جام جم: تقویت جمهوریت، راهکار اصلاح امور‌ کشور است

کد خبر: 1277322

جام جم نوشت: مشارکت بالا زمینه تشکیل مجلس قوی است که باعث کارآمدی قوه مجریه، پاسخگویی مسئولان و شفافیت رویه‌ها و اقداماتی می‌شود که خروجی نهایی آن افزایش رضایت و اعتماد عمومی به جمهوری اسلامی می‌شود.

جام جم: تقویت جمهوریت، راهکار اصلاح امور‌ کشور است

گروه سیاست سایت فردا - برخلاف دیدگاههایی که سعی دارند تنها یک وجه از جمهوری اسلامی را برجسته ساخته و بُعد دیگر آن را تضعیف کنند اما همچنان یکپارچگی ترکیب این مفاهیم است که راهگشاست.

روزنامه جام جم در این باره نوشته: مشارکت بالا زمینه تشکیل مجلس قوی است که باعث کارآمدی قوه مجریه، پاسخگویی مسئولان و شفافیت رویه‌ها و اقداماتی می‌شود که خروجی نهایی آن افزایش رضایت و اعتماد عمومی به جمهوری اسلامی می‌شود. 

مردم باید بدانند برای بقای مفهوم هویت‌بخش مشترک ایران اسلامی، راه‌حل نهایی، حضور در انتخابات است و اصلاح و ترمیم امور کشور از بستر تقویت جمهوریت نظام می‌گذرد؛ از این رو، بایسته است نامزدهای‌ انتخاباتی و جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای بالارفتن مشارکت مردم علاوه بر ارائه برنامه‌ها و نظرات درباره امور سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، در فضایی امید‌آفرین به دور از سیاه‌نمایی به رقابت بپردازند.

شایسته است که نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از گذشته عبرت بگیرند و از شعارهای پرطمطراق که هیچ زیست‌شناختی و تجربی درباره آن ندارند، پرهیز کنند و توقع بیجا و انتظار کاذب برای مردم ایجاد نکنند؛ بلکه با شناخت کامل به جایگاه مجلس شورای اسلامی، به‌دنبال ارائه برنامه‌های واقع‌بینانه از شرایط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و طبیعی کشور برای مردم باشند که بتوانند با بسیج امکانات و ظرفیت‌های کشور، موجبات آبادانی و پیشرفت را فراهم و اعتماد مردم به خود را در حوزه‌های انتخابیه جلب کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد