حمله دشمنان آمریکایی صهیونیستی به اسکله صیادی در جاسک
استانداری هرمزگان:جنگندههای متجاوزان آمریکایی صهیونیستی در یک حمله هوایی، اسکله صیادی در شهرستان جاسک را با جنگنده مورد هجوم قرار دادند.
استانداری هرمزگان:جنگندههای متجاوزان آمریکایی صهیونیستی در یک حمله هوایی، اسکله صیادی در شهرستان جاسک را با جنگنده مورد هجوم قرار دادند.
بر اثر این حمله بیش از ۱۰۰ لنج که متعلق به مردم است دچار حریق و آسیب جدی شده است
یک نفر در این حمله هوایی مصدوم شده است.
تجاوز آمریکایی - صهیونیستی به یک اسکله صیادی در جاسک
مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از حمله نیروهای آمریکایی - صهیونیستی به یک اسکله صیادی در جاسک خبر داد.
مهرداد حسنزاده اظهار کرد: جنگندههای متجاوز آمریکایی و اسرائیلی در یک حمله هوایی، اسکله صیادی در شهرستان جاسک را با جنگنده مورد هجوم قرار دادند.
وی افزود: بر اثر این حمله بیش از ۱۰۰ لنج که متعلق به مردم است دچار حریق و آسیب جدی شده است.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان در روز دوشنبه ۱۱ اسفند، حسنزاده تأکید کرد: یک نفر در این حمله هوایی مصدوم شده است.
دیدگاه تان را بنویسید