کافه‌گردی الناز حبیبی با دوست بازیگرش + عکس

کد خبر: 1075913

الناز حبیبی کار هنری را در کودکی و با بازی در تئاتر آغاز کرد. از سال ۱۳۷۶ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. او تاکنون در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده‌است. پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را برگزید به‌طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. الناز حبیبی تاکنون در ۳ فیلم کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته‌است.

کافه‌گردی الناز حبیبی با دوست بازیگرش + عکس

به گزارش سایت شماره یک :الناز حبیبی بازیگر 32 ساله سینما و تلویزیون با انتشار تصاویر متعددی از خود و نوشتن کپشن های عاشقانه گمانه هایی بر ازدواج خود ایجاد کرد .

الناز حبیبی ازدواج کرد ؟

الناز حبیبی در کپشن پست خود نوشته : « من خوشم از گفت خسان وزلب و لنج ترشان... من بکشم دامن تو دامن من هم تو کشان... .جان من و جان تو راهر دو به هم دوخت قضا... » شایان ذکر است : الناز حبیبی چندسال پیش در سن پایین یکبار ازدواج کرده و طلاق گرفته است.

الناز حبیبی متولد21 مرداد 1368، تهران بازیگر سینما و تلویزیون و دانشجوی رشته تدوین است. در کودکی تئاتر بازی می‎کرد. از 1378 همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون، در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.

 

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها