«حامد بهداد» در نقش بدل «جمشید هاشم‌پور» +فیلم

کد خبر: 1049568

نشست خبری فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه و منتقدین برگزار شد.

«حامد بهداد» در نقش بدل «جمشید هاشم‌پور» +فیلم

آخرین خبر: نشست خبری فیلم سینمایی «گیج گاه» به کارگردانی عادل تبریزی در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران با حضور عوامل این فیلم و اهالی رسانه و منتقدین برگزار شد.

حامد بهداد ضمن تبریک به عادل تبریزی بابت ساخت فیلمش گفت: در ابتدا از همسر عادل تبریزی که به وی کمک کرده تا به این روزها برسد تشکر می کنم، من از مادر و همسر تبریزی که باعث حضور عادل در این جشنواره شدند تشکر می کنم.

***هاشم پور: سینما عادی تبریزی را جادو کرده است

بهداد پیام جمشید هاشم پور که به جشنواره فیلم فجر فرستاده بود را اینگونه مرور کرد: عادل تبریزی کارگردان خوش ذوق و جوانی است که امیدوارم آینده خوبی در انتظارش باشد، سینما تبریزی را جادو کرده است، من از همان ابتدا کنار تبریزی بودم و قول دادم در هنگام ساخت کنارش باشم، گیج گاه با مشکلات سختی خواهد شد و در نهایت فیلمی گرم ساخته شد، امیدوارم مخاطبان فیلم را دوست داشته باشند.

***بهداد: «جشمید هاشم‌پور» یک نماد در سینمای ایران است

وی درباره بازی در نقش بدل جمشید هاشم پور اضافه کرد: نزدیک به صد سال از موفقیت های ما در سینما می گذرد، سینما سیر طولانی را طی کرد تا به اینجا رسید، بسیاری خون دل خوردند تا سینما به این نقطه رسید. سینما فراز و نشیب های فراوانی را همچون جامعه و تاریخ پشت سر گذاشت.

در طول زمان پنج شش بازیگر خونی تازه در رگ سینما دوانیدند، جشمید هاشم پور بی شک یکی از آن بازیگرانی است که مردم را به تماشا دعوت می کند، وی قهرمان از دست رفته سینما را بازسازی می کند، هاشم پور یک نماد در سینمای کشور است. برای من بدل یک اسطوره را بازی کردن هم یک افتخار بزرگ است.

 

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها