جزئیات نشست خبری سرمربیان | مورایس: لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران مرا تشویق می‌کردند!

کد خبر: 1284933

سرمربی سپاهان در پاسخ به شعار هواداران علیه او عنوان کرد هواداران قبلا او و تیمش را ۹۰ دقیقه تشویق می‌کردند و این فوتبال است.

جزئیات نشست خبری سرمربیان | مورایس: لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران مرا تشویق می‌کردند!

سرمربی سپاهان در پاسخ به شعار هواداران علیه او عنوان کرد هواداران قبلا او و تیمش را ۹۰ دقیقه تشویق می‌کردند و این فوتبال است.

ژوزه مورایس پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل نساجی در هفته بیست‌و سوم لیگ برتر اظهار کرد: در شرایط طبیعی بازی نزدیک بود و ساده نبود. ما موقعیت ایجاد کردیم اما نتوانستیم گل بزنیم. تلاش بازیکنانم با اتفاقاتی که افتاد، خوب بود. با این شرایط کسب نتیجه ساده نبود و بازی مساوی شد. باید برای بازی‌های بعدی رو به جلو حرکت کنیم و به نتیجه بهتری برسیم.

او درباره شعار هواداران علیه او گفت: من لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه هواداران هم من و هم بازیکنان را تشویق می‌کردند و این فوتبال است. این دفعه اول است که چنین شرایطی پیدا کردیم اما به دنبال راه حل هستیم تا از این چالش بیرون بیاییم. نه برای بازیکنان، نه برای هواداران و نه برای باشگاه این اتفاقات ساده نیست اما همیشه مردان بزرگ می‌دانند در شرایط سخت از این شرایط بیرون بیایند.

سرمربی سپاهان در پایان اضافه کرد: چیزهایی وجود دارد که خودتان می‌دانید و نمی‌شود تکرار کرد اما باید رو به جلو حرکت کنیم و اشتباهات را برطرف کنیم تا ببینیم چه می‌شود.

عنایتی: هر ۷ بازی باقیمانده لیگ برای ما حکم فینال را دارد

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هر ۷ بازی باقی‌مانده برای ما حکم فینال را دارد و تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که در پایان فصل شرایط خوبی در جدول داشته باشیم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی پس از تساوی ۲-۲ برابر مس رفسنجان در هفته بیست و سوم لیگ برتر، اظهار کرد: در ابتدا باید تشکر ویژه‌ای از باشگاه خوب مس و مردم خوب رفسنجان کنم. آدم از این محبت لذت می‌برد. مس رفسنجان یک باشگاه کاملا حرفه‌ای است و وقتی به این شهر می‌آییم از همه شرایط لذت می‌بریم.

او افزود: باید در دو جهبه می‌جنگیدیم. من در کرمان بازی کرده‌ام و می‌دانم در ۳۰، ۴۰ دقیقه ابتدای بازی شرایط جوی به حدی سنگین است که خیلی اذیت می‌شویم. جبهه دوم هم تیم بسیار خوب مس بود که بازیکنانی کاملا حرفه‌ای و یک مربی کاملا کاربلد دارد. به همین دلیل کارمان خیلی سخت شد اما خدا را شکر می‌کنم که تلاش بچه‌های ما به یک امتیاز انجامید و دست خالی از کرمان نرفتیم. هر دو تیم فرصت‌هایی برای برنده شدن داشتند اما مالکیت توپ بیشتر دست حریف بود.

عنایتی گفت: مالکیت توپ بیشتر از آن مس بود اما در کل امروز امتحان خوبی برای ما بود و بازی خوب و فشرده‌ای بود. برای ادامه لیگ آماده می‌شویم. هر ۷ بازی باقی‌مانده برای ما حکم فینال را دارد و تمام تلاش خود را به کار می‌بریم که در پایان فصل شرایط خوبی را در جدول داشته باشیم.

سرمربی پیکان در مورد اتفاقات آخر مسابقه گفت: آخر بازی اتفاقی نیفتاد و همه همدیگر را بغل کردیم و رفتیم. در مورد سایر مسائل صحبت نکنیم بهتر است. من این موضوع را پای باشگاه حرفه‌ای مس نمی‌گذارم. بعضی اوقات این اتفاق می‌افتد و طبیعی است. اینکه بازیکن با نیمکت صحبت کند خیلی حرفه‌ای نیست و نمی‌خواهیم در موردش بحث کنیم. امروز اتفاق جذابی برای ما افتاد. دو بازیکن جوان را وارد زمین کردیم که الحق و الانصاف به آرش هاشمی و ابوالفضل زمانی افتخار کردم. امروز خیلی امیدوار شدم و فلسفه پیکان این است که بازیکن جوان داشته باشد. امیدوارم این راه را ادامه دهیم و بتوانیم در بازی‌های بعدی هم از آنها استفاده کنیم.

عنایتی در مورد اعتراض خود به داوری نیز گفت: باید فیلم مسابقه را ببینم. در شرایط مسابقه احساس کردیم که هم نیمه اول روی حامد پاکدل پنالتی شد. در دقیقه ۹۵ نیمه دوم ضربه علی قربانی ما در زاویه خیلی بدی بودیم. برای ما خیلی تاسف‌بار است که کشورهای خیلی پایین‌تر از ما به سیستم VAR مجهز هستند اما هنوز برای ما اتفاق نیفتاده است. مطمئن باشید اگر سیستم ویدیویی به ورزشگاه‌ها بیاید نیمکت‌ها آرام می‌شود و داوران با اعتماد به نفس بیشتری سوت می‌زنند و این جار و جنجال‌ها کمتر می‌شوند.

او عنوان کرد: لیگ به هفته‌های آخر که می‌رسد حساس‌تر می‌شود. همه بازی‌ها حساس است. پایین جدول ۵، ۶ تیم و بالای جدول ۷، ۸ تیم درگیر هستند. می‌طلبد که همت خوبی به خرج دهیم که این سیستم وارد شود. همه با آرامش خاطر به کار فنی خود بپردازند.

سرمربی پیکان درباره علی‌اصغر صادقی بازیکن رفسنجانی تیم پیکان نیز گفت: موقعی که من در تیم امید سمت داشتم او را به تیم ملی امید دعوت کردم. علی‎اصغر بازیکن فوق‌العاده باکیفیتی است. من به او کاملاً اعتماد دارم. سرشار از استعداد است و با نظر خود من پیکان آمد. ما مثل علی اصغر ۱۴، ۱۵ بازیکن داریم که در هر بازی شاید ۴، ۵ بازیکن بازی می‌کنند. دوست داریم موفقیت جوانان را ببینیم و لذت ببریم.

حسینی: زورمان به استقلال نرسید

سرمربی آلومینیوم اراک در نشست خبری گفت: بدشانس بودیم و توپ ما به گل تبدیل نشد، زورمان به این تیم نرسید و برد مبارکشان باشد.

به گزارش ایسنا، مجتبی حسینی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل استقلال تهران گفت: متاسفانه نیمه اول خوبی نداشتیم و یک مقداری سنگین و کند کار می‌کردیم، زمانی که توپ نداشتیم به هافبک خارجی آنها ماشاریپوف فضا می‌دادیم. خیلی دقیق استقلال را آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم آنها از اشتباهات حریف خوب استفاده می‌کند. ما در دقیقه ۴۷ که توپ را از دست دادیم خیلی به بازیکنان تاکید کرده بودیم که این مدل پاس‌ها را نزدیک ۱۸ قدم ندهند و روی یک بازپس‌گیری پیستون چپ آنها صاحب توپ شد، بازیکن بلندقامتشان که خیلی تمرین کرده بودیم را صاحب توپ کرد و به گل رسیدند.

او ادامه داد: با صحبت‌های قبل از نیمه دوم شرایط تیم بهتر شد اما استقلال تیمی نبود که به ما موقعیت بدهد تا لحظه آخر که موقعیت خوبی بود، بدشانس بودیم و توپ ما به گل تبدیل نشد، زورمان به این تیم نرسید و برد مبارکشان باشد.

سرمربی آلومینیوم با توجه به زمان کم تیمش بین دو بازی حساس گفت: زمان ریکاوری و فاصله بین دو بازی روی عملکرد ما تاثیر داشت، اگر دقت کنید تراکتور هم یک شکست سنگین داشت و این مدت زمان کوتاه چهار روزه تیم ما را از نظر جسمی کند کرده بود.

حسینی در مورد صحبت‌های نکونام درباره داوری گفت: روی مسائل داوری خیلی دقت نکردم و فکر نمی‌کنم مشکلی داشته باشد، بازی به شکلی بود که موقعیتی در بازی نبود و بیشتر درگیرانه در میانه میدان بود و هر دو تیم خیلی سازمان یافته دفاع می‌کردند، بازی خیلی سختی برای داور نبود که داور به چالش بیفتد، روی صحنه گل هم اعتراض نداشتیم و گل هم اعلام شد.

اوزونیدس با فریاد: بگویند ببازید اما مسخره‌مان نکنند!

سرمربی گل‌گهر به داوری دیدار با هوادار واکنش تندی نشان داد و در حالی که فریاد می‌زد گفت: بهتر است بعضی وقت‌ها بگویند که امروز، روز شماست و باید ببازید، نه اینکه ما را مسخره کنند.  

به گزارش ایسنا، ماریوس اوزونیدیس پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل تیم هوادار در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال گفت: هدف‌مان را از قبل می‌دانستیم و آمده بودیم برنده این بازی شویم. همچنین از اول فصل می‌خواستیم یکسری بازیکن را آماده کنیم. ما دوست نداریم اینطور ببازیم.

او ادامه داد: دوست ندارم درباره تیم هوادار صحبت کنم، برای اینکه طبیعی است آنها آمده بودند که با قدرت بازی کنند و اجازه ندهند ما کاری را انجام بدهیم.

سرمربی گل‌گهر که فریاد می‌زد، ادامه داد: بهتر است بعضی وقت‌ها بگویند امروز، روز شماست و باید ببازید، نه اینکه ما را مسخره کنند. چگونه می‌خواهند سطح فوتبال را عوض کنند؟ از اول فصل اشتباهات محرزی علیه ما می‌شود. من همیشه احترام گذاشته‌ام و هیچ اتفاقی نیفتاده است اما امروز ما را مسخره کردند.

او ادامه داد: من از اول فصل همیشه به بازیکنانم قبل از بازی گفته‌ام که حق ندارند به داور اعتراض کنند اما حق دارند و می‌بینید که چه اتفاقاتی می‌افتد. ما مشکلی نداریم اما نه اینکه به خاطر یکسری مسائل دیگر که تیم مقابل باید ببرد، ما باید ببازیم. از دقیقه اول مشخص بود که داور می‌خواهد چه کار کند. در کل آرزوی خوب برای تیم هوادار و مسعود شجاعی دارم.

نویدکیا: مشکلات سازمان دفاعی مس را قبول دارم

سرمربی مس رفسنجان به مشکلات سازمان دفاعی تیمش اذعان کرد.

به گزارش ایسنا، مس رفسنجان در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی ۲ بر ۲ برابر پیکان در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان متوقف شد. محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از این مسابقه اظهار کرد: اولین باری بود که با تمام وجود به بازیکنانم به خاطر ارائه یک فوتبال فوق‌العاده جذاب، هجومی و با کیفیت خیلی بالا افتخار کردم. موقعیت‌های بسیار زیادی داشتیم که متاسفانه گل نشدند و می‌توانستیم بازی را خیلی راحت‌ و با اختلاف برنده شویم.

او افزود: باید واقع‌بینانه به فوتبال نگاه کنیم؛ جاهایی در نیمه اول بود که در ضدحملات موقعیت به پیکان دادیم. پیکان لایه‌های دفاعی خیلی خوبی داشت و سعی می‌کرد در ضدحملات ما را اذیت کند که چندین بار هم توانست این کار را انجام دهد. این به بحث‌های تاکتیکی برمی‌گردد و ما در تمرینات باید مشکلاتمان را حل و تا آنجا که می‌شود از ضدحملات جلوگیری کنیم.

نویدکیا افزود: بازیکنان ما کمی احساساتی شده بودند و دلشان می‌خواست این بازی را ببرند که این سه امتیاز می‌توانست به ما کمک کند که تکانی به خودمان در جدول بدهیم اما متاسفانه بازی را از دست دادیم. همین‌که بازیکنان با تمام وجودشان تلاش کردند و بازی عقب افتاده را برگرداندند و با این همه موقعیت جای تقدیر و تشکر از آنان دارد. جا دارد مشکلاتمان را برای بازی بعدی حل کنیم و بهتر خودمان را آماده کنیم که امتیازهای بیشتری بگیریم.

سرمربی مس رفسنجان درباره اینکه «خط دفاعی تیمش تمرکز اول فصل را ندارد،» گفت: قبول دارم! من در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم چون دوست دارم این سبک بازی را بازی کنند که ممکن است ضدحملات و مشکلاتی در عقب زمین برای تیم ایجاد شود. این مشکل من است و منِ سرمربی باید بتوانم این مشکلات را حل کنم. اوایل فصل گل نمی‌خوردیم چون موقعیت کمی ایجاد می‌کردیم. کم‌کم توانستیم موقعیت‌سازی کنیم و شرایط خود را برای گل زدن بهتر کنیم. مشکلاتی در سازمان دفاعی برای ما به وجود می‌آید که طبیعی است. وظیفه من است که این مشکلات را حل کنم.

نویدکیا در پایان گفت: جذابیت فوتبال به این است که موقعیت داشته باشد و هوادار از آن لذت ببرد. تا وقتی که نتوانیم خوب گل بزنیم قطعاً نمی‌توانیم به یک تیم بزرگ تبدیل شویم. من ترجیح می‌دهم تیم من به جای صفر - صفر، ۲ - ۲ شود ولی مشکل سازمان دفاعی را قبول دارم که باید حل کنیم.

پورموسوی: تساوی مقابل صنعت نفت خودزنی بود/ از هواداران حریف عذرخواهی می‌کنم

سرمربی استقلال خوزستان می‌گوید هواداران فوتبال در این استان باید از تیم‌هایشان حمایت کنند.

به گزارش ایسنا، استقلال خوزستان در ادامه نتایج خوبش در نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال امروز (جمعه) با نتیجه 2 بر یک صنعت نفت آبادان را شکست داد. سید اکبر پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان پس از برد تیمش مقابل نفت آبادان در نشست خبری اظهارکرد: از هواداران نفت عذرخواهی می‌کنم. از بازیکنانم خواستم از هواداران حریف عذرخواهی کنند. هواداران نیاز فوتبال خوزستان هستند و جایی که مسوولان خواب هستند، هواداران باید حمایت کنند.

وی افزود: در یک بازی سخت و مهم بردیم و تساوی خودزنی بود. از بازیکنانم تشکر می‌کنم. آن‌ها در نیمه دوم به بازی برگشتند. امیدوارم شرایط تیم‌های خوزستانی بهتر شود و حیف هستند. حمایت هواداران می‌تواند خیلی به سه تیم خوزستانی کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در پاسخ به سوالی درباره خریدهای خوب این تیم در نیم فصل، خاطرنشان کرد: جا دارد از جو بسیار صمیمی و فنی که فرشاد بختیاری‌زاده مربی دروازه‌بانان ما برای دروازه‌بان‌های تیم ایجاد کرده است، تشکر کنم. ما در تیممان گلر یک، دو یا سه نداریم و با توجه به شرایط بازی‌ها از آنها استفاده می‌کنیم. امروز هم با توجه به شناختی که فرزین گروسیان از صنعت نفت آبادان داشت، درون دروازه ایستاد و خدا را شکر از عملکرد او راضی هستیم.

پورموسوی در پاسخ به سوالی درباره احساسش از تقابل با تیم سابق خود عنوان کرد: رنگ رخسارم کاملاً مشخص است. من بعد از دو بردی که در لیگ برتر داشتیم، دور زمین را طی کردم اما امروز چنین کاری انجام ندادم. تیم‌های خوزستانی باید از هم حمایت کنند و اگر امروز خوشحالم فقط به خاطر کسب برد است چون اگر این بازی مساوی می‌شد هر دو تیم ضربه می‌خوردند. هواداران سال گذشته از صنعت نفت حمایت کردند و این تیم در لیگ ماند و امیدوارم دوباره حمایت شود و تیم‌های خوزستانی در لیگ بمانند.

او ادامه داد: در نیم فصل اول نتایج خیلی بدی گرفتیم اما هواداران استقلال خوزستان از من حمایت کردند. به هر حال امیدوارم شرایط تیم‌های خوزستانی بهتر شود زیرا حیف است از سهمیه فوتبال خوزستان حذف شود. در حال حاضر سه تیم در لیگ برتر داریم ولی کسی به ما اهمیت نمی‌دهد. در حال حاضر حمایت هواداران از مسائل فنی بیشتر می‌تواند به کمک ما، صنعت نفت آبادان و فولاد بیاید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها

      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت فردانیوز هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد