فیلم لورفته از لحظه واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا + عکس های دیده نشده از شهاب حسینی

کد خبر: 1051825

ویدیویی که با عنوان لحظه واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا پخش شده!

فیلم لورفته از لحظه واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا + عکس های دیده نشده از شهاب حسینی

سید شهاب حسینی تنکابنی در 14 بهمن ماه سال 1352 متولد شد. شهاب حسینی در تهران بدنیا آمد و اصالتا اهل تنکابن است. شهاب حسینی تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد. شهاب حسینی اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد.

شهاب حسینی

سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.مادر شهاب حسینی یک امدادگر سیار بود و شغل مادرش باعث شد تا چند سالی از کودکی شهاب حسینی در خرم آباد سپری شود.مهدی تنها برادر شهاب حسینی و دومین فرزند خانواده است که در زمینه موسیقی فعالیت میکند.

فیلم واکسن زدن شهاب حسینی جنجالی شد

ویدیویی که با عنوان لحظه واکسن زدن شهاب حسینی در آمریکا پخش شده! البته فقط آستین بالا زدنش و آماده شدنش برای تزریق واکسن مشخص است.

بخشی از مصاحبه با پدر شهاب حسینی

شهاب حسینی

من متولد شهریور 1328 هستم. شهاب فرزند اول من است و مهدی فرزند دوم. شهاب که به کار بازیگری مشغول است و مهدی هم علاقه مند موسیقی. غیر از شهاب و مهدی، دو دختر هم دارم. مختصر زندگی من هم به این ترتیب است که وقتی دیپلم گرفتم، برای ادامه تحصیل به دانشکده خلبانی رفتم ولی چون دو تا از برادرانم در آن زمان قبل از انقلاب سیاسی بودند، اخراجم کردند. 

بعد از آن رفتم رشته زبان و ادبیات انگلیسی و سرنوشت طوری رقم خورد که دبیر بشوم. 30سال کارمند آموزش پرورش بودم. البته فعالیت های دیگری هم داشتم؛ مثل فعالیت های تجاری. 

در کنار این فعالیت هایی که گفتم، شعر هم می گفتم و داستان هم می نوشتم. حتی یادم هست چند فیلمنامه هم نوشتم اما مهم تر از همه، ترجمه هایی بود که در آن زمان انجام دادم. دو سه کار، از آثار ژول ورن را ترجمه کردم؛ مثل «بیست هزار فرسنگ زیر دریا» و «دور دنیا در هشتاد روز» و بعد از آن به همراه آقای سیفی قمی شروع کردیم به ترجمه کتاب «نگاهی به ایران». این کتاب را مهندس هوشنگ سیحون در خارج از کشور منتشر کرده بود و شرح دیده های او(طراحی ها و کروکی ها) در سفر به روستا های اطراف تهران، شهرستان ها، اماکن تاریخی و.... است.

ازدواج شهاب حسینی

شهاب حسینی

 

شهاب حسینی یکی از سلبریتی هایی است که در سن پایین ازدواج کرد و خانواده تشکیل داد.

این هنرمند کشورمان در سال 1374 درحالی که تنها 22 سال داشت با پریچهر قنبری همسرش آشنا شد و این آشنایی منجر به ازدواج گردید.

ماجرای آشنایی شهاب حسینی و همسرش

شهاب حسینی

 

شهاب حسینی که قصد مهاجرت به کانادا را داشت و برای این کار حتی حاضر به انصراف از دانشگاه شده بود باید خدمت سربازی را پشت میگذاشت و به همین منظور زمانی که برای خداحافظی با دوستانش در دانشکده هنرهای زیبا به دانشگاه تهران رفته بود برای اولین بار همسرش پریچهر قنبری را دید و این دیدار به آشنایی های بعدی زیر نظر خانواده و ازدواج ختم شد.

ماجرای ازدواج شهاب حسینی از زبان خودش

تا قبل از این که همسرم را ببینم، قصد ازدواج نداشتم تا این که روزگار ما را در برابر هم قرار داد. به او پیشنهاد آشنایی دادم اما همسرم هیچ اعتقادی به اینگونه دوستی ها و آشنایی ها نداشت و گفت:اگر کسی واقعا عاشق است و تمایل قلبی برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش دارد، باید در این راه صادقانه گام بردارد و بنابراین موضوع را با خانواده ام در میان گذاشتم و مصمم به ازدواج شدم. دیگر تکه دوم زندگی ام را پیدا کرده بودم. بعد از صحبت های اولیه و رسم و رسومی که در این رهگذر طی می شود، بعد از 4-3 ماه نامزدی، عقد کردیم اما شرایط برگزاری جشن عروسی را نداشتم، از طرفی مایل بودم استقلال در زندگی را با برگزاری جشن توسط خودم آغاز کنم؛ به همین دلیل 3 سال طول کشید تا ما به جشن عروسی برسیم.

من آن زمان سیدشهاب الدین حسینی بودم. فقط همین. خلاصه اینکه ما از صفر و درکنار هم شروع کردیم. البته پدرومادر هردوی ما سعی داشتند که دستمان را بگیرند. اما ما قرار گذاشته بودیم که روی پای خودمان بایستیم و خوشبختانه همین طور هم شد. خلاصه اینکه من سیدشهاب الدین 22ساله و پریچهر قنبری زندگی مشترکمان را با تمام کم و کاستی هایش شروع کردیم و تا امروز باوجود همه سختی ها و فراز و نشیب ها در تمام مدت در کنار هم بودیم.

پریچهر قنبری و شهاب حسینی دو پسر به نام های محمدامین و امیرعلی دارند.

محمد امین پسر بزرگ شهاب حسینی است که در سالروز تولد پدرش یعنی 14 بهمن ماه سال 1382 متولد شد.

شهاب حسینی

امیرعلی دومین پسر شهاب حسینی است که شباهت زیادی به پدر دارد و 20 مردادماه سال 1390 به دنیای آمد.

شهاب حسینی

آغاز بازیگری شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و بعد از تجربه مجری گری در تلویزیون برای اولین بار سال 79 در یک سریال به ایفای نقش پرداخت.

اولین سریال شهاب حسینی

شهاب حسینی

سریال پس از باران به کارگردانی سعید سلطانی اولین سریالی است که شهاب حسینی در آن به ایفای نقش پرداخت. شهاب حسینی در سریال پس از باران ایفاگر نقش علی بود و با هنرمندانی چون محمود پاک نیت، کتایون ریاحی، مرجان محتشم، ثریا قاسمی، جمیله شیخی و... همبازی بود.

این بازیگر جوان یکسال بعد از بازی در سریال پس از باران در سریال پلیس جوان ایفای نقش کرد و با این نقش به شهرت و محبوبیت بیشتری دست یافت.

اولین فیلم سینمایی شهاب حسینی

فیلم سینمایی رخساره به کارگردانی امیر قویدل در سال 80 اولین تجربه بازیگری شهاب حسینی در سینما بود و شهاب حسینی در این فیلم با میترا حجار، محمدعلی سپانلو، مهسا مهجور و... همبازی بود.

شهاب حسینی

فعالیت های هنری شهاب حسینی غیر از بازیگری

 

شهاب حسینی را همه مخاطبان دنیای هنر با بازیگری در سینما و تلویزیون می شناسند اما این بازیگر کشورمان در زمینه خوانندگی و اجرا هم فعالیت هایی داشته است که در ادامه به آنها اشاره میکنیم.

خوانندگی شهاب حسینی

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در دنیای بازیگری در زمینه خوانندگی و موسیقی هم فعالیت میکند و او به همراه چندی از دوستانش و همچنین برادرش مهدی گروه موسیقی هفت را تاسیس کردند و تابحال چندین آهنگ توسط آنها منتشر شده است.

قطعه هفت سین با صدای شهاب حسینی، حمید گودرزی، امیر حسین مدرس، امین زندگانی، افشین سالاری، ماهان حیدری، علی آتش افروز، مهدی حسینی و میثم پویان فر به مناسب نوروز 1396 یکی از آثار ساخته شده توسط گروه هفت است.

شهاب حسینی

شهاب حسینی علاوه بر فعالیت در گروه هفت و تک خوانی آهنگ هایی چون پریچهر، آشنای غریب و بدرود، آهنگ شهزاده رویا را هم خوانده است.

مجری گری شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی حضور در دنیای هنر را با گویندگی رادیو آغاز کرد و در اولین تجربه حضور در تلویزیون به عنوان مجری مقابل دوربین رفت.

برنامه اکسیژن در سال 77 اولین تجربه مجری گری شهاب حسینی در تلویزیون بود و بعد از آن در برنامه های دیگری چون برپا برپا ، رنگ صبح و سایه روشن باز هم فعالیت خود در دنیای اجرا را ادامه داد.

کارگردانی شهاب حسینی

شهاب حسینی

 

شهاب حسینی اولین بار در سال 92 کارگردانی را با فیلم ساکن طبقه وسط تجربه کرد و سال 94 فیلم کوتاه بیا با من را در کنار علیرضا نسایی و سینا آذین مقابل دوربین برد.

فیلم مقیمان ناکجا جدیدترین تجربه شهاب حسینی در دنیای کارگردانی است که بر اساس نمایشنامه مهمان سرای دو دنیا اثر اریک امانوئل اشمیت نوشته شد و پریناز ایزدیار و آرمان درویش در کنار شهاب حسینی در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

تهیه کنندگی شهاب حسینی

 

خورشید نیمه شب فیلمی به کارگردانی شبیر شیرازی بود که شهاب حسینی در تجربه ای متفاوت تهیه کنندگی این فیلم را برعهده گرفت.

فیلم دور برگردان به کارگردانی عارفه عنایتی یکی دیگر از تجربه های شهاب حسینی در دنیای تهیه کنندگی است.

کافه شهاب حسینی

شهاب حسینی

شهاب حسینی از جمله هنرمندانی است که علاوه بر فعالیت های هنری یک کافه در محدوده لواسان دارد و به مانند بسیاری از چهره های دیگری با راه اندازی این کافه منبع درآمد دیگری هم برای خودش دست و پا کرده است.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی اداره این کافه را برعهده دارد و طراحی و دکوراسیون داخلی این کافه که بیشتر شبیه یک کلبه چوبی میان جنگلی خوش آب و هوا است از بخش های قابل توجهی است که نظر بسیاری از مشتریان این کافه را جلب میکند.

شهاب حسینی

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها