علی انصاریان، ۴ماه پس از درگذشت‌اش در بلغارستان درخشید

کد خبر: 1071246

زنده‌یاد علی انصاریان، ۴ ماه پس از درگذشتش، به‌خاطر بازی در «کولبرف»، نامزد بهترین بازیگر در جشنواره‌ فیلم بلغارستان شد.

علی انصاریان، ۴ماه پس از درگذشت‌اش  در بلغارستان درخشید

علی انصاریان (زادهٔ ۱۴ تیر ۱۳۵۶ – درگذشتهٔ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. علی انصاریان کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد.  علی انصاریان مدرسه فوتبالی برای بچه‌ها تأسیس کرد. علی انصاریان پس از فوتبال، در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. علی انصاریان در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد.اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.  انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان تهران و بر اثر ابتلا به بیماری کرونا درگذشت.

علی انصاریان در «کولبرف»

زنده‌یاد علی انصاریان، ۴ ماه پس از درگذشتش، به‌خاطر بازی در «کولبرف»، نامزد بهترین بازیگر در جشنواره‌ فیلم بلغارستان شد.

فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری و تهیه‌کنندگی سیدروح‌الله حسینی‌لرگانی، در اولین حضور بین‌المللی خود، رکورددار بیشترین نامزدی از جشنواره وی‌آی‌زد بلغارستان شد.

علی انصاریان

«کولبرف» در شش بخش بهترین فیلمنامه (میلاد منصوری)، بهترین کارگردانی (میلاد منصوری)، بهترین فیلم (سیدروح‌الله حسینی‌لرگانی)، بهترین بازیگری (زنده‌یاد علی انصاریان)، بهترین فیلمبرداری (مهدی رضایی) و بهترین بازیگری (مهتاب ثروتی)، نامزد دریافت جایزه شد.

«کولبرف» اولین فیلم بلند میلاد منصوری است که پیش از این سابقه ساخت پنج فیلم کوتاه به نام‌های «میم»، «شکلات»، «اگزیت»، «مستر کلینر» و «سربست» و همچنین دستیاری کارگردان در سریال‌هایی مانند «علی‌البدل» و «پایتخت۵» را در کارنامه‌ خود دارد. منصوری برای فیلم کوتاه «سربست»، عقاب طلایی جشنواره سینماتوگراف آسیا و سه جایزه کارگردانی، فیلمبرداری، طراحی صحنه و گریم را ازجشنواره بین‌المللی فیلم‌های مستقل برزیل دریافت کرده است.

حسین سلیمانی، حسین مهری، دنیز متوسلی، مهتاب ثروتی، چیا بابامیری، علی فراستی، آرتین امجدی، پیام احمدی‌نیا و زنده‌یاد علی انصاریان، بازیگران «کولبرف» هستند.

علی انصاریان و زندگی نامه اش

علی انصاریان فوتبال خود را به‌صورت حرفه‌ای در سال ۱۳۷۵ از تیم فوتبال فجرسپاسی آغاز کرد و پس از آن در سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. در سال ۱۳۸۵ در اقدامی پرحاشیه برای فوتبال دوستان، از تیم پرسپولیس تهران به تیم استقلال تهران رفت که البته یک فصل بیشتر دراین تیم بازی نکرد. وی پیشینه بازی در تیم‌های دیگری چون باشگاه فوتبال شهرداری تبریز، سایپا، استقلال اهواز، شاهین بوشهر، استیل‌آذین، و گسترش فولاد را نیز داراست. علی انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه‌ای فوتبال در قامت بازیکن خداحافظی کرد. جدایی مکرر از باشگاه‌ها و انتخاب تیم‌های تازه، به او لقب «یاغی» در فوتبال ایران داد.

علی انصاریان

علی انصاریان در ۲۸ فیلم سینمایی، یک فیلم کوتاه و ده‌ها سریال تلویزیونی از جمله، سریال‌های نقطه‌چین و زیر آسمان شهر بازی کرد. او تهیه کنندگی سه فیلم کلاف، هدیه و حکم تیر را هم بر عهده داشته‌است.

در سال ۱۳۹۴، انصاریان بخاطر فیلم «سوختن» کاندیدای جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد در جشنواره فیلم یاس شد.

علی انصاریان در سال ۲۰۱۸ میلادی با بازی در فیلم کاپیتان امیر، در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم‌های ورزشی میلان حضور یافت.

او در سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران در سال ۱۳۹۸ با فیلم کوتاه قفل به عنوان بازیگر نقش اول مرد حاضر شد.

در سال ۲۰۲۰ میلادی، در جشنواره بین‌المللی فیلم بلک برد (Blackbird) آمریکا که در نیویورک برگزار شد، علی انصاریان نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مرد به خاطر بازی در فیلم کوتاه قفل شد.

او قرار بود در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر به عنوان بازیگر در فیلم رمانتیسم عماد و طوبا شرکت کند که اجل، این مهلت را از او ربود.

در آیین پایانی دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ورزشی که ۲۱ اسفند ماه ۹۹ در تهران برگزار شد، لوح یادبود به خانواده زنده یاد علی انصاریان توسط وزیر ورزش و جوانان اهدا شد

اظهارات در برنامه ویتامین ۳

انصاریان در دی ۱۳۹۱ در برنامه زنده تلویزیونی «ویتامین ۳» در شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران به همراه مادرش حاضر شد. وی در بخشی از گفته‌هایش دربارهٔ انتقال به استقلال پس از سال‌ها حضور در پرسپولیس، انتقال به استقلال را بزرگ‌ترین اشتباه زندگی خود عنوان و تأکید کرد شرایطی به‌وجود آمد که مجبور به این کار شد. انصاریان در این برنامه گفته بود که هرگز از سوی هواداران استقلال، بدرفتاری ندیده‌است.

علی انصاریان

حواشی برنامه زابیواکا

حواشی اصلی برنامه زابیواکا مربوط به علی انصاریان است که در بخشی از برنامه به نام «سخن بزرگان» با خواندن اشعاری از ترانه‌های خوانندگان قبل از انقلاب مانند شهرام شب‌پره، حسن شماعی‌زاده، مهستی و عارف، همواره حواشی زیادی ایجاد کرده‌است که گفته می‌شود این عملکرد او در ده روز اجرا باعث دریافت ۱۴۰ تذکر از سمت سازمان صدا و سیما شده‌است.

علی انصاریان

یکی از قسمت‌های جریان‌ساز این برنامه نام بردن مهمان خارجی برنامه از گوگوش به عنوان خواننده مورد علاقه‌اش بود. واکنش مجریان برنامه علی انصاریان و مجید یاسر به این اتفاق باعث شد تا کلیپ‌های این قسمت از برنامه از پربازدیدترین کلیپ‌های صفحات مجازی باشد.

این ماجرا تا جایی پیش رفت که شایعاتی در مورد ممنوع‌التصویر شدن هر دو مجری در فضای مجازی منتشر شد که با حضور دوباره آن‌ها در برنامه تکذیب شد.

عکس های علی انصاریان 

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان

علی انصاریان

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها