کشف بزرگ‌ترین انبار قاچاق در عملیات اطلاعات سپاه

کد خبر: 1052449

فرمانده سپاه ناحیه زنجان از کشف محموله ۲۰ میلیارد تومانی در زنجان خبر داد و گفت: محتکرین به زودی تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

کشف بزرگ‌ترین انبار قاچاق در عملیات اطلاعات سپاه

خبرگزاری تسنیم: فرمانده سپاه ناحیه زنجان از کشف محموله ۲۰ میلیارد تومانی در زنجان خبر داد و گفت: محتکرین به زودی تحویل مراجع قضایی می‌شوند.

محسن سهندی اظهار داشت: سه روز قبل با کمک نیروهای اطلاعات و بازرسان بسیج اصناف سپاه شهرستان زنجان در یکی از نقاط شهر زنجان، بزرگترین محموله قاچاق در استان زنجان کشف شد. طبق نظر کارشناسان ارزش کالاهای احتکاری بیش از 20 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان اینکه به زودی محتکرین تحویل مراجع قضائی خواهند شد، تصریح کرد: این احتکار یک احتکار منحصر به فردی بوده است. همه اقلام ضروری در این انبار وجود دارد. انواع خشکبار، آجیل، سیب، پرتغال و حتی دارو در این انبار احتکار شده بود که خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای اطلاعات سپاه شهرستان زنجان کشف شد

فرمانده سپاه ناحیه زنجان خرما، برنج، لیمو ترش، شیره انگور، کشمش و رب انار را از دیگر اقلام کشف شده برشمرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه اولویت قرار دادن منافع شخصی توسط محتکرین سبب می‌شود که این افراد منافع جامعه را در نظر نگیرند و فقط به فکر منافع مالی و شخصی خود باشند. در این روزها کشور عزیزمان در تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفته و در شرایط بد اقتصادی قرار دارد و متاسفانه برخی‌ها به جای اینکه به فکر همبستگی ملی باشند فقط به فکر منافع شخصی خود هستند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها