الهیان: رفتار حاج قاسم بستر ساخت تمدن اسلامی را ایجاد کرد

کد خبر: 1120376

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار سلیمانی با همه قومیت‌ها و مذاهب کار کرد و با قلوب این افراد رابطه ایجاد کرد بنابراین رفتار حاج قاسم بستر ساخت تمدن اسلامی را ایجاد کرد و توانست مولفه تمدن نوین اسلامی را پیاده‌سازی کند.

الهیان: رفتار حاج قاسم بستر ساخت تمدن اسلامی را ایجاد کرد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: سردار سلیمانی با همه قومیت‌ها و مذاهب کار کرد و با قلوب این افراد رابطه ایجاد کرد بنابراین رفتار حاج قاسم بستر ساخت تمدن اسلامی را ایجاد کرد و توانست مولفه تمدن نوین اسلامی را پیاده‌سازی کند.

زهره الهیان روز یکشنبه در «سومین همایش بین‌المللی گام دوم انقلاب اسلامی؛ مکتب شهید سلیمانی الگوی جریان حلقه‌های میانی تمدن‌ساز»، گفت: مکتب سردار سلیمانی برگرفته از مکتب حضرت امام (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و این پتانسیل را دارد که جهان‌شمول شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم ادامه داد: سردار سلیمانی به عنوان یک چهره و فرمانده محبوب تا جایی پیش رفت که اوباما دشمن قسم خورده ایران و انقلاب اسلامی اعلام می‌کند که سردار سلیمانی دشمن من است اما دشمنی قابل احترام و می‌خواهم یک بار حضوری او را ببینم.

الهیان تصریح کرد: سردار سلیمانی عمق معرفت حضرت امام (ره) را گرفت و این موضوع شاه کلید عملکرد او بود.

وی گفت: سردار سلیمانی بارها تاکید کرد که تنها ملتی که شایستگی دارد مقابل آمریکای جنایتکار بایستد و این کشور را شکست دهد مردم ایران هستند.  

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: شهید سلیمانی تلاش‌های خود را به سمت تشکیل نمونه‌ای از بسیج در کشورهای منطقه معطوف کرد و همین موضوع شاه کلیدی شد تا به وسیله جوانان کشورهای منطقه بتواند مقابل داعش و صهیونیست بین‌المللی و گروه‌های تروریستی بایستد.

الهیان تصریح کرد: سردار سلیمانی با همه قومیت‌ها و مذاهب کار کرد و با قلوب این افراد رابطه ایجاد کرد و اگر نگاه تمدن‌ساز داشته باشیم رفتار سردار سلیمانی بستر ساخت تمدن اسلامی را ایجاد کرد و توانست مولفه تمدن نوین اسلامی را پیاده‌سازی کند./ایرنا

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها