وزرای خارجه ایران و اتریش گفت‌وگو کردند

«سید عباس عراقچی» و «بئاته ماینل رایزینگر» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اتریش عصر امروز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت در خصوص آخرین روندها و موضوعات مرتبط با دیپلماسی و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر : 1399705

  وزیر امور خارجه در گفت‌وگو با همتای اتریشی خود به بررسی روابط دو جانبه و تحولات بین‌المللی پرداخت.

به گزارش ایرنا، «سید عباس عراقچی» و «بئاته ماینل رایزینگر» وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و اتریش عصر امروز پنجشنبه ۳۱ اردیبهشت در خصوص آخرین روندها و موضوعات مرتبط با دیپلماسی و روابط دوجانبه به صورت تلفنی گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

 

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: