روبیو: اعراب را در جریان مذاکرات با ایران قرار می‌دهیم

مارکو روبیو، وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا امروز چهارشنبه گفته که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در جریان مذاکرات با ایران قرار خواهد داد.

کد خبر : 1403308

 وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا گفت: کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در جریان مذاکرات با ایران قرار خواهد داد.

به گزارش تسنیم، مارکو روبیو، وزیر خارجه دولت تروریستی آمریکا امروز چهارشنبه گفته که کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس را در جریان مذاکرات با ایران قرار خواهد داد. 

او گفت: روابط مستحکمی با کشورهای عرب خلیج فارس داریم و از حمایت آنها سپاسگزاریم . آنها را در جریان همه موارد مربوط به مذاکرات با یران قرار می‌دهیم.

وی اضافه کرد: می‌خواهیم کشتیرانی آزاد از طریق تنگه هرمز از سرگرفته شود و همه کشورهای جهان از ما در این امر حمایت می‌کنند. هیچ عوارضی در تنگه هرمز اعمال نخواهد شد.

روبیو همچنین ادامه داد: ترامپ می‌خواهد ایران به تفاهم‌نامه پایبند باشد، در غیر این صورت او گزینه‌های زیادی از جمله اعمال مجدد تحریم‌ها دارد.

 

لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: