ترامپ: از اینکه ایران پهپاد شلیک کرده اصلا راضی نیستم!

ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن‌ را ساقط کردیم.

کد خبر : 1403457

خبرنگار: شما گفتید که ایران آتش‌بس را نقض کرده. آیا این کار عواقبی برای آن‌ها خواهد داشت؟

ترامپ: خب، به‌زودی متوجه خواهید شد.

خبرنگار: آیا آتش‌بس همچنان برقرار خواهد ماند؟

ترامپ: از اینکه دیروز شلیک کردند، اصلاً راضی نیستم. در واقع ۴ شلیک انجام شد که ما ۳ تای آن‌ را ساقط کردیم.

 

سایز ویدئو: 1.74M | مدت زمان ویدئو: 00:00:15 دانلود ویديو
دانلود فایل: دانلود
لینک کوتاه :

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: