تشدید تدابیر امنیتی در استانهای مختلف مصر

کد خبر: 752314

وزارت کشور مصر در همه استانهای این کشور به دنبال جان باختن ۳۰۵ نفر بر اثر حادثه تروریستی مسجد الروضه در بئر العبد در استان سینا، تدابیر شدید امنیتی در همه استانهای این کشور اعمال کرد.

تشدید تدابیر امنیتی در استانهای مختلف مصر

خبرگزاری مهر: وزارت کشور مصر به دنبال حمله تروریستی در استان سینا، تدابیر امنیتی در همه استانهای این کشور را تشدید کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، وزارت کشور مصر در همه استانهای این کشور به دنبال جان باختن ۳۰۵ نفر بر اثر حادثه تروریستی مسجد الروضه در بئر العبد در استان سینا، تدابیر شدید امنیتی در همه استانهای این کشور اعمال کرد.

منابع امنیتی مصری اعلام کردند: تدابیر امنیتی در اطراف مراکز عبادی، تاسیسات مهم و حیاتی و مراکز پلیس، اداره های امنیت و مکان های گردشگری و نیز وزارتخانه ها و مراکز دیپلماتیک تشدید شده است.

بر اساس این گزارش؛ به نیروهای امنیتی مصری دستورات لازم درباره برخورد کوبنده با هر اقدام بی ثبات کننده ای داده شده است.

در راستای تشدید تدابیر امنیتی؛ نیروهای امنیتی و اداره کل راهنمایی و رانندگی در اتوبان ها و ورودی ها و خروجی های شهرها تدابیر امنیتی ویژه ای به اجرا درآورده اند و نیروهای امنیتی مصر در مناطق مختلف مشغول گشت زنی هستند و تعداد کمین های امنیتی زیاد شده است.

مجدی عبدالغفار وزیر کشور مصر از همه فرماندهان امنیتی خواسته است که به مخفیگاه های تروریستها حمله کنند و با هر اقدامی که ثبات مصر را به خطر می اندازد مقابله و هر گونه تهدیدی را از بین ببرند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها