درخواست انتخاباتی کلینتون از آمریکایی‌ها

کد خبر: 1015067

وزیر امور خارجه سابق آمریکا از رای‌دهندگان دموکرات خواست تا حضور قابل توجهی در انتخابات نوامبر ۲۰۲۰ داشته باشند چرا که این مساله برای تضمین اینکه رئیس جمهوری آمریکا نخواهد توانست پیروزی در انتخابات را بدزدد، لازم و ضروری است.

درخواست انتخاباتی کلینتون از آمریکایی‌ها

خبرگزاری ایسنا: به نوشته روزنامه گاردین، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در جریان سخنرانی در کنوانسیون ملی حزب دموکرات گفت: من با تعدادی از آمریکایی‌هایی که آرزو می‌کردند که ای کاش در انتخابات ۲۰۱۶ میلادی شرکت کرده بودند یا رای دیگری داده بودند، صحبت کردم.

وی افزود: چهار سال است که مردم به من می‌گویند "ما نمی‌دانستیم که ترامپ چقدر می‌توانست خطرناک باشد"، "ای کاش می‌توانستیم به عقب بازگردیم و این مساله را اصلاح کنیم" و یا حتی بدتر "باید در انتخابات ۲۰۱۶ شرکت می‌کردیم". در حال حاضر تنها می‌توانم به مردم بگویم که اجازه ندهید هیچ ای کاشی درخصوص این انتخابات برای شما باقی بماند.

کلینتون در ادامه گفت: رای‌ دادن در حال حاضر برای ما یک مساله حیاتی است.

در سال ۲۰۱۶ میلادی، کلینتون نخستین زنی که از سوی یک حزب مهم و بزرگ نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده بود به پنجمین نامزد انتخابات ریاست جمهوری تبدیل شد که علی‌رغم بدست آوردن آرای مردمی در انتخابات شکست خورد.

وی هشدار داد: فراموش نکنید، جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۲۰ و کامالا هریس، معاونش می‌توانند سه میلیون رای بدست آورند و باز هم در انتخابات شکست بخورند. تجربه‌ای که درخصوص من رخ داد را در نظر بگیرید. ما به تعداد آرایی نیاز داریم که ترامپ نتواند پیروزی در انتخابات را از ما بدزدد.

کلینتون گفت: ترامپ می‌توانست رئیس جمهوری موفق‌تری باشد اگر منافع شخصی و منیتش را کنار می‌گذاشت. امیدوارم ترامپ فهمیده باشد که چطور یک رئیس جمهوری باشد چرا که آمریکا در حال حاضر به یک رئیس جمهوری نیاز دارد.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها