چاقوکشی در نزدیکی کاخ سفید ۴ مجروح برجا گذاشت

کد خبر: 1030725

رسانه‌ها از بازداشت حدود 40 نفر در مرکز شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا در بحبوحه افزایش تنش‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر دادند.

چاقوکشی در نزدیکی کاخ سفید ۴ مجروح برجا گذاشت

خبرگزاری فارس: منابع خبری از تجمع معترضان به روند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در بعد از ظهر چهار شنبه به وقت تهران خبر دادند.

به گفته منابع محلی، پلیس شهر لس‌ آنجلس از ایالت کالیفرنیا از بازداشت حدود 40 نفر در مرکز این شهر در بحبوحه افزایش تنش‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا خبر داد.

شبکه خبری «راشاتودی» نیز اعلام کرد که برخی هواداران دونالد ترامپ نزدیک کاخ سفید با شماری دیگر درگیر شده و این دعوا به چاقو کشی منتهی شد. گفته می‌شود در این درگیری پساانتخاباتی چهار تن (سه مرد و یک زن) مجروح شدند.

این در حالی است که تقریبا همزمان با سخنرانی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید و اعلام پیروزی او در انتخاباتی که هنوز شمارش آرای آن به پایان نرسیده، مخالفان ترامپ در نزدیکی کاخ سفید تجمع کردند.

بیش از هزار نفر از معترضان مخالف دونالد ترامپ در نزدیکی کاخ سفید تظاهرات کردند. معترضان عضو حامیان جنبش «جان سیاهان اهمیت دارد»، این تجمع را در نزدیکی کاخ سفید برپا کردند. گفته می شود که مخالفان ترامپ در مناطق مختلف آمریکا از جنوب شهر واشنگتن گرفته تا سیاتل، نیویورک و پورتلند هم تظاهرات کردند.

تظاهرات علیه ترامپ در شرایطی انجام می شود که او ساعتی قبل در کاخ سفید کنفرانسی خبری تشکیل داد و در آن ضمن اعلام پیروزی در انتخابات، درباره احتمال تقلب در انتخابات هشدار داد و همچنین تهدید کرد برای مقابله با تقلب، به دیوان عالی آمریکا رجوع می‌کند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها