یک وزیر دیگر احمدی‌نژاد هم نامزد شد

کد خبر: 1058309

جامعه اسلامی مدیران با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری محمد ناظمی اردکانی دبیرکل این حزب و وزیر اسبق تعاون برای انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۴۰۰ خبر داد.

یک وزیر دیگر احمدی‌نژاد هم نامزد شد

گروه سیاست سایت فردا - جامعه اسلامی مدیران با صدور بیانیه‌ای از کاندیداتوری محمد ناظمی اردکانی دبیرکل این حزب و وزیر اسبق تعاون برای انتخابات ریاست جمهوری سال۱۴۰۰ خبر داد.

در این بیانیه آمده است: ما با همه وجود درک می کنیم، تلاطم‌های سال های اخیر کشورکه بخش اعظم آن ریشه در سوء مدیریت مزمن در نظام اجرایی کشور دارد، شما را در سختی و رنج طاقت فرسا قرار داده است. متاسفانه تذکرات و توصیه های دلسوزان نظام و در راس آنان مقام معظم رهبری، مورد توجه قرار نگرفت، بطوریکه فشار اقتصادی و روانی بیش‌ از هر زمانی غلبه پیدا کرده است.جامعه اسلامی مدیران که از ابتدا مصمم به ارائه راهبرد و راهکار در رابطه با مشکلات کشور بود، تلاش های بسیاری برای قرار گرفتن  مسئولان دولتی در مسیر خدمتگزاری انجام داد که متاسفانه به علت  نقد ناپذیری آنان، توجه لازم صورت نگرفت. ...  بر اساس شاخص های ۳۰ گانه مدون، طی فرایندی کاندیداهای مطرح، در کمیته انتخاب جامعه اسلامی مدیران  مورد ارزیابی قرار گرفتند و اینک در آستانه دوازدهم فروردین، به یمن عید جمهوری اسلامی، اعلام می نمائیم در جمع بندی نهایی آقای دکتر محمد ناظمی اردکانی حائز رتبه نخست گردیدند.

ناظمی اردکانی کیست؟

محمد ناظمی اردکانی اولین وزیر تعاون در دولت محمود احمدی نژاد بود که در سال ۱۳۸۵ کنار گذاشته شده و محمد عباسی جایگزین وی شد. همچنین پیش از این عضو سپاه پاسداران، معاون بنیاد مسکن، قائم مقام معاون وزارت صنایع بوده‌است. پس از وزارت تعاون باردیگر به سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی یه عنوان رئیس بازگشت زیرا پیش از حضور در وزارت تعاون به عنوان معاون تدوین استاندارد در این مؤسسه استاندارد خدمت می‌کرد در زمان وزارت هیچگاه سابقه کاری خود را در این مؤسسه مطرح نکرد و پس از سازمان استاندارد به سمت استانداری قم منصوب گردید؛ ناظمی سابقه ریاست سازمان ثبت احوال کشور را دارد.

چندمین گزینه احمدی‌نژاد؟

همکاری ناظمی اردکانی با دولت احمدی‌نژاد از این جهت در مرکز توجه است که بعد از مشاهده تلاش‌های احمدی نژاد برای مطرح کردن خود در ماه‌های اخیر و گمانه کاندیداتوری او، همچنین با در نظر گرفتن احتمال رد صلاحیت وی سناریو حمایت او از یک کاندیدای دیگر محتمل به نظر می‌رسد. پیش‌تر نیز برخی از همکاران سابق او از جمله محمد عباسی وزیر ورزش و رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت خارجه در دولت احمدی نژاد از آمادگی خود برای کاندیداتوری در این انتخابات خبر داده‌ بودند. اکنون هم ناظمی اردکانی به آنان پیوسته است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها