فردا گزارش می‌دهد؛

سکوت معنی‌دار سیدحسن

کد خبر: 1059974

موضوع نامزدی حسن خمینی در انتخابات ریاست ریاست جمهوری 1400 گرچه جدید نیست، هر از چندگاهی به سوژه داغ برای گمانه‌زنی تبدیل می‌شود اما نکته حائز اهمیت سکوت معنی‌دار سیدحسن خمینی در قبال این گمانه زنی هاست.

سکوت معنی‌دار سیدحسن

گروه سیاسی فردا؛ ورود سیدحسن خمینی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری 1400 را اولین بار غلامعلی دهقان مطرح کرد و این موضوع تا به امروز مورد تحلیل و گمانه زنی های فراوانی واقع شده است، برخی آن را تأیید و برخی تکذیب کردند. اما نکته جالب اینجاست که سیدحسن خمینی شخصاً با وجود همه این بحث ها ترجیح داده سکوت کند و تنها نظاره‌گر ماجرا باشد.

روز گذشته نیز خبرگزاری فارس تیتر زد «قول مساعد سیدحسن خمینی برای ورود به انتخابات 1400 در صورت لزوم»، این خبر بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای و شبکه‌های اجتماعی داشت. برخی آن را جدی گرفتند و در مدح و نقدش داد سخن گفتند اما ساعاتی بعد جواد امام آن را تکذیب کرد.

اما چرا جواد امام برای رد خبر اقدام کرد؟ علت آن بود که او دبیرکل مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب است و خبر یادشده مربوط به دیدار اخیر اعضای این مجموعه با تولیت آستان امام خمینی(ره) است. هر چند جواد امام در توئیتی خبرگزاری فارس را مورد عنایت قرار داد، با این وجود همچنان یک سئوال بزرگ آن است که چرا تولیت آستان امام خمینی سکوت کرد و برخلاف موارد مشابه گذشته، برای شفاف‌سازی موضوع تلاش نکرد. مصلحت این سکوت هر چه باشد نهایتا تا یک ماه دیگر مشخص می شود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها