عارف در هنگامه تصمیم گیری

کد خبر: 1066472

امروز شنبه است و عارف طبق وعده امروز باید تکلیف کاندیداتوری یا عدم کاندیداتوری خود را معلوم کند. به خصوص که مهلت بیشتر هم ندارد.

عارف در هنگامه تصمیم گیری

گروه سیاست سایت فردا - امروز آخرین مهلت ثبت نام از نامزدهای ریاست جمهوری است و همه چهره‌های سیاسی مردد باید تکلیف خود را معلوم کنند. محمدرضا عارف هم یکی از همین افراد است. او از خیلی قبل‌تر یک نامزد جدی تلقی می‌شد اما در انگار در روزهای اخیر قدری مردد شده است. عزم او برای حضور در این رقابت‌ها آنقدری جزم بود که برخی از احتمال ورود مستقل او می‌گفتند. اما بعد از آنکه معلوم شده وضعیت حمایت جبهه اصلاحات از او خیلی هم بد نیست، دیدیم که برخی رسانه‌ها مثل «آفتاب یزد» از عدم ورود او نوشتند.  صبح پنجشنبه هم بیانیه‌ای با مضمون انصراف وی از کاندیداتوری منتشر شد. بلافاصله اما یکی از نزدیکان وی بیانیه را تکذیب کرد و رییس دفتر عارف با بیان اینکه متن منتشر شده متنی مشورتی بوده، که برخی اقدام به انتشار آن کرده‌اند، اعلام کرد که نظر نهایی و قطعی این چهره اصلاح‌طلب برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو شنبه اعلام می‌شود.

امروز شنبه و در عین حال آخرین مهلت ثبت نام است. روزنامه «آفتاب یزد» نیز کارت دعوتی برای عارف فرستاده و با عکس یک کرده و می‌نویسد: «به نظر می‌رسد کارنامه و مرام عارف به تنهایی گواهی است بر لزوم کاندیداتوری وی. محمدرضا عارف سال هاست در سپهر سیاسی کشور نجیبانه و بی‌ادعا خود را فدای جریان اصلاحات کرده و هیچ زمانی برای قدرت و ابقای این جریان کم نگذاشته لذا اکنون موعد آن است که نماینده جریان اصلاحات در چارچوب قانون در انتخابات پیش رو باشد. سر و صدای عده‌ای که خود را اصلاح‌طلب می‌دانند اما در واقع کاسب‌های اصلاح‌طلب هستند نباید باعث شود حق و حقوق محمود رضا عارف نادیده گرفته شود.»

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها