رادیکال ها از پشت پرده بیرون می آیند؛

حمایت موسوی خوئینی از تحریمی ها

کد خبر: 1280937

خویینی ها که از ابتدای انقلاب از چهره های رادیکال با گرایش های چپ و مواضع تند شناخته می شد همچنان به رادیکالیسم خود ادامه می دهد و پس از چند بیانیه و نامه در فاصله ۳ سال اخیر این بار هم مواضع ساختارشکنانه خود را ادامه داده و از کسانی که در انتخابات رای نداده اند، تمجید می کند.

حمایت موسوی خوئینی از تحریمی ها

گروه سیاست سایت فردا: موسوی خویینی ها در حمایت از تحریمی های انتخابات ۱۱ اسفند به میدان آمد تا یکی از مهم ترین چهره های پشت پرده طیف رادیکال اصلاحات هم به جمع تجدیدنظرطلب هایی چون تاجزاده بپیوندد.

خویینی ها که از ابتدای انقلاب از چهره های رادیکال با گرایش های چپ و مواضع تند شناخته می شد همچنان به رادیکالیسم خود ادامه می دهد و پس از چند بیانیه و نامه در فاصله ۳ سال اخیر این بار هم مواضع ساختارشکنانه خود را ادامه داده و از کسانی که در انتخابات رای نداده اند، تمجید می کند. در راس آنها هم سید محمد خاتمی؛« آنهایی که به خاتمی می‌تازند، غافل هستند که خودشان ضرر می‌کنند؛ آنها باید بدانند که در امر حکمرانی، پیروزی سرانجام با اکثریّت است».

این سخنان خویینی ها را باید در راستای جذب رادیکال ها از بدنه اصلاحات تحلیل کرد که حالا به خاتمی رسیده است. در عین حال بیان چنین سخنانی را می توان منشا جدایی روزنه گشایان از اصلاح طلبان رادیکال دانست که گوشه ای از آن در انتخابات مجلس دوازدهم به چشم آمد و امتداد آن ممکن است در انتخابات سال ۱۴۰۴ ظاهر شود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها