هتل های اصفهان | لوکس‌ترین هتل های اصفهان را بشناسید

کد خبر: 1057380

لوکس‌ترین هتل های اصفهان را بشناسید

هتل های اصفهان | لوکس‌ترین هتل های اصفهان را بشناسید

 

اصفهان از زیباترین شهرهای ایران است که سالانه پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. جاذبه‌های گردشگری اصفهان به‌قدری چشم‌نواز و حیرت‌انگیز هستند که از دیدن آن‌ها سیر نمی‌شوید و وقت برای بازدید از تمام آن‌ها کم می‌آورید. عظمت و شکوه اصفهان لقبی جهانی را برای آن به دنبال داشته است و همگی بر نصف جهان بودن آن اتفاق‌نظر دارند.

خیل عظیم گردشگرانی که به اصفهان سفر می‌کنند به دنبال مکانی آرام و دلپذیر برای سپری کردن ایام سفر خود هستند. از همین رو، اقامتگاه‌های گوناگونی در این کلان‌شهر دیدنی و جذاب وجود دارد تا پذیرای مسافران اصفهان باشد. به همین دلیل در این مطلب تلاش کرده‌ایم تا لیستی از مجلل‌ترین هتل های اصفهان آماده کنیم تا شما بتوانید لوکس‌ترین هتل های اصفهان را بشناسید.

اصفهان که پایتخت فرهنگی ایران نیز به شمار می‌رود در تمام طول سال میزبان گردشگران و مسافران بسیاری است. به همین دلیل پیش از سفر به این شهر بهتر است در مورد رزرو هتل های اصفهان و قیمت هتل های اصفهان آشنایی پیدا کنید تا مناسب‌ترین هتل را با توجه به سلیقه خود بیابید. پیدا کردن اقامتگاهی خاطره‌انگیز که سال‌ها به‌عنوان تجربه‌ای منحصربه‌فرد از آن یاد کنید، از کارهای سخت پیش از سفر است. از همین رو، در ادامه این مطلب هتل های چهار و پنج ستاره اصفهان را که از هتل های لوکس اصفهان به شمار می‌روند و می‌توانند خاطره‌ای توصیف‌ناپذیر را رقم بزنند، به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین هتل های 5 ستاره و هتل های سنتی در اصفهان کدامند؟

لیست هتل های اصفهان را در سایت ایران هتل آنلاین اگر جستجو کنید با تعداد زیادی هتل در اصفهان روبرو خواهید شد که هر کدام امکانات مناسبی را برای اقامت شما تدارک دیده اند. در میان بهترین هتل های اصفهان اغلب هتل های سنتی اصفهان نیز در صدر بهترین هتل های این شهر قراردارند. از بهترین هتل های اصفهان می توان به هتل عباسی اصفهان و هتل پارسیان کوثر اصفهان اشاره کرد. در میان هتل های سنتی اصفهان نیز هتل سنتی عتیق اصفهان، هتل سنتی اصفهان، هتل سنتی ابن سینا اصفهان را نیز میتوان نام برد. انواع هتل های اصفهان از نظر نوع واحد اقامتی همانند اقامتگاه های سنتی، اقامتگاه های بوم گردی، هتل آپارتمان، هتل، هتل سنتی و... بر اساس انتخاب فیلتر موردنظر در سایت به تفکیک قابل مشاهده است.

هتل پارسیان کوثر اصفهان

2

نمای بیرون هتل پارسیان کوثر اصفهان

هتل شرایتون سابق که اکنون با نام هتل پارسیان کوثر اصفهان شناخته می‌شود، از خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتل های اصفهان است. این هتل پنج ستاره با موقعیت مکانی و چشم‌انداز بی‌نظیر خود به‌عنوان یکی از بهترین هتل های اصفهان معرفی می‌شود.

این هتل 7 طبقه دارای 225 اتاق لوکس و مجهز با امکانات کامل رفاهی و خدماتی است که منظره‌ای بی‌نظیر از زاینده‌رود و سی‌وسه‌پل را برای میهمانان به تصویر می‌کشد. از همین رو اقامت در اتاق‌های طبقات بالاتر هتل، اقامتی شگفت‌انگیز و به‌یادماندنی‌تر خواهد بود که در سفر به اصفهان و رزرو هتل در اصفهان نباید آن را فراموش کرد.

از سایر خدمات رفاهی ارائه شده در هتل کوثر اصفهان می‌توان به فضای سبز، خشک‌شویی، خدمات تهیه بلیط، پارکینگ، خدمات باربری، خدمات تور، آرایشگاه مردانه، سالن‌های ماساژ، جکوزی، سونا و سالن ورزشی، صرافی و آتلیه اشاره کرد.

میهمانان هتل می‌توانند برای صرف یک خوراکی لذیذ و فراموش‌نشدنی به رستوران‌های هتل کوثر سری بزنند. رستوران سنتی سرو هتل کوثر، خوراکی‌های خوشمزه و سنتی اصفهانی همچون بریانی و خورشت ماست را به شیوه‌ای اصیل و لذیذ طبخ می‌کند تا خاطره‌ای بی‌نظیر را در ذهن میهمانان هتل باقی بگذارد. رستوران زرین، در لابی هتل کوثر و با چشم‌اندازی زیبا از فضای باغ، با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی از میهمانان پذیرایی می‌کند. علاوه بر این رستوران‌ها، رستوران تابستانه هتل در فضای سرسبز باغ هتل کوثر و رستوران فصلی آبشار در کنار استخر هتل، خوراکی‌های خوشمزه را به مسافران ارائه می‌کند.

هتل کوثر از هتل های اصفهان در مرکز شهر است و از این رو دسترسی آسانی به شریان‌های اصلی و جاذبه‌های جذاب و شگفت‌انگیز اصفهان دارد. کلیسای وانک، مدرسه چهارباغ، محله جلفا و پل خواجو ازجمله مکان‌های گردشگری نزدیک این هتل لوکس به شمار می‌رود.

آدرس هتل: اصفهان، سی‌وسه‌پل، بلوار ملت، هتل کوثر اصفهان

هتل عباسی اصفهان

3

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان از قدیمی‌ترین هتل های جهان و در عین حال از شگفت‌انگیزترین هتل های دنیا و بزرگ‌ترین هتل های ایران به شمار می‌رود. این هتل پنج ستاره از شاهکارهای معماری ایرانی بشمار می‌رود که قدمتی 300 ساله دارد که افراد با دیدن آن مسحور زیبایی خارق‌العاده آن می‌شوند و دل کندن از هتل برای آن‌ها سخت می‌شود. از همین رو، هتل عباسی را می‌توان یکی از منحصربه‌فردترین هتل های اصفهان دانست.

این هتل که در اصل مهمانسرا بوده است به فرمان سلطان حسین صفوی در سه طبقه تأسیس شد. معماری اصیل ایرانی، باغ زیبا، چشم‌اندازی باورنکردنی و فوق‌العاده در کنار گنبد فیروزه‌ای مدرسه چهارباغ، چنان شکوه و زیبایی به هتل عباسی بخشیده است که خود به یکی از جاذبه‌های دیدنی و شگفت‌انگیز اصفهان مبدل شده است.

اتاق‌های هتل عباسی به صورت اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته، سوئیت دونفره معمولی، سوئیت دو نفره قاجار، سوئیت دونفره پردیس و آپارتمان دوخوابه چهارنفره مطابق با آخرین استاندارهای روز دنیا ارائه می‌شود. قسمت هیجان‌انگیز و جالب‌توجه این اتاق‌ها این است که هر کدام از اتاق‌ها معماری خاص خود را دارند. برخی از اتاق‌ها معماری ساده و امروزی دارند؛ در حالی که برخی از اتاق‌ها از سبک معماری صفوی برخوردار هستند و جلوه‌ای مسحورکننده به خود گرفته‌اند.

اگر امکان رزرو هتل عباسی اصفهان را نداشتید، حتماً برای بازدید از آن حتی به بهانه صرف یک وعده یا میان وعده در رستوران این هتل قدم در این باغ دوست‌داشتنی و خارق‌العاده بگذارید. رستوران باغ هتل عباسی اصفهان از زیباترین رستوران‌های سنتی به شمار می‌رود که نما و معماری قرن هجدهمی آن هوش از سر بازدیدکننده آن می‌رباید. لذت چشیدن غذا در این رستوران در کنار گرفتن عکس‌های یادگاری بی‌نظیر از رستوران سنتی و هتل عباسی خاطره‌ای فراموش‌نشدنی را در دفترچه خاطرات ذهن شما از هتل های اصفهان باقی می‌گذارد.

آدرس هتل: اصفهان، چهارباغ عباسی، خیابان آمادگاه، هتل عباسی اصفهان

هتل آسمان اصفهان

هتل آسمان در بافت تاریخی اصفهان و در موقعیت مکانی عالی قرار گرفته است. این هتل چهار ستاره در سال 1384 و مطابق با آخرین استانداردهای روز اروپا تأسیس شده است. چشم‌اندازی بی‌نظیر از شهر اصفهان و رودخانه زاینده‌رود در این برج بزرگ 13 طبقه، اقامتی خاطره‌انگیز را برای میهمانان این هتل رقم میزند.

شاید بتوان هتل آسمان اصفهان را بلندترین ساختمان اصفهان نامید که تنها رستوران گردان اصفهان نیز بر فراز این برج باشکوه قرار گرفته است تا منظره‌ای خارق‌العاده از زاینده‌رود را به رخ جهانیان بکشد. علاوه بر نمای 360 درجه رستوران از تمام شهر که زیر پای شما قرار گرفته است، می‌توانید طعم خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی و فرنگی را در این رستوران بین‌المللی بچشید.

هتل آسمان همچون سایر برترین هتل های اصفهان که اقامتی لوکس را برای میهمانان خود رقم می‌زنند؛ برای رفاه حال مسافران خود امکاناتی همچون: فروشگاه صنایع‌دستی، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، صرافی، اتاق اپراتور، کافی‌نت، پرینتر، فکس و فتوکپی، استخر، سونا و سالن ورزشی و پذیرش 24 ساعته را نیز به مسافران ارائه می‌کند.

آدرس هتل: اصفهان، خیابان مطهری، رو به روی پل فلزی، هتل آسمان اصفهان

هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی از هتل های اصفهان با سابقه طولانی در امر هتلداری است. این هتل چهارستاره که زمانی با نام هتل داریوش شناخته می‌شد در سال 1396 مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت تا اقامتی راحت و مفرح را برای میهمانان خود رقم بزند.

ساختمان پنج طبقه هتل پیروزی با 95 اتاق به صورت اتاق یک‌تخته، دوتخته، سوئیت یک‌خوابه دونفره سانترال و سوئیت یک‌خوابه دونفره رویال خدمات رفاهی کامل و به روزی را به مسافران خود ارائه می‌کند تا میهمانان هتل بدون اندکی درنگ در زمان رزرو هتل های اصفهان، این هتل را انتخاب کنند.

روم سرویس، یخچال، مینی بار، میزتحریر، مبلمان، دراور، کمد لباس، چای‌ساز، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام و اطفا حریق و صندوق امانات داخل اتاق ازجمله امکانات در نظر گرفته شده برای میهمانان هتل پیروزی اصفهان است.

فاصله هتل پیروزی اصفهان تا اماکن دیدنی اصفهان همچون پل‌های تاریخی خواجو، مارنان و سی‌وسه‌پل بسیار اندک است و قدم زنان می‌توان به سوی آن‌ها حرکت کرد. علاوه بر این، مسجد امام، عالی قاپو، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار بزرگ اصفهان نیز در نزدیکی هتل پیروزی قرار دارند.

آدرس هتل: اصفهان، دروازه دولت، ابتدای چهارباغ پایین، سمت چپ، هتل پیروزی اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان

هتل عالی قاپو اصفهان از اصیل‌ترین هتل های اصفهان است. این هتل چهار ستاره و مجلل در چهار طبقه و در منطقه چهارباغ اصفهان قرار دارد. هتل عالی قاپو نیز همچون سایر هتل های اصفهان که قدمتی دیرینه دارند، مورد بازسازی قرار گرفته است تا کیفیت امکانات خود را ارتقا داده و سطح خدمات خود را بالاتر ببرد. هتل عالی قاپو با 106 واحد اقامتی به صورت اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته و سه تخته اقامتی راحت و دلپذیر را برای گردشگران فراهم می‌کند.

امکاناتی همچون روم سرویس، دراور، یخچال، چای‌ساز، مینی بار، مبلمان، سیستم اعلام و اطفا حریق، سیستم تهویه مطبوع و سرمایش و گرمایش مجهز در کنار لوازم بهداشتی از قبیل صابون، شامپو، مسواک، حوله و سشوار به میهمانان ارائه می‌شود تا اقامتی راحت و بی‌دغدغه داشته باشند.

سونا خشک و بخار، جکوزی، استخر، پارکینگ، کافی‌شاپ، لاندری، کافی‌نت، صرافی، اتاق چمدان، آرایشگاه، فروشگاه و ارائه خدمات برای معلولین در کنار فضای سبز زیبای هتل عالی قاپو به همراه پرسنل مجرب و کارآزموده، اقامتی خاطره‌انگیز و راحت را برای میهمانان این هتل مجلل رقم میزند. به همین دلیل هتل عالی قاپو جزو اولین گزینه‌ها برای رزرو هتل های اصفهان است تا اقامتی لوکس و فاخر را برای گردشگران فراهم آورد.

آدرس هتل: اصفهان، خیابان شمس‌آبادی، انتهای خیابان کوالالامپور، سمت راست، خیابان چهارباغ عباسی، هتل عالی قاپو اصفهان

سخن آخر

اصفهان شهری فراموش‌نشدنی و جذاب است که هر شخصی حداقل یک‌بار باید به دیدن جاذبه‌های آن برود. سفر به اصفهان نیز همانند هر سفر دیگری نیازمند یافتن اقامتگاهی مناسب و درخور شان مسافران است. گردشگران با توجه به بودجه و سلیقه خود می‌توانند از میان انبوه هتل های اصفهان، مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. اقامتگاه‌ها در اصفهان نیز با امکانات و سطوح قیمتی متفاوتی در اختیار میهمانان قرار می‌گیرد تا افراد با دست‌باز برای رزرو هتل در اصفهان اقدام نمایند. در این مطلب تلاش کردیم تا هتل های خاص و لوکس اصفهان را به شما معرفی کنیم تا افرادی که دوستدار سفرهای لوکس و متفاوت هستند، تجربه‌ای به‌یادماندنی از سفر به اصفهان داشته باشند.

منبع: ایران هتل آنلاین (iranhotelonline.com)

 

 

متا: در سفر به اصفهان و رزرو هتل اصفهان باید با لوکس‌ترین هتل های اصفهان آشنا شوید. اصفهان شهری زیبا و خارق‌العاده است که مسافران زیادی به دنبال یک سفر عالی هستند.

برچسب: ایرن هتل آنلاین، هتل، سفر، گردشگری، اصفهان، رزرو هتل

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها