واکنش روشنک گرامی به قتل کارگردان: ذره ذره راحت شدی!

کد خبر: 1067251

روشنک گرامی به قتل بابک خرمدین واکنش نشان داد.

واکنش روشنک گرامی به قتل کارگردان: ذره ذره راحت شدی!

واکنش روشنک گرامی به قتل بابک خرمدین

واکنش روشنک گرامی به قتل کارگردان: ذره ذره راحت شدی!  روشنک گرامی در واکنش به خبر تلخ و عجیب قتل بابک خرمدین به دست پدر و مادرش نوشت:

  "بابک رو میشناختم یه جورایی همسایه بودیم مرد نجیبی بود هردو عا شق فیلم های تارکوفسکی بودیم کم حرف و خجالتی بود و هر دو به فلسفه خیلی علاقه داشتیم سال ها بود دنبال تهیه کننده ای می گشت که بتونه فیلمشو بسازه فیلمی مردانه که یه نقش زن داشت و دوست داشت من بازیش کنم با تهیه کننده های زیادی هم حرف زده بود ولی سینمای ایران فیلم فلسفی رو نمی پسنده این چیزی بود که خیلیا بهش گفته بودن.

بابک خرمدین

امروز انگار فیلمشو ساخته و خبرساز شده برای بعضیا اینجوریه بعد از مرگشون به چیزی که می خوان می رسن.این خبر به اندازه ی فیلمنامه ش حتی بیشتر از اون عجیب بود مبارکت باشه برادر.

مامانم یه دفعه که داشتیم پیاده روی می کردیم بهش گفت چرا پدر و مادرت این اسمو روت گذاشتن لبخند زد فقط.

بابک جان ذره ذره راحت شدی."

زندگی شخصی روشنک گرامی

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 1 مهر 1362 در تهران متولد شد.

این هنرمند کشورمان لیسانس کارگردانی تئاتر را از دانشگاه آزاد گرفت و لیسانس مهندسی معماری اش را هم از دانشگاه سوره گرفته است.

روشنک گرامی علاوه بر بازیگری، هنرهای دیگری هم دارد و نگاهش به دنیای بازیگری به منزله شغل نیست و در واقع تنها راه کسب درآمد را بازیگری نمیداند.

یکی از خصیصه های ظاهری روشنک گرامی مربوط به فرم چشم های او است که خودش هم در گفتگوهای متعدد به این موضوع اشاره کرده است که خیلی ها میگویند چرا دائم خوابت میاد ولی واقعا اینطور نیست و من آدم پر انرژی هستم و علت این تفکر شاید فرم چشم هایم باشد.

روشنک گرامی

علاقه شدید روشنک گرامی به موسیقی

روشنک گرامی علاقه زیادی به دنیای موسیقی دارد و تار، پیانو و ساکسیفون می نوازد و پرداختن به موسیقی و حتی گوش دادن به آن حالش را دگرگون میکند.

این بازیگر جوان استعداد موسیقیایی اش را یک استعداد درونی میداند و به گفته خودش توانایی نواختن سازهای مختلف را دارد و جنس علاقه اش به موسیقی متفاوت از بازیگری است.

روشنک گرامی علاوه بر پرداختن به این هنرها در زمینه طراحی لباس و نوشتن فیلمنامه هم تا حدودی تبحر دارد.

روشنک گرامی از عشق سرعت بودن تا تصادف وحشتناک

روشنک گرامی علاقه زیادی به رانندگی دارد و از رانندگی کردن با سرعت بالا لذت میبرد و به اصطلاح میتوان گفت که عشق سرعت است و همیشه با سرعت بالایی رانندگی میکند و به گفته خودش مادرش هنوز هم در کنار او در ماشین نمی نشیند.

این بازیگر کشورمان سال 93 یک تصادف وحشتناک را تجربه کرد و هنگام خروج از پارکینگ منزلشان با یک خودرو تصادف کرد و راهی بیمارستان شد و بعد از انجام یک جراحی چندین هفته در بیمارستان بستری بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها