خرید هاردکیس و نکاتی که باید در این باره بدانید

کد خبر: 1093433
خرید هاردکیس و نکاتی که باید در این باره بدانید

 

خرید هاردکیس باکیفیت، ایده‌ای هوشمندانه برای محافظت ایده‌آل از انواع تجهیزات و ابزارآلات است. همان‌طور که می‌دانید بسیاری از مشاغل، ماهیت خدماتی داشته و برای فعالیت، پیوسته در حال حرکت هستند. ارائه هر شکلی از خدمت، به ابزار و تجهیزات خاصی نیاز دارد و شرط مهم کارایی این تجهیزات، نگهداری و محافظت مناسب و همین‌طور جابه‌جایی صحیح و ایمنِ آن‌هاست. اهمیت همین امر است که موضوع خرید هاردکیس را مطرح می‌کند.

هاردکیس چیست؟

هاردکیس شاید در نگاه اول، چندان برایتان عبارت آشنایی نباشد اما مطمئناً انواع آن را به‌کرات دیده‌اید. هاردکیس‌ها، همان محفظه‌های محکمی هستند که تا حد زیادی به کیف حمل‌ونقل شباهت دارند و برای انتقال طیف گسترده‌ای از ابزار، وسایل و تجهیزات مورد استفاده قرار می‌گیرند. یک هاردکیس، به لطف فضای مناسبی که درون آن تعبیه شده علاوه بر اینکه فرایند چینش و سازمان‌دهی ابزارآلات را بسیار آسان می‌سازد، سطح کیفیت و کارایی آن‌ها را نیز حفظ می‌کند.

چرا باید به خرید هاردکیس فکر کنید؟

به نظر شما خرید هاردکیس برای جابه‌جایی وسایل، چه ضرورتی دارد؟ اگر شغلتان در گروه مشاغل خدماتی قرار می‌گیرد، طبیعتاً از اهمیت نقش ابزارها و تجهیزاتی که درواقع همراهِ دائمی‌تان هستند، باخبرید. رونق و درآمد مشاغل خدماتی، به کیفیت سطح سرویس‌های ارائه‌شده بستگی دارد. علیرغم اینکه مهارت و تجربه، دو مؤلفه‌ی اساسی در ارائه خدمات باکیفیت هستند، اما در این میان، بی‌تردید اهمیت کاراییِ ابزارها و وسایل را نمی‌توان نادیده گرفت. ابزار کار در مشاغل خدماتی، به‌مثابه عصای دست است و چنانچه ابزارها، وضعیت و کیفیت مناسبی نداشته باشند، نمی‌توان از نتیجه‌ی کار انتظار زیادی داشت. بنابراین مراقبت از ابزارهای کاری، یکی از قواعد اساسی فعالیت در کسب‌وکارهای مبتنی بر ارائه خدمات است.

رطوبت، ضربه و گرد و غبار، سه عامل اصلی تهدید برای سلامت و کارایی ابزارها و تجهیزات مختلف هستند. رفت‌وآمد دائمی از محل کار به محل ارائه‌ی سرویس، می‌تواند حمل ابزارآلات موردنیاز را برای شما به یک چالش بزرگ تبدیل کند. اگر یک پزشک یا سرویس‌کار لوازم خانگی هستید، طبیعتاً باید حین حمل وسایلتان، از محفظه‌ای استفاده کنید که آن‌ها را از نفوذ قطرات آب در روزهای بارانی در امان نگه دارد تا به زنگ‌زدگی یا مشکلاتی از این قبیل دچار نشوند. اگر در یک آتلیه عکاسی و فیلم‌برداری کار می‌کنید، وسایل حساس و گران‌قیمتی مانند تجهیزات نورپردازی و صدابرداری باید به‌طور کامل از گزند آب، ضربه و غبار مصون بمانند. واضح است که عدم محافظت مناسب از این تجهیزات، خیلی زود باعث بروز اِشکال در آن‌ها شده و ممکن است هزینه‌های سنگینی را روی دستتان بگذارد. خرید یک هاردکیس مناسب با هزینه‌ای معقول، ضمن حل این مشکل، جابه‌جایی تجهیزات را برای شما به فرایندی آسان و ایمن تبدیل می‌کند.

انواع هارد کیس

قبل از اینکه برای خرید هاردکیس اقدام کنید، باید بدانید که انواع مختلفی از آن در بازار وجود دارد. این نیاز و نوع کاربری شماست که تعیین می‌کند کدام نوع برایتان مناسب‌تر است؟

متداول‌ترین انواع هاردکیس موجود در بازار عبارت‌اند از:

  • هاردکیس رَک (Rack)
  • هاردکیس نمایشگر
  • هاردکیس صدابرداری
  • هاردکیس عکاسی و فیلم‌برداری
  • هاردکیس نورپردازی
  • هاردکیس سفارشی (که برای کاربری در زمینه‌های خاصی نظیر حمل‌ونقل تجهیزات پزشکی، صنعتی، نظامی و ... طراحی شده‌اند)

90

معیارهایی که در خرید هاردکیس باید به آن‌ها توجه کنید

بعد از تعیین نوع هاردکیس، باید درباره انتخاب مدل آن نیز تصمیم بگیرید. هاردکیس از هر نوعی که باشد، مدل‌های مختلفی دارد که در اینجا هم برای انتخاب بهترین گزینه، باید انتظارات و نیازهایتان را مدنظر قرار دهید. برخی از مهم‌ترین معیارها در خرید هاردکیس عبارت‌اند از:

  • ابعاد: ابعاد هاردکیس مستقیماً به سایز و ابعاد وسایلی که درون آن می‌گذارید بستگی دارد.
  • جنس بدنه: جنس بدنه یکی از عوامل تعیین‌کننده در میزان مقاومت هاردکیس است. هاردکیس‌های آلومینیومی از مقاوم‌ترین و بهترین مدل‌های موجود در بازار محسوب می‌شوند.
  • وزن: این ویژگی ارتباط مستقیمی با ابعاد و همین‌طور جنس بدنه دارد.
  • طراحی داخلی: طراحی داخلی هاردکیس می‌تواند به‌صورت یکپارچه باشد یا اینکه از بخش‌های مختلفی تشکیل شود. وجود بخش‌های مختلف، علیرغم اینکه کار چینش منظم ابزارآلات را آسان می‌کند اما می‌تواند وزن هاردکیس را افزایش دهد.
  • هزینه: هزینه همواره یک معیار مهم در انتخاب است و این گزاره درباره خرید هاردکیس نیز صدق می‌کند.

فروشگاه پاورکیس؛ بهترین مرجع خرید انواع هاردکیس

آخرین مرحله در خرید هاردکیس، انتخاب یک عرضه‌کننده مطمئن است تا محصول نهایی، همانی باشد که بتواند انتظاراتتان را برآورده کند. از میان گزینه‌های مختلفِ در دسترس، برندِ پاورکیس انتخابی مطمئن برای این منظور است که با بیش از 5 سال سابقه در حوزه تولید و عرضه انواع هاردکیس، محصولاتی باکیفیت، کارآمد و مطمئن را روانه بازار می‌کند.

فروشگاه پاورکیس علاوه بر تولید بهترین هاردکیس‌های موجود در بازار، از نظر خدمات فروش نیز عملکرد منحصربه‌فردی دارد که ارائه پشتیبانی 24 ساعته و ارسال محصول به همه شهرهای کشور، از آن جمله‌اند. کلیه محصولات پاورکیس دارای گارانتی و همین‌طور تضمین قیمت هستند که این ویژگی‌ها، خیال خریداران را از بابت انتخابشان راحت می‌کند. نکته ارزشمند و ستودنیِ دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است که صفر تا صد فرایند طراحی و ساخت محصولات پاورکیس را متخصصان شایسته ایرانی انجام می‌دهند و از این طریق توانسته‌اند شعار تولید ملی باکیفیت را در عمل به منصه ظهور برسانند.

فرایند خرید محصولات پاورکیس، بسیار آسان است. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت این شرکت به آدرس www.Powercase.ir، ده‌ها مدل مختلف از انواع هاردکیس‌های باکیفیت را مشاهده کنید و پس از بررسی ویژگی هر یک از آن‌ها، با در نظر گرفتن نیازتان، درباره خرید هاردکیس تصمیم بگیرید. فروشگاه پاورکیس علاوه بر فروش انواع هاردکیس‌های آماده، امکان سفارش اختصاصی مدل‌های ویژه را نیز برای خریداران مقدور ساخته است. بنابراین اگر خواهان نوع و مدل خاصی از هاردکیس هستید می‌توانید از طریق تعامل با شرکت، آن را سفارش دهید تا شرکت پس از ارسال نقشه 2 بُعدی محصول و تأیید نهایی شما، فرایند ساخت آن را در سریع‌ترین زمان ممکن آغاز و تکمیل کند. کیفیت عالی، قیمت مناسب و تنوع گسترده، سه خصوصیتی هستند که محصولات پاورکیس را از سایر گزینه های موجود در بازار متمایز می‌کنند.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها