قتل بلاگر معروف| بلاگر قاتل| قتل بلاگر اینستاگرامی

راز قتل هولناک چهره معروف

کد خبر: 1093824

در تیر ماه امسال یک بلاگر معروف به نام شهاب به طور مرموزی ناپدید شد و سمانه همسر او مدعی شد که شهاب مدتی از ایران به امارات مهاجرت کرده و از راه چت کردن با او در تماس است در نهایت با شکایت خانواده شهاب به پلیس آگاهی ماجرای مفقود شدن او در دستور بررسی قرار گرفت.

راز قتل هولناک چهره معروف

به گزارش سایت بازار بورس بعد از تحقیقات گسترده پلیس آگاهی در ‌‌نهایت پرده از راز مفقود شدن بلاگر مشهور برداشته شد او به طرز دلخراشی به دست همسر خود و با همکاری یک بلاگر دیگر به قتل رسید.
بعد از تحقیقات پلیس سمانه همسر بلاگر معروف بازداشت شد او در اعترافات خود به قتل همسرش اعتراف کرد پلیس در تحقیقات اولیه متوجه شد که شهاب با ویلچر توسط یک مرد دیگر به همراه همسرش سمانه در اوایل اردیبهشت ماه از خانه خود خارج می شود و از آن موقع به بعد شهاب ناپدید می‌شود.
سمانه در اعترافات خود گفت مدت‌ها با شهاب اختلاف داشتیم در نهایت با همکاری یکی از دوستانم به نام مهدی که او نیز بلاگر است شهاب را به قتل رساندیم و جسد او را خیابانهای پرند منتقل کردیم و با آتش زدن آن ردی از خود باقی نگذاشتیم در این مدت هم با تلفن شهاب به خانواده و به گوشی خودم پیامک می دادم تا مسئله خروج شهاب از ایران عادی جلوه دهم.

بازداشت یک بلاگر دیگر و اعتراف

بعد از اظهارات سمانه مهدی بلاگر دیگر شناسایی و دستگیر شد و در اعترافات خود مدعی شد که سمانه پیش از حضور او در خانه همسرش را با قرص مسموم و به قتل رسانده بود و حتی چندین چاقو هم برای این که خیالش راحت شود به همسرش زده بود و جسد را با همکاری سمانه به بیرون از خانه برده و در بیابان آتش زدیم.
بعد از اعترافات متهمان پرونده با جستجو های پلیس جسد نیمه سوخته و بقایای آن در بیابان‌های پرند کشف شد و برای آزمایش دی ان ای به پزشکی قانونی ارسال گردید.

این پرونده برای مشخص شدن جزئیات این جنایت در حال بررسی است.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها