خودروسازان به آرزویشان رسیدند / لیست قیمت جدید ایران خودرو و سایپا

کد خبر: 1114820

امروز ایران خودرو و سایپا قیمت محصولات خود را همزمان ۱۸ درصد بالا بردند.

خودروسازان به آرزویشان رسیدند / لیست قیمت جدید ایران خودرو و سایپا
با توجه به این که چهارشنبه ستاد تنظیم بازار برگزار می‌شود به نظر می‌رسید که امروز افزایش قیمت خودرو در کارخانه استارت بخورد. اما به سرعت خبر افزایش قیمت ۱۸ درصدی محصولات ایران خودرو و سایپا به صورت همزمان منتشر شد.

جزئیات افزایش قیمت محصولات ایران خودرو

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو از آغاز فروش فوری هفتگی و افزایش عرضه محصولات، در پی اصلاح قیمت‌ها خبر داد. افزایش قیمت برمبنای تورم بخشی حدود ۱۸ درصد است.

​بابک رحمانی گفت: با تصمیمات متخذه درخصوص اصلاح قیمت محصولات خودروسازان، گروه صنعتی ایران‌خودرو برنامه‌های فروش فوری هفتگی و افزایش تولید و عرضه محصولات خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: اصلاح قیمت محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو، براساس محاسبه تورم بخشی صورت می‌پذیرد.

در ادامه لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو آورده شده است:

جزئیات افزایش قیمت محصولات سایپا

معاون بازاریابی و فروش گروه سایپا ضمن اعلام اصلاح قیمت محصولات تولیدی سایپا و افزایش بهای کارخانه‌ای خودرو، از تداوم روند طرح‌های هفتگی و مستمر فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو با هدف تنظیم بازار، پاسخ‌گویی به نیاز مصرف‌کنندگان واقعی و کمک به حذف واسطه‌گری خبر داد.

حسین کاظمی گفت: به‌ دنبال افزایش چند برابری قیمت نهاده‌های تولید و مواد اولیه نظیر فولاد، آلومینیوم، مس، محصولات پلیمر، پتروشیمی و سایر مواد اولیه و نیز قطعات مورد نیاز برای تولید خودرو در ماه‌های اخیر که منجر به افزایش چشمگیر قیمتِ تمام شده محصولات و تحمیل زیان به سهامداران خودروسازان شده است، بهای کارخانه سبد محصولات سایپا از امروز به‌ طور متوسط ۱۸ درصد افزایش می‌یابد.

در ادامه لیست قیمت جدید محصولات ایران خودرو آورده شده است:

شروع فروش فوری هفتگی خودروسازان

خودروسازان با توجه به این که قیمت محصولات خود را نتوانسته بودند بالا ببرند فروش فوری را متوقف کردند. حال با افزایش قیمت ۱۸ درصدی قیمت خودرو هر دو خودروساز اعلام کردند فروش فوری را به صورت هفتگی در دستور کار خود قرار می‌دهند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها