در بهترین کلینیک های درد چه خدماتی ارائه می شود؟

کد خبر: 1116294
در بهترین کلینیک های درد چه خدماتی ارائه می شود؟

 

امروزه دردهای مزمن یکی از مسائلی هست که بسیاری از مردم در سراسر جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند. سوالی که ذهن خیلی ها را درگیر خود کرده، این است که روشی وجود دارد تا به این درد ها پایانی دهد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت: کلینیک هایی با عنوان کلینیک درد، در دنیا وجود دارند که می توانند با استفاده از روش های جدید، درمانی برای دردهای مزمن باشند. این کلینیک ها در کشورهای توسعه یافته سال هاست فعالیت دارند و در کشور ما چند سالی است که فعالیت خود را آغاز کرده اند. در ادامه در رابطه با کلینیک های درد و خدماتی که ارائه می دهند، توضیحاتی را ارائه خواهیم داد.

02

آیا در کلینیک های درد جراحی صورت می گیرد؟

شاید برخی از افراد در ذهن خود به این موضوع فکر کنند که در کلینیک های تخصصی درد با استفاده از جراحی، درد ها را از بین می برند. ذکر این نکته در اینجا ضروری است که در این کلینیک ها به هیچ عنوان هیچگونه جراحی صورت نمی پذیرد. در واقع کاری که این کلینیک ها انجام می دهند، این است که بدون ایجاد برش در نواحی درد و با به کار گیری روش های نوین و دستگاههای فوق پیشرفته به درمان درد ها می پردازند.

کلینیک های درد چگونه دردها را تسکین می دهند؟

روش های غیر تهاجمی و کم تهاجمی، روش هایی هستند که در کلینیک های درد به کار برده می شوند. مراجعه به این کلینیک ها برای درمان درد مزیت های بسیاری به همراه دارد. مهم ترین مزیت های آن، این هست که عوارض کمتری نسبت به روش های دیگر به همراه خواهد داشت و همچنین هزینه های آن کمتر است. در بهترین کلینیک های کشور، با استفاده از سلول های بنیادی و یا ارتوکین تراپی، لیزر یا  ، تزریق ژل، پی ار پی و... درد های مختلف بیماران را درمان می کنند. PLDDدستگاه

بهترین کلینیک های درد چه ویژگی هایی دارند؟

یکی از مهم ترین مسائلی که بهترین کلینیک های درد کشور به آن توجه دارند، در الویت قرار دادن خواسته های بیماران است. استفاده از کادر متخصص و با تجربه، در جای خود می تواند مسئله ی حائز اهمیتی باشد؛ به این دلیل که این ویژگی ها در نتیجه ی درمان اثر بسزایی خواهد داشت. نکته ی مهم دیگری که لازم است در اینجا به آن اشاره کنیم، سوابق پزشکی کلینیک می باشد که کلینیک فوق تخصصی کیان موارد ذکر شده را دارد. توصیه ما به شما این است که پیش از مراجعه به کلینیک های درد، سوابق پزشکی آن ها را مورد بررسی قرار دهید.

03

هزینه های درمانی در کلینیک های درد به چه صورت است؟

 شاید برای شما این سوال پیش بیاید که هزینه های درمانی در این کلینیک ها به چه صورت است؟ هزینه های درمانی در این کلینیک ها به عوامل مختلفی وابسته هستند. یکی از این عوامل تشخیص نوع درد و دیگری روش های درمانی است که مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین پیش از انجام معاینه نمی توان هزینه ی مشخصی را تعیین نمود. برای پی بردن به هزینه های درمان لازم است به کلینیک مراجعه نموده تا پرسنل آن بررسی های لازم را انجام داده و هزینه را به شما اطلاع دهند.

برای درمان کدام دردها می توان به کلینیک های درد مراجعه نمود؟

- درد های ایجاد شده در اثر ابتلا به انواع سرطان

- درد های قفسه سینه

- درد های کمر و گردن

- درد های ستون فقرات

- درد های آرتروز زانو

- درد های لگن و شکم

- درد های سر

- ماساژ درمانی

- درد های اندام فوقانی و تحتانی

- درد های صورت

- و درد های مختلف دیگر

04

ویژگی های یک متخصص درد خوب

مهم ترین ویژگی یک متخصص درد خوب، داشتن تجربه و دانش کافی در خصوص مشکلات مختلف بیماران است. گاهی اوقات پزشکان در ابتدا به طور دقیق به مشکل شما پی می برند، اما گاهی دیگر نیاز به بررسی های بیشتری دارند. هر مقداری که بتوانید با پزشک معالج خود احساس راحتی بیشتری داشته باشید، درمان شما سریع تر انجام خواهد شد.

روش پیدا کردن بهترین کلینیک درد

امروزه با توجه به رشد تکنولوژی و پیشرفت علم، افراد می توانند با استفاده از اینترنت و جست و جو در سایت های مختلف به پاسخ پرسش های خود برسند. در کنار آن می توانید از افراد آگاه کمک بگیرید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها