لباس نوزاد

کد خبر: 1117749

نوزادان به چیزهایی نیاز دارند؟ از فهرست محصولات ضروری کودک کیدز 24 برای تهیه لوازم مورد نیاز دوران نوزادی تا سن 3 سالگی استفاده کنید. همچنین ممکن است بخواهید فهرست کیدز 24 از اقلام مفیدی را در نظر بگیرید که می توانند زندگی روزمره را با کودک شما کمی راحت تر تبدیل کنند.

لباس نوزاد

 

سایز لباس نوزاد بر اساس سن، اغلب در نوزادان، 3 ماهگی، 6 ماهگی، 9 ماهگی و 12 ماهگی سازماندهی می شود. اما برخی از برندها کارها را متفاوت انجام می دهند و ممکن است در اندازه آنها متفاوت باشد. به دنبال لباس‌هایی باشید که دستورالعمل‌های وزن یا قد را نیز فهرست می‌کنند تا به شما در یافتن بهترین تناسب کمک کنند. همچنین، ممکن است بخواهید مجموعه وسایل بهداشتی کودک و نوزاد از بهترین مارک های لباس کودک را بررسی کنید .به طور کلی به راحتی و آسایش فکر کنید. به دنبال لباس های نرم، جادار و بادوام باشید. اقلام خوش ساختی را انتخاب کنید که با شستن مکرر مقاومت کنند. همچنین از لباس‌هایی که دارای رشته‌ها، منگوله‌ها و روبان‌های آویزان هستند خودداری کنید - اینها خطر خفگی هستند.لباس‌های ارگانیک کودک بدون رنگ‌های خشن یا مواد شیمیایی مضر ساخته می‌شوند، اما معمولاً گران‌تر هستند. هر چیزی که انتخاب می کنید، از یک شوینده لباس کودک و نوزاد ملایم و مناسب برای نوزادان استفاده کنید تا از تحریک پوست جلوگیری کنید.

در زیر اصول اولیه لباسی که کودک شما در هر سایز به آن نیاز دارد آورده شده است:

خواب  (7 تا 10): خواب در اصل لباس خواب نوزادی است که هم برای خواب و هم برای بازی مناسب است. آنها بسیار راحت هستند، زیرا نوزادان اغلب چرت می زنند. به دنبال زیپ هایی باشید که از جلو و تا انتهای ساق پا بسته می شوند - آنها دسترسی آسانی برای تعویض پوشک دارند.

شلوار ساق یا شلوار کشدار (5 تا 7 عدد): شلوارهای  ساق بچه گانه تعویض یک تکه لباس کثیف را بدون نیاز به تغییر کل لباس آسان می کنند. یک کمربند الاستیک به راحتی روی پوشک و شکم کودک شما قرار می گیرد - و با افزایش وزن او منبسط می شود.

لباس‌های بدن (5 تا 7):  لباس‌های بدن که با نام onesies نیز شناخته می‌شوند ، پیراهن‌هایی هستند (اعم از آستین کوتاه یا بلند) که روی سر کودک شما کشیده می‌شوند و زیر پوشک او می‌چسبند. یقه ی کشدار بعد از دمیدن پوشک مفید است زیرا می توانید لباس بدن کثیف را به جای روی سر فرزندتان پایین بکشید  .

لایه های بیرونی (3 تا 5): به  دنبال ژاکت های زیپ دار، ژاکت های پشمی و سویشرت هایی باشید که به راحتی پوشیده و درآورند. کت و شلوارهای پشمی نیز دنج و گرم هستند و به راحتی از روی هر چیز دیگری می لغزند. اقلام و اندازه های بزرگتر را با سوراخ بازوهای شل بخرید که نیازی به کشیدن و سر و صدا ندارند.

کلاه (2):  انتخاب بهترین کلاه کودک بستگی به فصل و آب و هوا دارد: کلاه آفتابگیر لبه پهن برای روزهای آفتابی و کلاه گرمی که در زمستان گوش ها را می پوشاند باید این کار را انجام دهد.

جوراب یا چکمه (5 تا 7 عدد): جوراب، کفش و چکمه‌های نوزاد را ارزان  نگه دارید ، زیرا احتمالاً باید بیش از یک بار جوراب‌های گمشده را جایگزین کنید.

لباس خواب یا لباس خواب (5 تا 7):  مهم نیست که چقدر زیبا به نظر می رسد، از لباس خواب نوزادی که زیاد گیر می کند یا در غیر این صورت پوشیدن و پیاده کردن آن دشوار است، خودداری کنید. برخی از والدین لباس شب را برای نوزادان ترجیح می دهند. برخی دیگر مانند انعطاف پذیری امکان تعویض یک جفت پایینی مرطوب بدون تغییر قسمت بالایی هستند. و برخی دیگر فقط برای پوشیدن در روز و شب از تختخواب استفاده می کنند.

لباس های اضافی زیبا برای داشتن

لباس‌های خاص (1 یا 2): ممکن است یک یا دو لباس برای مناسبت‌های جشن، مانند عروسی یا تعطیلات، یا یک لباس کودک سرگرم‌کننده برای هالووین بخواهید . بسیاری از والدین نیز از پوشاندن لباس مخصوص به کودک خود برای جلسات عکاسی لذت می برند. از آنجایی که پیش‌بینی سایزی نوزادتان از قبل دشوار است، ممکن است بخواهید تا زمان نزدیک‌تر شدن مراسم، از خرید لباس‌های خاص خودداری کنید.

کفش‌ها:  کفش‌های شایان ستایش هستند، اما ممکن است  در سال اول کودک نیازی به خرید کفش‌های واقعی  و با کف سخت نداشته باشید. برخی از کارشناسان توصیه می‌کنند که صبر کنید تا کودک شما یک واکر قوی شود، زیرا کفش‌ها می‌توانند در رشد اختلال ایجاد کنند.

روکش پوشک: اگر کودک شما در تابستان لباس می پوشد یا بدون شلوار می رود، یک روکش جذاب برای پوشک جلوه زیبایی به او می دهد.

5

پوشک

پوشک:  چه از  پارچه ،  یکبار مصرف یا چیزی در این بین استفاده کنید (مثل پوشک با آستر یکبار مصرف و روکش قابل استفاده مجدد)، کودک شما احتمالاً در ابتدا 10 تا 12 پوشک در روز نیاز خواهد داشت، بنابراین مطابق با انباشته ای از بهترین ها برنامه ریزی کنید. پوشک برای خانواده شما اگر از ظروف یکبار مصرف استفاده می‌کنید، ممکن است بخواهید با بسته‌های کوچک از چند نوع مختلف شروع کنید، در صورتی که انواع خاصی پوشک پوست کودک شما را تحریک می‌کند یا به خوبی روی آن قرار نمی‌گیرد.

سطل پوشک:  یک سطل پوشک قابل اعتماد به بوی شیرین خانه شما کمک می کند. برخی از مارک ها برای پوشک های پارچه ای یا یکبار مصرف کار می کنند.

دستمال مرطوب کودک: دستمال مرطوب کودک از الیاف پلی استر، پنبه، چوب یا ابریشم مصنوعی ساخته شده و برای یک بار استفاده در نظر گرفته شده است. آن‌ها در بسته‌بندی‌هایی فروخته می‌شوند تا استفاده از آنها راحت‌تر شود. دستمال های بدون عطر می تواند کمتر برای پوست کودک شما تحریک شود.

کرم بثورات پوشک:  شما همچنین می‌خواهید یک کرم خوب  راش پوشک را در دسترس داشته باشید، یا برای جلوگیری از بثورات پوشک یا برای مقابله با آنها در صورت بروز آنها.

کیسه پوشک: یک کیسه پوشک زیبا تهیه کنید که به اندازه کافی بزرگ باشد تا پوشک، دستمال مرطوب، تعویض لباس اضافی برای کودکتان، شیشه شیر (اگر از آنها استفاده می کنید) و موارد دیگر.

تعویض میز یا پد:  شما تعداد زیادی پوشک را عوض خواهید کرد و میز تعویض  یا پد تعویض می تواند این را بسیار راحت تر کند.

کریر نوزاد:  پوشیدن کودک در کریر ،  کالسکه یا زنجیر کودک به این معنی است که کوچولوی شما نزدیک شما می‌آید و شما دو دست آزاد برای انجام هر کار دیگر خواهید داشت.

کالسکه:  شما به یک راه آسان برای بیرون بردن کودک خود نیاز دارید. آیا یک کالسکه روزانه عالی می خواهید ؟ یک کالسکه سبک وزن که به طور فشرده جمع می شود؟

صندلی ماشین:  یک صندلی ماشین ایمن اجباری است، اما می توانید از بین صندلی ماشین نوزاد یا صندلی ماشین تبدیل شونده برای نوزاد خود انتخاب کنید. صندلی ماشین کانورتیبل در جایگاه بعدی قرار دارد و سپس صندلی تقویت کننده.  هر چند ممکن است وسوسه انگیز باشد، در برابر خرید صندلی ماشین دست دوم مقاومت کنید  . مقررات ایمنی در طول سال ها تغییر کرده است، و شما به یکی از دستورالعمل های فعلی نیاز دارید. همچنین، ممکن است ندانید که آیا صندلی دست دوم تصادف کرده است و دیگر نباید از آن استفاده کرد. درباره انتخاب و استفاده از صندلی ماشین بیشتر بدانید .

حیاط بازی: یک تخت تاشو مسافرتی یا حیاط بازی می تواند در انواع موقعیت ها مفید باشد. از آن برای شب ها در خانه مادربزرگ یا به عنوان یک مکان امن و محفظه برای بازی کودک در خانه یا در سفر استفاده کنید. برخی از محوطه های بازی دارای میز تعویض پوشک داخلی، یک حوضچه قابل جابجایی، فضای ذخیره سازی و سایر پیشرفت ها هستند.

سیستم سفر:  یک سیستم مسافرتی شامل یک کالسکه، یک صندلی ماشین نوزاد و یک پایه صندلی ماشین است. شما می توانید صندلی ماشین و کالسکه خود را جداگانه خریداری کنید، اما برخی از والدین راحتی هماهنگ کردن محصولات را دوست دارند.

کوله پشتی کودک: هنگامی که کودک شما می تواند سر خود را برای مدت طولانی - در حدود 5 یا 6 ماه - به خوبی نگه دارد، ممکن است بخواهید روی کوله پشتی کودک سرمایه گذاری کنید ، به خصوص اگر کوهنورد یا مسافر هستید. سکوی بلند به او اجازه می‌دهد دنیا را ببیند، و شما راحت‌تر می‌توانید روی پله‌ها و فروشگاه‌ها مذاکره کنید، زیرا دستان شما آزاد است.

کیسه کالسکه: اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید، این کیسه های خواب می توانند به گرم نگه داشتن کودک شما در صندلی ماشین یا زمانی که با کالسکه بیرون و در اطراف هستید کمک کنند.

پوشش باران کالسکه: این پوشش پلاستیکی شفاف روی کالسکه شما می پوشد و کودک شما را در برابر باد و باران محافظت می کند.

صندلی زمینی کودک: برای نوزادانی که کنترل خوبی روی سر دارند (معمولاً در حدود 4 ماهگی) طراحی شده است، صندلی‌های زمینی کودک به نوزادان کمک می‌کنند تا بنشینند و اسباب‌بازی‌هایی برای بازی کردن دارند. اگر نیاز به انجام کارهای خانه دارید، می توانید در حالی که در اتاق شلوغ می کنید، کودک خود را روی صندلی پارک کنید.

صندلی گهواره ای یا گلایدر: یک صندلی راحت برای تکان دادن کودکتان در تمام آن بیداری های شبانه و شیر دادن در سال اول کودکتان مفید است.

سایبان های آفتابگیر برای شیشه های ماشین: سایه ها به محافظت از چشم و پوست کودک شما در برابر تابش نور خورشید کمک می کنند.

گهواره و تشک تخت:  بسیاری از والدینی که تازه به دنیا آمده اند  فوراً از تخت خواب با اندازه کامل استفاده نمی کنند . اما شما به احتمال زیاد می خواهید کودک خود را بعد از رشد بیش از حد گهواره به گهواره منتقل کنید، بنابراین خریدن یکی از آن ها قبل از موعد و تنظیم آن، با یک تشک تخت قابل اعتماد  کاملاً آماده، مفید است.

لگن : لگن مکانی امن برای خواب کودک شما است و راهی عالی برای نزدیک نگه داشتن نوزاد در ماه های اول در خانه. می‌توانید برای شیر دادن راحت‌تر در نیمه‌شب، تعویض پوشک و چک‌این‌ها، سینی کودک را درست در کنار تخت خود قرار دهید.

روتختی:  در فروشگاه‌های کودک، سرویس‌های روتختی فانتزی زیادی خواهید دید، اما تنها چیزی که واقعاً نیاز دارید سه تا پنج ملحفه تخت خواب است.  و یک جفت پد تشک قابل شستشو ..

قنداق نوزاد  (5 یا 6 عدد):  بسیاری از نوزادان  عاشق قنداق کردن هستند و داشتن چند قنداق مطمئن برای این منظور می تواند زندگی شما را بسیار آسان تر کند. برخی از پتوهای قنداقی نیز می توانند به عنوان پتوهای همه کاره دوبل شوند - به عنوان مثال برای پوشاندن کودک در هنگام شیردهی.

مانیتور کودک:  مانیتورهای کودک به شما این امکان را می دهند که وقتی در اتاق دیگری هستید یا حتی از خانه دور هستید، به کودک خود نگاه کنید. شما می‌توانید یک مدل صوتی پایه یا یک مانیتور ویدیویی یا پوشیدنی گران‌تر را انتخاب کنید. اکثر مانیتورها از تلفن شما به عنوان یک واحد نمایش استفاده می کنند، اما می توانید مانیتورهایی را با واحد اصلی جداگانه نیز خریداری کنیداین قسمت را می توانید از طریق یک سئوکار آزمایش و وب سایت آنها را از لحاظ بروزرسانی و بهینه سازی سایت بررسی کنید.

تغذیه با شیر مادر و شیردهی

بالش شیردهی یا تغذیه:  این بالش ها به طور ویژه برای حمایت از کودک شما در هنگام شیردهی یا شیر دادن با شیشه طراحی شده اند و می توانند به شما کمک کنند از فشار دادن به شانه یا گردن خود جلوگیری کنید.

پیش بند (8 تا 10): حتی قبل از اینکه کودک شما مواد جامد بخورد، داشتن یک پیش بند قابل اعتماد برای خشک نگه داشتن لباس های او مفید است.

6

صندلی کودک :  می‌توانید یک صندلی غذای مستقل ، یک صندلی که به یک پیشخوان یا میز قلاب می‌شود، یا یک صندلی غذای قابل حمل یا تقویت‌کننده که به یک صندلی معمولی وصل می‌شود، بخرید . .

وان حمام کودک: وان حمام بچه خوب خواهد ساخت حمام کردن نوزاد خود را  بسیار ساده تر. بسیاری از آنها برای رشد با کودک شما از دوره نوزادی تا یک سالگی طراحی شده اند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها