8 اسباب بازی مناسب نوزاد؟ از عروسک تا اسباب بازی چوبی...

کد خبر: 1111332

اسباب بازی تأثیر بسیار زیادی بر تربیت و شکل گیری سخصیت کودکان دارد. کودک از بدو تولد کم کم با محیط پیرامون خود آشنا می شود و از رفتارهای اطرافیان آموزش می‌بیند. یکی از مواردی که برای تربیت کودک بسیار مهم است استفاده از اسباب بازی‌های مختلف است که علاوه بر ایجاد سرگرمی برای کودک شما نقش مهمی در تربیت او نیز دارند. به همین دلیل انتخاب اسباب بازی نوزاد بسیار مهم بوده و باید با حساسیت و دقت بالا انجام گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نکات مهمی در خصوص انتخاب اسباب بازی، چند نمونه اسباب بازی مناسب و مرجع مفیدی برای خرید اسباب بازی به شما معرفی کنیم.

نکات مهم در انتخاب اسباب بازی نوزاد

برای خرید اسباب بازی نوزاد باید به نکات مختلفی توجه داشته باشید. در ادامه برخی از نکات مهم معرفی شده‌اند.

مناسب با سن کودک

اولین نکته در خرید هر اسباب بازی باید ابتدا به سن کودک خود توجه داشته باشید. نوزادان هنوز بسیاری از مهارت‌های اولیه زندگی را کسب نکرده‌اند و توانایی زیادی برای بازی کردن ندارند. به همین دلیل باید اسباب بازی‌هایی را برای آن‌ها تهیه کنید که متناسب با سن آن‌ها باشد.

بی خطر بودن

خرید اسباب بازی بی خطر از دیگر نکات مهمی است که باید همواره به آن توجه داشته باشید. اسباب بازی‌هایی که دارای قطعات ریز باشند می‌توانند سلامت نوزاد شما را به خطر بیندازند. به همین دلیل هنگام خرید حتما به قطعات اسباب بازی توجه داشته باشید.

 

 

متنوع بودن

امروزه اسباب بازی‌ها در تنوع بسیار بالایی تولید می‌شوند. بهتر است هنگام خرید اسباب بازی‌هایی با طرح، رنگ و کاربرد متفاوت برای نوزاد خود تهیه کنید. این کار باعث می‌شود مهارت‌های متنوعی را به وسیله اسباب بازی آموزش ببیند.

8 اسباب بازی مناسب نوزاد

دنیای اسباب بازی‌ها بسیار متنوع و جذاب است. شاید شما هم زمانی که به مغازه اسباب بازی فروشی وارد می‌شوید در میان تنوع بالای آن‌ها توانایی تصمیم گیری خود را از دست می‌دهید و نمی‌توانید گزینه مناسبی برای کودک خود پیدا کنید. در این بخش قصد داریم تعدادی از بهترین نمونه اسباب بازی نوزاد را به شما معرفی کنیم.

اسباب بازی چوبی برج تعادلی

این اسباب بازی یکی از نمونه‌های بسیار جذاب اسباب بازی چوبی است که برای کودکان زیر 3 سال مناسب است. این محصول از جنس چوب به همراه نمد ساخته شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. این نوع اسباب بازی علاوه بر یادگیری مفهوم توالی و ترتیب باعث ایجاد اعتماد به نفس در کودک می‌شود.

پازل چوبی میوه

یکی دیگر از اسباب بازی‌های چوبی جذاب برای کودکان پازل چوبی میوه‌ای است. این بازی هب تقویت مهارت‌های مختلف حرکتی و ذهنی در کودک شما می‌شود.

 

بازی دالی توپه

یکی از بازی‌های بسیار سرگرم کننده با تنوع رنگ‌های شاد و جذاب است که کودک شما را سرگرم می‌کند و به تقویت مهارت‌ها و حواس مختلف او کمک می‌کند. این بازی علاوه بر آموزش رنگ‌ها به کودک باعث تقویت عضلات دست کودک و هماهنگی دست و چشم کودک می‌شود. این اسباب بازی نیز برای کودکان زیر سه سال مناسب است.

اسباب بازی کوبه ماهی

یکی دیگر از اسباب بازی‌های جذاب و کاملا بی خطر برای کودکان زیر سه سال این اسباب بازی است. تمام قطعات آن پلاستیکی بوده و کودک باید به کمک یک چکش تمام قطعات را در جای خود قرار دهد.

کتاب پارچه‌ای حیوانات جنگل

کودکان در سنین پایین علاقه خاصی به رنگ‌ها و تصاویر رنگی و بزرگ دارند. کتاب‌های پارچه‌ای می‌توانند گزینه‌ای جذاب برای آن‌ها باشند. تصاویری از حیوانات با رنگ‌های شاد که باعث سرگرمی و نشاط نوزاد شما می‌شود.

جغجغه نوزادی

جغجغه‌ها اولین اسباب بازی‌هایی هستند که برای کودک در سنین پایین استفاده می‌شوند. جغجغه‌ها باید کاملا بی خطر و سبک بوده تا برای نوزاد مشکلی پیش نیاید. این نمونه جغجغه با رنگ بندی و تصاویر بسیار جذابی ایجاد شده تا نوزاد شما از دیدن آن لذت ببرد.

مکعب‌های رنگی بزرگ

یکی از نمونه اسباب بازی‌های جذاب و مفید برای کودکان زیر سه سال است که به تقویت مهارت‌های دستی و ذهنی کودک کمک می‌کند. اسباب بازی کاملا بی خطر برای نوزاد شما است.

حلقه هوش مدل خرسی

این اسباب بازی از نمونه‌های بسیار جذاب است که برای کودکان تا سن 5 سال مناسب است. نحوه بازی با آن به این صورت است که حلقه‌ها را به ترتیب اندازه تشخیص داده و در جای خود قرار دهد.

هویو مرجع فروش اسباب بازی

هویو یکی از فروشگاه‌های آنلاین بسیار معتبر است که سابقه‌ای درخشان در زمینه فروش اسباب بازی برای تمام سنین دارد. این فروشگاه با ارائه خدمات بسیار متنوع در زمینه خرید اسباب بازی به شما کمک می‌کند انتخاب کاملا هوشمندانه‌ای در این زمینه داشته باشید. از جمله مزایای این فروشگاه این است که تنوع بسیار بالایی در زمینه اسباب بازی، کتاب‌های آموزشی و وسایل سرگرمی کودکان ارائه می دهد. علاوه بر آن نحوه کار با این وسایل به طور کامل آموزش داده می‌شود. شما می‌توانید در میان تنوع بالای این وسایل بهترین گزینه‌ها را برای کودک خود در هر سنی خریداری کنید.

از دیگر مزیت‌های بسیار مهم این مجموعه بخش پشتیبانی بسیار قوی آن است. به همین دلیل می‌توانید با کارشناسان و مشاوران با تجربه صحبت کنید تا شما را برای انتخابی بهتر راهنمایی کنند. این کارشناسان با توجه به تست هوش انجام شده از کودک شما و نتایج آن مشخص می‌کنند که بهترین گزینه برای خرید کدام است.

در این مجموعه گروهی از جوانان خوش ذوق و با سلیقه گرد هم آمده‌اند تا هدفی بزرگ را به واقعیت تبدیل کنند. این افراد با هدف ایجاد محیطی کاملا تخصصی برای خرید هوشمندانه اسباب بازی فعالیت می‌کنند و به دنبال ایجاد برترین برند خرید اسباب بازی هستند. ایجاد فضای شاد برای کودکان و کمک به تربیت صحیح و شکل گیری شخصیت کودکان از مهم‌ترنی اهداف این برند جذاب است. برای خرید عروسک و اسباب بازی‌ نوزاد حتما از فروشگاه اینترنتی هویو دیدن کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها