بررسی و معرفی جدیدترین روش‌های تابلوسازی

کد خبر: 1123922
بررسی و معرفی جدیدترین روش‌های تابلوسازی

 

تابلوسازی یکی از روش‌های تبلیغات برای رواج کسب و کارها است که نوآوری در آن جزء اصلی محسوب می‌شود. اشخاص دارای سلایق گوناگونی هستند و برآورده کردن این سلایق کاری بس دشوار است و با وجود تیم‌های حرفه ای، این نیاز در جامعه برطرف شده است. تابلوسازان با استفاده از خلاقیت و متد پیشرفته روز دنیا توانسته اند انواع تابلوهای تبلیغاتی را تولید کنند که به بررسی برخی از آنها در این مطلب می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

بروزترین مدلهای تابلوسازی و کاربرد آنها

تابلو چلنیوم

یکی از پر فروش ترین مدلها در صنعت تابلوسازی ، تابلو چلنیوم است که طرفداران زیادی دارد و به روش‌های مختلفی ساخته می شود. این مدل به تابلو حروف برجسته معروف است که به دو روش سنتی و پیشرفته تولید می‌شود. روش سنتی آن به صورت برش دستی و اتصال به یکدیگر توسط استاد کار است، ولی روش پیشرفته با استفاده از سیستم های جدید در کارخانه ها تولید می‌شود. طراحی این مدل از تابلوها بسیار متنوع است و به دلیل بکارگیری مواد اولیه باکیفیت بسیار مستحکم می باشد. در زیرسازی تابلو چلنیوم از Pvc و در لبه ها از آلومینیوم استفاده می‌شود. روشنایی این گونه تابلوها را لامپ های اس ام دی و ال ای دی تأمین میگردد. انواع تابلو چلنیوم عبارتند از:

تابلوهای چلنیوم ساده، پلکس دوبل، نوراندریک، لترمکس، فولکالر، پانچ، کریستال، رینگی طلایی، ستاره ای و الماسی

تابلو کامپوزیت

یکی دیگر از تابلوهای تبلیغاتی است که از ورقهای آلومینیومی کامپوزیت ساخته می‌شود. در واقع حروف برجسته در این نوع تابلوها بر روی ورقهای کامپوزیت پیاده سازی می‌شوند. از مزیتهای این نوع تابلو، ضد آب بودن، ضد حریق و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی است. نورپردازی در این تابلوها توسط لامپهای ال ای دی  و SMD صورت می‌پذیرد.

تابلو کامپوزیت یکی از رایج ترین و متداول ترین نوع مواد به کار رفته در ساخت تابلو های شکیل در صنعت تابلوسازی به حساب می آید که همان طور که از اسمش پیداست از نوعی کامپوزیت بسیار ساده طراحی و تولید شده است و می توانید با نصبی راحت و هزینه مقرون به صرفه آن را در اختیار داشته و به کسب و کار خود رونق دهید. تابلو کامپوزیت حدود 25 سال است که وارد صنعت تابلوسازی شده و توانسته در همین مدت کم طرفداران بسیاری را به خود جلب کند و می توان به صراحت گفت که بیش از 85 درصد تابلو های ساخته شده در مغازه ها و مکان های مختلف با تابلو کامپوزیت می باشد.

انواع تابلوهای کامپوزیت عبارتند از:

تابلوکامپوزیت طلایی، پولکی، طرح چوب، طرح سنگ، استیل، وکیوم، پلاستیک، فلزی، پانچی و رینگی.

2

تابلو پلاستیکی

یکی دیگر از مدل ها در تابلو سازی ، تابلو پلاستیکی است که به دو صورت ساده و برجسته ساخته می‌شود. مقاومت تابلوهای پلاستیکی به متریالهای مختلفی از جمله: جنس مواد، میزان حرارت و انحنا در ساخت حروف بستگی دارد و برای نور بخشیدن به این مدل تابلوها از لامپهای ال ای دی و اس ام دی استفاده می‌شود. این تابلوها در رنگهای مختلفی تولید می‌شوند و در زیرسازی آنها از هر جنسی می‌تواند استفاده شود ولی حروف های آنها از پلاستیک ساخته می‌شوند.

تابلو فلزی

از دیگر روشهای تابلوسازی،تابلو فلزی هستند که مناسب تبلیغات بوده و چون از فلزات مختلفی ساخته شده اند نور از آنها نمی تواند رد شود و در جاهایی که به روشنایی احتیاج ندارد، از آنها می‌توان استفاده کرد. تابلوهای فلزی به دلیل استقامت، درخشندگی، اکسید نشدن و ثابت ماندن رنگشان یکی از پرطرفدارترین تابلوها به حساب می آیند. بیشترین سفارش تابلوهای فلزی از نوع استیل هستند. قیمت این مدل نیز بستگی به نوع فلز بکار رفته در آنها است.

تابلو رینگی

در صنعت تابلوسازی تبلیغاتی، تابلوهایی که از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده اند، تابلوهای رینگی هستند. نوشته های این نوع تابلوها به صورت برجسته و از جنس فلز هستند و همچنین برای ایجاد روشنایی آنها از یک لایه پلاستیک استفاده می‌شود. منبع نور تابلوهای رینگی لامپهای اس ام دی و ال ای دی هستند. اگر در مراحل ساخت این نوع تابلوها، اجناس با کیفیت بکار برده شود تابلویی چشمگیر و بادوام خواهید داشت.

تابلوهای روان

یکی دیگر از روشهای تابلوسازی، تابلو روان است که چون نوشته ها و تصاویر بر روی آن در حال حرکت هستند، به این نام معروف شده اند. در تابلو روان انتخاب رنگ و سرعت حرکت نوشته ها و عکسها متغیر می باشد. در این نوع تابلو رنگها تنوع زیادی دارند. از دیگر مزیتهای این تابلوها این است که هیچ گرمای آزار دهنده ای از خود ساتع نمی‌کنند.

3

تابلو ال ای دی

در این نوع تابلوها همانند تابلوی روان حروف و تصاویر پشت سر هم حرکت می‌کنند. تابلوهای ال ای دی سبک هستند. این تابلوها در رنگهای متنوع تولید شده و توانایی پخش فیلم و عکس را نیز دارند و به چهار دسته : تابلوهای ال ای دی، تک رنگ، سه رنگ، هفت رنگ و فول کالر تقسیم می‌شوند. زاویه دید این تابلوها ۱۲۰ درجه است و از همه جهات قابل روئیت هستند.انتخاب بهترین نوع ماژول در کیفیت نهایی تابلوهای ال ای دی تأثیر بسزایی دارد.

تابلو فلکسی

این نوع از تابلوها قابلیت انعطاف پذیری فراوانی دارند و روکش ابریشمی آنها باعث مقاومت زیاد در برابر شرایط جوی شده است. منبع نور این مدل از تابلوها، لامپهای فلورسنت و یا مهتابی است .تابلو فلکسی دارای دو نوع فلکسی بدون نور و فلکسی با نوردهی از پشت تابلو یا بک لایت است.

تابلو لایت باکس

این نوع تابلوها در واقع در داخل یک جعبه گنجانده می‌شوند. جعبه های درخشانی که از جنس پلاستیک، چوب و یا آلومینیوم هستند و نوشته ها و تصاویر را در این جعبه ها می‌ توان تغییر داد و نور از پشت به آنها تابیده می‌شود.

جهت سفارش بهترین و برترین تابلو های فروشگاهی ، تابلو های تبلیغاتی ، تابلو های مغازه و... می توانید به سایت https://namatabesh.com/  مراجعه نمایید و علاوه بر بازدید نمونه کار ها با مشاوران آن جهت ساخت تابلو در تماس باشید. قیمت مقرون به صرفه و استفاده از بهترین متریال در ساخت و در نتیجه کیفیت بالای تابلو از مزایای آن می باشد.

4

مطلب پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با جدیدترین روشهای تابلوسازی آشنا کنیم تا با مطالعه آنها در کمترین زمان بهترین نوع تابلو تبلیغاتی خود را سفارش دهید و کسب و کاری پر رونق را برای خودتان رقم بزنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها