قیمت مسکن مهر مشهد

کد خبر: 1126470

شاندیز یکی از مناطق توریستی خراسان رضوی است و یکی از سایت های مسکن مهر این استان در این منطقه واقع شده است

قیمت مسکن مهر مشهد

سالهاست مسکن مهر باعث خانه دار شدن بسیاری از مردم شده، مسکن مهر با ساخت سریع این اعتماد را در شهروندان ایجاد کرد تا در مسکن مهر سرمایه گذاری کنند.وتا هم اکنون مسکن مهر کار خودرا به خوبی انجام داده.

شاندیز از مناطق قدیمی مشهد است که در دره ای خوش آب و هوا قرار گرفته است، منطقه ییلاقی شاندیز جز مناطق سردسیری است اما طبیعت سرسبزی در آنجا حاکم و در ایام دور اقامتگاه شاهان بوده است. در جایی دیگر گفته شده در این منطقه قلعه تاریخی به نام شاهان دژ وجود داشته است. منطقه شاندیز در راه گذر مشهد به نیشابور قرار دارد.

 

در شاندیز حدود ۲ هزار و ۳۰۰ مسکن مهر قرار دارد و قیمت هر مترمربع مسکن مهر در این منطقه حدود ۶ تا ۷ میلیون تومان است و قیمت کل یک واحد مسکونی در این منطقه معمولا زیر یک میلیارد تومان است. البته باید تاکید کرد که در سایت مسکن مهر شاندیز امکانات سکونتی چندانی وجود ندارد و خدمات شهری که به ساکنان مسکن مهر این منطقه ارائه شده است، به صورت حداقلی است و مدرسه یا خدمات درمانی و خدمات شهری ضعیفی در این منطقه عرضه شده است.

تحویل ۱۰ هزار واحد مسکن مهر غیر قابل سکونت

این مصوبه درحال‌حاضر زمینه نارضایتی مردم را به وجود آورده است، زیرا بسیاری از متقاضیانی که در قالب قرارداد، مسکن مهر خود را تحویل گرفتند، شرایط سکونت در این واحد مسکونی را ندارند. به عبارت دیگر این واحدهای مسکونی در ساختار قرارداد فروش اقساطی شده و مردم در حال بازپرداخت اقساط آن به بانک هستند اما مشکلات گسترده‌ای نظیر نبود انشعابات آب، برق و گاز، وجود نخاله‌های ساختمانی، نصب نشدن تجهیزات حیاتی نظیر آسانسور برای ساختمان‌های بلند مرتبه و سایر مشکلات دیگر زمینه سکونت برای مردم را مهیا کرده است.

 

در همین راستا یکی از متقاضیان مسکن مهر صفا دشت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه مسکن مهر خود را در شرایطی تحویل گرفته که حتی گچ‌کاری واحد به اتمام نرسیده بود، گفت: « شرکت عمران شهر جدید فشار زیادی برای تحویل گرفتن مسکن مهر با انواع ابزار از جمله جرایم مختلف به متقاضیان وارد می‌کند و مسکن مهرهای غیر قابل سکونت را تکمیل شده تلقی کرده و به متقاضی تحویل می‌دهد.»

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها