آغاز پیش فروش محصولات سایپا

کد خبر: 1127163

پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید محصولات سایپا فردا ۱۴ بهمن آغاز می‌شود.

آغاز پیش فروش محصولات سایپا

محصولات سایپا طرفداران زیادی دار. قیمت محصولات سایپا مناسب است.فروش محصولات سایپا آغاز شد.محصولات سایپا از کیفیت خوبی برخوردار است.اسامی برندگان محصولات سایپا اعلام می شود.

در ثبت نام این دوره که از ۸ صبح فردا آغاز می‌شود و دو روز ادامه خواهد داشت متقاضیان محصولات سایپا می‌توانند در یکی از روش‌های پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید و یا هر دو روش ثبت نام کنند؛ بر این اساس ابتدا قرعه کشی روش پیش فروش یکساله انجام می‌شود و در صورت انتخاب شدن در قرعه کشی مذکور، متقاضی در قرعه کشی مشارکت تولید، شرکت داده نخواهد شد.

 

بر اساس این گزارش، متقاضیان در صورت منتخب نشدن در روش پیش فروش یکساله اگر هر دو روش را انتخاب کنند در قرعه کشی مشارکت در تولید نیز شرکت داده خواهند شد.در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شامل شاهین. جی، کوییک. اس، کوییک. آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت سایپا با موتور ام. ۱۳ عرضه خواهد شد که زمان تحویل این خودروها از مردادماه سال آینده خواهد بود. همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ۶ محصول یاد شده عرضه می‌شود که زمان تحویل این خودروها اسفند ۱۴۰۱ است.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها