آخرین خبر از طرح رتبه بندی فرهنگیان

کد خبر: 1127425

نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ تاکید کرد: با پیگیری از رئیس دیوان محاسبات و وزیر آموزش و پرورش، خوشبختانه دیوان محاسبات با پرداخت کامل حقوق و بیمه برای ‎معلمان خرید خدمت موافقت کرد.

آخرین خبر از طرح رتبه بندی فرهنگیان

طرح رتبه بندی فرهنگیان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی فرهنگیان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی فرهنگیان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی فرهنگیان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی فرهنگیان می پردازیم

 

مجلس با پرداخت کامل حقوق و بیمه برای معلمان خرید خدمت موافق کرد.

پژمانفر افزود: در روزهای آینده از سوی وزیر آموزش و پرورش به سراسر کشور جهت اصلاح قراردادهای معلمان و پرداخت دیون ماه‌های گذشته ابلاغ می شود.

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان ۲۵ هزار میلیارد تومان اعتبار پایدار پیش بینی شده و از سال آینده نیز قطعاً اجرایی می‌شود.

قول وزیر آموزش و پرورش درباره رتبه بندی معلمان

یوسف نوری در حاشیه بهره‌برداری دبیرستان ۱۲ کلاسه در نوشهر با اشاره به چالش‌های آموزش مجازی در دوران کرونا و پسا کرونا در کشور اظهار داشت: آموزش مجازی مکمل است به عنوان برنامه و درس اصلی نیست بلکه در برنامه درسی به عنوان مکمل برنامه اصلی است، لذا اولیاء فرزندان خود را به سمت آموزش حضوری و حضور در مدرسه سوق بدهند.

وی افزود: متاسفانه در دوران کرونا وپسا کرونا اولین جایی که بازگشایی می شود مدارس بودند و آخرین جایی هم که تعطیل می شود مدارس است و سویه امیکرون ضرر آنچنانی برای دانش آموزان نداشته البته به صورت سرما خوردگی بوده و کل دنیا هم با این سویه مواجه هستند ولی مدارس را تعطیل نکردند.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تقریباً ۲ سال است که مدارس باز نشده اند و بچه ها درحال خو گرفتن با این روش هستند، تصریح کرد: از مکمل حضوری و مجاز برای عقب ماندگی و جبران جاماندگی ها استفاده شود و دانش آموزان نیاز  به آموزش حضوری دارند.

نوری از آمادگی معلمان برای برگزاری کلاس‌های حضوری خبر داد و یادآورشد: معلمان وقتی  آموزش مجازی تدریس می کنند کارشان مضاعف می شود و در کلاس حضوری بهتر می‌توانند آموزش بدهند.

 

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها