هشدار نظامی وزارت خارجه و سپاه در پی جنایت صهیونیست‌‌ها

کد خبر: 1134702

در پی جنایت رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه که منجر به شهادت دو تن از مدافعان حرم شد، روابط عمومی کل سپاه تأکید کرد که بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد. سخنگوی وزارت امور خارجه هم بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی‌ و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک کش صهیونیستی تاکید کرد.

هشدار نظامی وزارت خارجه و سپاه در پی جنایت صهیونیست‌‌ها

در پی جنایت صبح روز گذشته (دوشنبه) رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه شهر دمشق سوریه پاسداران رشید مدافع حرم سرهنگ پاسدار احسان کربلایی پور و سرهنگ پاسدار مرتضی سعیدنژاد به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای با تبریک و تسلیت شهادت این عزیزان به خانواده‌های معظم شهدا و آحاد پاسداران انقلاب اسلامی و مجاهدان فی سبیل‌الله تأکیدکرد: بی‌شک رژیم صهیونیستی تاوان این جنایت را خواهد داد.

سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه نیز به دنبال جنایت روز گذشته رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به حومه دمشق که به شهادت دو نیروی مدافع حرم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجرشد، ضمن عرض تبریک و تسلیت به خانواده این دو شهید گرانقدر و هم رزمان ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  اقدام جنایت کارانه برگرفته از خوی تجاوزگری، اشغال و ترور رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر قطعیت بی‌مکافات نگذاشتن این گستاخی‌ و عملیات‌های ماشین ترور رژیم کودک کش صهیونیستی، پاسخگو نمودن این رژیم آپارتایدی در قبال اینگونه جنایات ضد انسانی را از اهداف محور مقاومت در منطقه دانست.

رژیم صهیونیستی از ترس ایران آماده‌باش داد

رژیم صهیونیستی از ترس پاسخ احتمالی ایران به حمله هوایی رژیم به حومه دمشق که به شهادت دو ایرانی مدافع حرم منجر شد، سامانه گنبد آهنین را در مرزهای شمالی به حالت آماده‌باش درآورد.

به گزارش تسنیم؛ شبکه المیادین به‌نقل از رسانه‌های اسرائیلی گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی از ترس ایران، سطح آماده‌بش خود را در شمال فلسطین اشغالی ارتقا داده است.

همزمان، منابع آگاه در فلسطین اشغالی اعلام کردند که ارتش اسرائیل پس از بیانیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره خبر شهادت دو تن از نیروهای مدافع حرم در سوریه، سطح آماده‌باش خود را افزایش داده است

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها