واکنش سوریه به اتهامات رژیم صهیونیستی و غربی‌ها علیه ایران

کد خبر: 1085602

یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه اتهامات اخیر به جمهوری اسلامی ایران را به شدت محکوم و بر همبستگی مجدد با ایران تأکید کرد.

واکنش سوریه به اتهامات رژیم صهیونیستی و غربی‌ها علیه ایران

 سوریه به اتهامات اخیر آمریکا، کشورهای غربی و رژیم صهیونیستی به ایران در پی بروز حادثه برای نفتکش متعلق به این رژیم در دریای مکران واکنش نشان داد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی سوریه «سانا»، یک منبع رسمی در وزارت خارجه سوریه گفت: جمهوری عربی سوریه اتهامات ساختگی اسرائیل، دولت آمریکا، بریتانیا و برخی کشورهای غربی وابسته به آنها که در چارچوب هدف گرفتن سازمان یافته جمهوری اسلامی ایران بیان می‌شود، به شدت محکوم می‌کند.

این منبع افزود، سوریه مجددا بر همبستگی خود با جمهوری اسلامی ایران و ایستادن در کنار این کشور در برابر این ادعاهای دروغین و حمله هیستریک تأکید می‌کند و اطمینان دارد ایران قادر به شکست آن است.

وی تأکید کرد: این اقدامات هیچ تأثیری بر گزینه‌های ملی ایران و نقش سازنده آن برای حفظ ثبات در منطقه در مقابله با سیاست‌های غرب و رژیم صهیونیستی ندارد، سیاست‌هایی که هدف آن ایجاد آشوب و تنش در منطقه است. خصوصا آنکه جمهوری اسلامی ایران تأکید کرده چنین اقداماتی که اسرائیل با حمایت کشورهای غربی ومتحدانش در منطقه عادت به انجام آن دارد، انجام نداده است.

در همین زمینه سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه گروه هفت و نماینده عالی اتحادیه اروپا را به شدت محکوم کرد و گفت: در دفاع از حقوق حاکمیتی خود در خلیج فارس اندکی تردید نمی‌کنیم./فارس

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها