قیمت روز مسکن + جدول

کد خبر: 1136403

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت خانه‌های جنوب تهران خواهیم پرداخت. خانه‌های جنوبی تهران یکی از گزینه‌های افرادی است که قصد خرید واحدهایی با قیمت‌های پایین‌تر را دارند.

قیمت روز مسکن + جدول

قیمت مسکن در چند سال اخیر روند روبه افزایشی داشته است.افزایش قیمت مسکن باعث شد بسیاری از مردم برای سکونت به حاشیه های شهر بروند.افزایش قیمت مسکن دلیل مشکلات بسیاری برای مستاجران شد.همچنین با افزایش چشمگیر قیمت مسکن خریدن خانه تبدیل به رویایی دست نیافتنی برای بسیاری شده است. در ادامه جزییاتی درباره روند قیمت مسکن را میخوانیم.

در گزارش پیش رو به بررسی قیمت خانه‌های جنوب تهران خواهیم پرداخت. خانه‌های جنوبی تهران یکی از گزینه‌های افرادی است که قصد خرید واحدهایی با قیمت‌های پایین‌تر را دارند. از ویژگی‌های مسکن در این محله‌ها، تعدد واحدهای متراژ پایین است و افراد به راحتی می‌توانند واحدهای متراژ پایین در آن خریداری کنند. در ادامه به بررسی قیمت برخی از واحدهای جنوبی تهران خواهیم پرداخت.

البته توجه داشته باشید که قیمت مسکن در هر محله باتوجه به متراژ، سن واحد، شرایط مالک و... متفاوت است و قیمت‌هایی که در ادامه می‌آید، مطلقا بیانگر قیمت مسکن در این محله‌ها نیست.

 یک خانه ۴۹متری و ۱۵ساله در بریانک ۸۷۰ میلیون تومان قیمت گذاشته شده است؛ واحدی ۶۶متری و ۱۵ساله در آذربایجان نیز با قیمت یک میلیارد و ۶۹۵میلیون تومان به فروش می‌رسد.

برای خرید خانه‌ای ۷۰متری و نوساز در افسریه به یک میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان سرمایه لازم دارید. سرمایه لازم برای خرید واحدی ۳۸متری و ۲۲ساله در جوادیه نیز ۵۹۰میلیون تومان است.

نازی آباد یکی از محله‌های گران قیمت جنوب تهران است که واحدی ۵۸متری و ۱۵ساله در آن ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. واحدی ۶۸متری و ۵ساله در مولوی نیز ۹۰۰میلیون تومان قیمت خورد. یک خانه ۵۵متری و ۳ساله در خانی آباد ۷۶۹میلیون تومان و واحدی ۴۳متری و ۴ساله در شوش نیز ۷۰۰میلیون تومان فروخته شد.

قیمت-مسکن

قیمت مسکن در چند سال اخیر روند روبه افزایشی داشته است.افزایش قیمت مسکن باعث شد بسیاری از مردم برای سکونت به حاشیه های شهر بروند.افزایش قیمت مسکن دلیل مشکلات بسیاری برای مستاجران شد.همچنین با افزایش چشمگیر قیمت مسکن خریدن خانه تبدیل به رویایی دست نیافتنی برای بسیاری شده است. در ادامه جزییاتی درباره روند قیمت مسکن را میخوانیم.

 در تدوین برنامه اجرایی ساخت چهار میلیون واحد مسکن، نزدیک کردن توان خانوار به قیمت تمام شده راهبرد اصلی دولت است.

محمودزاده گفت: برای نخستین بار در طرح‌های حمایتی کشور میزان تسهیلات و کامزد تسهیلات متفاوت و بر اساس دهک درامدی است. در این طرح تنوعی در سود تسهیلات و مبلغ که ناشی از کمک دولت به خانوار است در نظر گرفته شده است. مطالعات ما در راستای کمک به دهک‌های پایین و حمایت دولت است که بیشترین کمک به دهک اول تا سوم است.

وی ادامه داد: در مدت کمتر از پنج ماهی که قانون جهش تولید مسکن به وزارت راه ابلاغ شده، ۹۸۰ هزار واحد زمین با کاربری مسکونی برای طرح تامین شده که کلنگ زنی ۳۲۰ هزار واحد آن انجام شده و ۱.۴ دهم میلیون اراضی زمین تعیین و در دست بررسی است. بر این اساس در کمتر از پنج ماه نزدیک به یک میلیون واحد زمین تامین شده است.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی افزود: تاکنون بیش از سه میلیون و ۳۵۰ متقاضی در طرح ثبت نام کردند. در همه شهرها ثبت نام در حال انجام است، همچنین ۴۰۰ هزار متقاضی مجرد در این طرح ثبت نام کردند.

این مقام مسوول گفت: بیش از ۹۰ درصد پالایش ها انجام شده و به استان‌ها ارسال شده است تا شرط سکونت بررسی شود. این مهم در  زمان کوتاهی انجام خواهد شد و در ابتدای سال آینده نهضت بزرگ ساخت و ساز شروع خواهد شد.

یه کارشناس بازار مسکن پیش بینی کرد در صورت حصول توافق هسته ای در اردیبهشت و خرداد، به میزان کاهش نرخ ارز شاهد افت قیمت مسکن خواهیم بود.

 یک کارشناس بازار مسکن گفت: پیش‌بینی من این است که در صورت حصول توافق هسته‌ای در اردیبهشت و خرداد با افت قیمت مسکن به میزان کاهش نرخ ارز مواجه شویم که فرصت مناسبی برای خریداران مصرفی است؛ چون ریزش بازار مسکن، طولانی مدت نخواهد بود.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها