تجربه اقامت در هتل سیصد ساله‌ی اصفهان!

کد خبر: 1137058
تجربه اقامت در هتل سیصد ساله‌ی اصفهان!

 

یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های نه تنها ایران، بلکه جهان، در شهر اصفهان قرار دارد. این هتل که قدمت چند صد ساله دارد، با معماری باشکوه و خدمات باکیفیتی که به مسافرانش ارائه می‌دهد، خود را بعنوان یکی از بهترین هتل‌های ایران، جا انداخته است. حال ما در این مقاله قصد داریم هتل عباسی اصفهان را برای شما بطور کامل معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که اگر قصد داشتید در این هتل اقامت داشته باشید، چطور می‌توانید آن را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

هتل عباسی اصفهان

یکی از شیک‌ترین هتل‌های شهر زیبای اصفهان که گفته می‌شود قدیمی‌ترین هتل جهان نیز می‌باشد، هتل عباسی اصفهان است. این هتل لوکس و زیبا، حدود 300 سال از ساخت آن می‌گذرد و در معماری چشم‌نواز آن، تاثیر معماری دوران صفویه کاملا مشهود است. هتل عباسی که یکی از هتل‌های 5 ستاره اصفهان است و در چهارباغ عباسی ساخته شده، یکی از بهترین هتل‌های ایران به شمار می‌آید. این هتل با 224 واحد اقامتی، از مسافران داخلی و خارجی فراوانی که هر ساله به آنجا می‌روند، میزبانی می‌کند. اگر به این هتل رفتید، فکر غذا خوردن در رستوران خارج از هتل را از سرتان بیرون کنید، زیرا رستوران‌های مختلف داخل هتل آنقدر کیفیت غذای‌شان خوب است و در فضای باصفایی غذا را برای مشتریان سرو می‎‌کنند، خیلی از مسافرانی که داخل این هتل اقامت ندارند نیز برای میل کردن غذا، به آنجا می‌روند.

موقعیت مکانی هتل

با رزرو هتل عباسی، بدلیل قرارگیری این هتل در چهارباغ عباسی که موقعیت و دسترسی خیلی خوبی دارد، قطعا از گشت و گذار در شهر اصفهان، لذت خیلی بیشتری خواهید برد. طوریکه شما می‌توانید با نهایتا یک ربع پیاده‌روی از هتل، خود را به جاذبه‌های گردشگری معروفی مانند کاخ هشت بهشت، کاخ چهلستون، عمارت عالی قاپو و میدان نقش جهان برسانید و از آنها دیدن کنید.

رزرو هتل در اصفهان

برای رزرو هتل اصفهان با مناسب‌ترین قیمت و در سریع‌ترین زمان، کافیست سری به سایت یا اپلیکیشن اسنپ تریپ بزنید. اسنپ تریپ تمام هتل‌های موجود در شهر اصفهان را به شما نمایش می‌دهد و امکان رزرو آنها بصورت آنلاین را برای شما فراهم می‌کند. برای این کار کافیست داخل سایت، به بخش هتل داخلی بروید و نام شهر اصفهان را جستجو کرده و بازه زمانی اقامت در هتل را نیز مشخص کنید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از هتل‌های این شهر را برای شما نمایش می‌دهد که می‌توانید از میان آنها، هتل مورد نظرتان را با بررسی قیمت، موقعیت مکانی و امکانات هتل، رزرو نموده و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها