بهترین برند های کولر گازی ایستاده

کد خبر: 1138501
بهترین برند های کولر گازی ایستاده
 

برای اغلب شرکت‌ها، سازمان‌ها و ادارات، دستیابی به بهترین برند‌ های کولر گازی ‌و انتخاب مناسب‌ترین محصول از میان این برند‌ها از جمله مسائل حائز اهمیتی است که دنبال می‌شود. در حقیقت از آنجایی که در طی فصول مختلف، تغییرات شدید دمایی در شرایط آب و هوایی مناطق متفاوت اعمال می‌شود، حضور یک متعادل‌کننده دما تحت عنوان کولر گازی ایستاده تأثیر بسزایی را در تغییر شرایط خواهد داشت. از همین‌رو بسیاری از افراد با شناخت تأثیرات حضور کولر گازی در یک محیط، به سراغ بررسی بهترین برند‌ های کولر گازی‌ ایستاده رفته تا با مقایسه مدل‌های متنوع آن به انتخابی شایسته دست‌یافته و بتوانند محصولی با دوام و کاربردی را تهیه کرده باشند.

انتخاب کولر‌های گازی‌ایستاده

انتخاب بهترین برند‌ های کولر گازی ‌ایستاده از میان برند‌های متنوعی که در تولید و عرضه این محصولات نقش دارند و همواره با حضور آن‌ها در فروشگاه‌های عرضه‌کننده کولر‌های گازی روبرو هستیم، موضوع چالش برانگیزی است که می‌تواند دردسر‌هایی چون کلافگی مشتری و عدم توانایی مقایسه صحیح مدل‌های مختلف آن را ایجاد نموده و در نتیجه زمان خرید یک کولر گازی ایستاده را افزایش دهد. بنابراین قبل از حضور در یک فروشگاه مثل طالقانی تهران  و یا وبسایت، خرید کولر گازی ایستاده تهویه مهاجر بهتر است با اصول و نکاتی که در انتخاب بهترین برند و مدل‌های کولر گازی ایستاده مناسب رهنمود می‌شود، آشنایی پیدا نموده تا با سهولت بیشتری در مسیر تهیه یک کولر گازی ایستاده مناسب و کارآمد گام بردارید.

توجه به ظرفیت کولر گازی ایستاده

یکی از موضوعاتی که در مقایسه بهترین برند‌ های کولر گازی ‌ایستاده اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند، توجه به ظرفیت گرما یا سرمادهی کولر‌ها می‌باشد. در حقیقت هرچه کولری از ظرفیت بالاتری برخوردار باشد، می‌تواند ظرف مدت زمان کوتاه‌تری به گرم یا سرد نمودن محیط پرداخته و درنتیجه در کاهش هزینه‌های قبض برق نیز مؤثر واقع شود. اما باید توجه داشت که هر یک از برند‌های تولید‌کننده کولر گازی ایستاده این ظرفیت‌ها را برای محیط‌هایی با متراژ ویژه‌ای تعریف کرده و استفاده از هر کولر در محیطی با متراژ بیشتر و یا کمتر ممکن است منجر به ناکارآمدی آن محصول شود.

به طور کلی ظرفیت کولر‌های گازی ایستاده در کلیه برند‌های آن بین۳۶۰۰۰ الی ۱۰۰۰۰۰ BTU (ظرفیت کولر گازی) هستند که از میان این کولر‌ها نوع ۳۶۰۰۰ ظرفیتی آن تک فاز و مابقی سه فاز می‌باشند. نصب کولر‌های گازی سه فاز تنها در محل یا مرکزی که از برق سه فاز برخوردارند، امکان‌پذیر بوده و درصورت عدم برخورداری از برق سه فاز می‌بایست به سراغ بررسی و انتخاب کولر گازی ایستاده تک فاز ۳۶۰۰۰ ظرفیتی رفت.

7

قابلیت پرتابل کولر گازی‌ایستاده

در انتخاب مدل دلخواه خود از میان بهترین برند‌ های کولر گازی ایستاده حتماً به قابلیت پرتابل کولر گازی توجه فرمایید. چراکه قابلیت پرتابل چهار طرفه که در اکثریت مدل‌های کولر گازی درنظر گرفته می‌شود، به خنک کردن و یا گرم کردن سریع‌تر محیط  و کاهش مصرف انرژی برقی کمک مؤثری خواهد نمود.

توجه به نوع گاز مصرفی در کولر گازی‌ایستاده

از دیگر مواردی که در انتخاب بهترین برند و مدل کولر گازی ایستاده اهمیت پیدا می‌کند، نوع گاز مصرفی این کولر‌هاست. به طور کلی در تولید کولر‌های گازی‌ایستاده دو گاز مبرد R22 , R410 مورد استفاده قرار می‌گیرند که نقش ایجاد سرما و کاهش دما را بر عهده دارند. در میان این دو گاز محبوب و مورد استفاده در بهترین برند ‌های کولر گازی ‌ایستاده، نوع R22 مخرب لایه‌ی اوزون بوده و در مدل‌های معمولی کولر‌های گازی به کار می‌رود. در حالی که مدل R410 که اثرات مخرب گاز‌های R22 بهره‌مند نیستند، در مدل‌های اینورتر با قابلیت سرمادهی بهتر و مصرف انرژی پایین‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

توجه به نوع کمپرسور‌های به کار رفته در کولر‌های گازی ایستاده

به طور کلی در کولر‌های گازی ‌ایستاده سه نوع کمپرسور پیستونی، روتاری و اسکرول، بسته به نوع کولر به کار می‌رود که در میان این کمپرسور‌ها، نوع اسکرول به کار رفته در بهترین برند ‌های کولر گازی ‌ایستاده با توانایی حرکت مارپیچی و فشردن گاز، از بهترین کمپرسور‌های موجود هستند.

توجه به برد کولر گازی‌ایستاده

توجه به برد کولر گازی ‌ایستاده که نشان دهنده‌ی توانایی دستگاه در گرم یا خنک کنندگی مسافت‌های دورتر است، از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد؛ چراکه از میان بهترین برند ‌های کولر گازی ‌ایستاده تنها مواردی که از برد مناسب و بالایی برخوردار هستند، امکان خنک کردن و تعادل دمایی بخش‌های مختلف یک محیط، نظیر اتاق‌ها یا مسافت‌هایی که از کولر دورترند را به وجود می‌آورند.

توجه به مصرف برق کولر گازی ایستاده

متأسفانه در هنگام انتخاب بهترین برندهای کولر گازی ‌ایستاده برخی از افراد به جهت دستیابی به کولری ارزان قیمت‌تر به سراغ محصولاتی با مصرف برق بالاتر رفته و به این موضوع توجه چندانی نشان نمی‌دهند. این در حالی است که اگرچه برای تهیه کولر‌های پر مصرف در ابتدا هزینه‌ی کمتری پرداخت می‌شود، اما در طولانی مدت با بالا رفتن مصرف برق و افزایش ارقام قبوض برق، فرد به صورت مداوم مجبور به پرداخت هزینه‌های گزاف خواهد بود. بنابراین تهیه محصولات کم مصرف، نه تنها هزینه‌ی اضافی تلقی نمی‌شود، بلکه خریدی مقرون به صرفه را نیز به دنبال خواهد داشت.

معرفی بهترین برند‌های کولر‌های گازی‌ایستاده

همانطور که می‌دانید در سال‌های اخیر به دنبال افزایش میزان تقاضای خرید کولر‌های گازی، خصوصاً نوع ایستاده آن، برند‌ها متعددی در زمینه‌ی تولید این محصولات گام برداشته و با تولید کلان و عرضه آن به سراسر دنیا توانستند به جایگاه ویژه‌ای دست یابند. اما در میان تمامی این برند‌ها تنها تعداد معدودی از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و توانایی پاسخگویی به نیاز مشتریان در ایجاد تعادل دما را دارند. بنابراین هر متقاضی خرید کولر گازی ایستاده می‌بایست با شناخت بهترین برند‌ های کولر گازی ‌ایستاده و مقایسه آن‌ها از لحاظ کیفیت، قیمت و نوع قطعات و اجزای به کار رفته در تولید آن‌ها به انتخاب مناسب‌ترین گزینه بپردازند.

8

  • کولر‌های گازی‌ایستاده آکس

آکس که یکی از بهترین برند ‌های کولر گازی‌ ایستاده محسوب می‌شود، یک برند چینی بوده که توانسته به واسطه‌ی تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا محصولاتی رقابتی را تولید کرده و به سراسر دنیا عرضه نماید. این برند همواره در تولید محصولاتی باکیفیت و با طراحی جدید و مطابق مد روز پیشرو بوده و به همین سبب توانسته از بسیاری تولیدکنندگان کولر گازی پیشی بگیرد. اما کیفیت و طراحی متنوع محصولات این برند تنها عامل پیشرفت آن نمی‌باشد. بلکه دوام بالای محصولات که به واسطه‌ی قطعات باکیفیت و مستحکم به کار رفته در کولر‌های این برند حاصل می‌شود، توانایی کارکرد فوق‌العاده در محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی متفاوت، کاهش مصرف برق و... همگی کولر‌های گازی‌ایستاده برند آکس را به یکی از پرطرفدارترین و بهترین برند های کولر گازی ایستاده مبدل کرده است. از ویژگی‌های برتر کولر‌های گازی برند آکس می‌توان به فیلتر کاتالیزوری که امکان حذف باکتری را ایجاد می‌کند، صدای آرام در حین استفاده، پرتابل چهار طرفه‌ای که امکان خنک کردن بخش‌های مختلف یک محیط را حاصل می‌کند و همچنین گارانتی طولانی مدت آن اشاره نمود.

  • کولر‌های گازی‌ایستاده گرین

گرین یا Green نیز یکی از دیگر از بهترین برند ‌های کولر گازی ‌ایستاده در جهان است که توانسته در سال‌های اخیر جایگاه ویژه درمیان دیگر برند‌های پرطرفدار موجود بازکرده و محصولات خود را به بازار کشور‌های متفاوت جهان عرضه نماید. کولر‌های گازی این برند که محصول کشور چین هستند، از قطعاتی با کیفیت و استاندارد به واسطه‌ی ماشین آلات و تجهیزات خودکار و البته همراه با نظارت دقیق ساخته شده و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرند. کولر‌های گازی گرین با حضور در مراکزی دارای متراژ بالا با دریافت هوای گرم موجود در محل و انتقال هوا و باد خنک به محیط،  توانایی کاهش سریع دما را خواهند داشت.

اما علاوه بر مبحث ایجاد تعادل دمایی، برند گرین در کولر‌های گازی خود، به ارائه هوای پاک و سالم نیز توجه ویژه‌ای کرده است به طوری‌که در راستای این توجه در کولر‌های تولیدی خود از فین‌های طلایی و یا فیلتر‌های متفاوتی برای انتقال هوایی سالم و مطبوع به محیط مدنظر استفاده کرده و در نتیجه محصولی مناسب که همزمان عمل تهویه و ایجاد تعادل دمایی را حاصل می‌کنند، به مشتریان و متقاضیان خرید کولر گازی ایستاده ارائه می‌دهد.

کولر‌های گازی هایسنس از دیگر کولر‌های ساخت کشور چین هستند که با تنوع بالا و قیمت مناسب در مراکز فروش کولر گازی ایستاده موجود بوده و افراد بر اساس نیاز و تعیین مشخصات کولر مدنظر خود، می‌توانند یکی از کولر‌های گازی این برند را از میان بهترین برند ‌های کولر گازی ایستاده تهیه نمایند.

9

در خصوص ویژگی‌های کلی محصولات برند هایسنس باید عرض شود که این محصولات عمدتاً از کمپرسور روتاری و کیت اینورتر بهره‌مندند که این موضوع خود عاملی بر کم مصرف بودن کولر‌های گازی ایستاده آن می‌باشد. از دیگر ویژگی‌های برجسته کولر‌های گازی ایستاده هایسنس، می‌توان به فیلتر قابل شستشوی این محصولات، حالت اتومات پرتاب باد به حالت عمودی و افقی و از همه مهم‌تر استفاده از گاز R۴۱۰ در محصولات تولیدی جدید آن اشاره نمود. در واقع این برند در تلاش است تا در کنار همگام‌سازی خود با بهترین برند ‌های کولر گازی ‌ایستاده، بتواند خدمات جدیدتری را به همراه کولر‌های خود ارائه داده و در نتیجه توجه مشتریان را بیش از پیش به محصولات خود جلب نماید.

  • کولرهای گازی ایستاده وستن ایر

وستن ایر که یک برند آلمانی فعال در حوزه تولید کولر گازی ایستاده محسوب می‌شود، توانسته محصولات جدیدی را با طراحی زیبا و قابلیت بالا در پرتاب باد و ایجاد سرما و گرما ایجاد کرده و در نهایت با یک راندمان بسیار بالا عملکردی فوق‌العاده را از خود ایجاد نماید. در تولید محصولات وستن ایر از گاز ممبرد R22 و کمپرسور روتاری استفاده می‌شود که این خود عاملی بر کاهش مصرف انرژی توسط کولرهای تولیدی آن است. به طور کلی کولرهای گازی وستن ایر از تنوع خوبی در بازار فروش برخوردار بوده و متقاضیان خرید آن می‌توانند، بر اساس فضایی که در اختیار دارند و شرایط محیطی به انتخاب یکی از مدل‌های این برند پرطرفدار، بپردازند.

  •  کولر‌های گازی ایستاده تک الکتریک

از دیگر محصولات موجود در مراکز فروش کولر گازی، کولر‌های گازی ایستاده تک الکتریک می‌باشد. این کولر‌های گازی که از کیفیت بالایی در برابر خوردگی برخوردارند، در انواع متفاوتی برای متراژ‌های مختلف موجود هستند که براساس نوع متراژ می‌توان به انتخاب یکی از محصولات باکیفیت این برند پرداخت. از دیگر ویژگی‌های با ارزشی که سبب شده تا محصولات تک الکتریک در میان بهترین برند‌ های کولر گازی ‌ایستاده بدرخشد و از طرفداران زیادی بهره‌مند باشد، سیستم اعلام نشتی گاز، امکان پرتاب باد به صورت ۱۸۰ درجه، مواد اولیه‌ی باکیفیتی که در ساخت اجزای خارجی و داخلی آن به کار گرفته شده است و فیلتر قابل شستشویی که توانایی حذف بوی نامطبوع یونیت کولر را داشته و می‌تواند از ورود باکتری‌های متعدد به محیط داخلی جلوگیری نماید و... اشاره نمود.

10

توجه شود که محصولات برند تک الکتریک به نسبت هایسنس معمولاً از مصرف انرژی بالاتری برخوردار بوده و دارای برچسب انرژی B می‌باشد. اما از آنجایی که محصولات تک الکتریک معمولاً تا حدودی از قیمت پایین‌تری برخوردارند، برای افرادی که به دنبال محصولی با دوام و مقرون بصرفه از میان بهترین برند‌ های کولر گازی ایستاده هستند، و یا قصد خریدی تنها یک کولر گازی را دارند، مناسب می‌باشد. این درحالی است که برای تهیه چندین کولر در یک مکان خرید، کولر‌های کم مصرف‌تری نظیر هایسنس که از مصرف انرژی رده A برخوردارند، مناسب‌تر می‌باشد؛ چراکه این کولرها می‌توانند رضایت خریدار را در طولانی مدت و با مشاهده قبوض برق به خوبی جلب نمایند.

  • کولر‌های گازی ایستاده اورینت

یکی دیگر از برند‌های شناخته شده‌ای که در میان بهترین برند‌ های کولر گازی ایستاده، حضور مثمرثمری را ایفا می‌کند، اورینت می‌باشد. در حقیقت ویژگی‌های مطلوب محصولات این برند نظیر استحکام خوب قطعات به کاررفته در کولرهای ایستاده، طراحی زیبا، امکان قرار‌گیری در محیط‌هایی با شرایط آب و هوایی متفاوت و... سبب شده تا این برند از رشد قابل توجهی برخوردار شده و بتواند در کنار دیگر رقبای خود به عنوان یکی از بهترین برند های کولر گازی ایستاده به رقابت و فعالیت موثر بپردازد.

برند اورینت نیز همانند دیگر رقبای خود تلاش کرده تا علی‌رغم حفظ کیفیت محصولات، مصرف برق آن‌ها را نیز به شدت کاهش دهد. به طوری‌که در جهت همین تلاش کولر‌های این برند توانستند از برچسب مصرف انرژی A برخوردار شده و در دسته محصولات مقرون به صرفه و مناسب قرار گیرند. علاوه بر این، اورینت سعی دارد تا با تعبیه فیلتر یون پلاس در کولر‌های خود و به واسطه جلوگیری از ورود باکتری به هوای محیط داخلی، هوایی پاک و تازه را در اختیار افراد حاضر در یک محیط قرار دهد.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها