کولر گازی کوچک؛ مقرون به صرفه ترین سیستم سرمایشی

کد خبر: 1139929
کولر گازی کوچک؛ مقرون به صرفه ترین سیستم سرمایشی
 

کولر گازی کوچک در ظرفیت پایین تولید می شوند که بهترین گزینه برای رومیزی بودن و فضاهای کوچک همچون اتاق خواب می باشند. معمولا انواع این کولرها به سقف و یا دیوار نصب نمی شوند و قابل حمل می باشند که به آنها پرتابل می گویند. چنانچه قصد خرید کولر گازی ایستاده کوچک را دارید و یا می خواهید آن را برای رسیدن فصل بهار و تابستان سرویس کنید، ادامه مطلب شما را در رسیدن و دریافت بهتر خدمات مورد نیاز راهنمایی می کند.

انواع کولر گازی کوچک چیست؟

معمولا ظرفیت هوادهی کولر گازی پرتابل بین ۱۲۰۰۰ تا ۱۴۰۰۰ می باشد که می تواند در فضاهایی با حداکثر ۳۰ متر مربع را پوشش دهد. اکثر این کولرها قابلیت عملکرد سرد و گرم کردن محیط را دارند. بنابراین می توانید از آن هم در روزهای گرم سال و هم روزهای سرد سال استفاده کنید. به دلیل قابلیتی که کولر گازی های کوچک دارند خوب است که با سرویس کولر گازی از خراب شدن آنها جلوگیری کنید و عمر آنها را افزایش دهید. برای این امر می توانید از خدمات سرویس کولرگازی کرج در فنی کارا استفاده نمایید. با fanikara.com سرویس کولر گازی خود را با هزینه ای بسیار مناسب اما کیفیت بالا انجام دهید.

کولر های گازی کوچک دو نوع هستند که دارای انواع زیر می باشند:

  • کولرگازی پرتابل تک لوله
  • کولر گازی پرتابل دو لوله

2

کولر گازی کوچک تک لوله

این نوع کولر گازی کوچک از پر طرفدارترین آن می باشد؛ زیرا به نسبت کولر گازی پرتابل دو لوله ارزانتر می باشند. در این نوع کولرها، لوله کولر گازی از طریق پنجره و یا دیوار به بیرون راه پیدا می کند. فن کولر گازی هوای گرم داخل اتاق را می کشد و از طریق لوله به بیرون منتقل می کند. این امر باعث می شود تا فشار هوای داخل اتاق کاهش پیدا کند و فضا سردتر شود.

کولر گازی پرتابل کوچک دو لوله

کولرهای گازی کوچک دو لوله به دلیل سختی نصب آن و گرانتر بودن نسبت به کولر تک لوله کمتر مورد استفاده قرار می گیرد، اما با کمک نصابان کولر گازی کرج می توانید این امر را راحت و آسان کنید. همچنین برای نصب کولر گازی سقفی و دیواری نیز می توانید از این افراد کمک بگیرید. کافیست در صفحه فنی کارا سرویس نصب کولر گازی کرج را سرچ کنید تا به اطلاعات تماس این افراد در نزدیکترین محل به خودتان را پیدا کنید.

بزرگترین مزیتی که کولر گازی کوچک دو لوله دارد این است که مصرف برق و انرژی کمتری را مصرف می کند و هوای تازه ای را در فضای اتاق به جریان می اندازد. به این صورت که یکی از لوله ها هوای گرم داخل اتاق را به بیرون انتقال می دهد و دیگری هوای تازه و خنک بیرون را به داخل اتاق انتقال می دهد. از آنجایی که دو لوله عمل تهویه اتاق را انجام می دهند فضای اتاق زودتر سرد می شود و هزینه کمتری را بابت مصرف برق نسبت به تک لوله می دهید.

3

۳ تا از معایب کولر گازی کوچک

اطلاع از معایب کولر گازی کوچک باعث می شود تا هنگام خرید با آگاهی بیشتری این وسیله را خریداری نمود. معایبی که کولر گازی ایستاده کوچک دارد موارد زیر است:

  • از آنجایی که کمپرسور کولر گازی پرتابل درون خودش قرار دارد و مانند کولر گازی های دیواری دارای دوتا یونیت نیستند، سر و صدای زیادی دارد. امروزه این صدا با عایق بندی شدن بدنه کولر کمتر شده است.
  • کولر گازی های کوچک فضای محدودی را خنک میکنند و برای نتیجه بهتر این امر باید درب اتاق خود را ببندید.
  • برای تعبیه کولر گازی ایستاده کوچک نیاز می باشد که حتما نزدیک به پنجره باشد.

بی توجهی به تمام این نکات خرابی ها و خسارات جبران ناپذیری را ممکن است به بار آورد. اما برخی مشکلات آن با تعمیر کولر گازی رفع میشوند. چنانچه درمشهد ساکن هستید پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات تعمیر کولر گازی مشهد در fanikara استفاده کنید، زیرا تمامی خدمات سایت فنی کارا با قیمت مناسب اما کیفیت بالا و همچنین ارائه فاکتور انجام می شود.

4

۱۲ مزیت استفاده از کولر گازی کوچک

کولر گازی کوچک مزایای بسیار زیادی دارد که تمامی معایب آن را می پوشاند و افراد زیادی با توجه به این موارد آن را خریداری می کنند. این امر نشان می دهد کولر گازی کوچک رومیزی با توجه به معایبی که دارد اما بازهم رضایت بسیاری از افراد را در پی دارد. مزایایی که این کولر دارد را می توانید در موارد زیر مشاهده کنید:

  • ایجاد سرمایش مناسب بدون رطوبت
  • امکان استفاده از کولر گازی ایستاده کوچک در مکان هایی که قابلیت نصب کولر گازی دیواری و سقفی را ندارد.
  • جلوگیری از هوای آلوده و گردو غبار بیرون به داخل
  • بسیار سبک و قابل حمل در هر مکانی
  • نصب راحت بدون نیاز به نصاب
  • قابلیت کنترل از راه دور و کنترل زمان روشن شدن و خاموش شدن
  • کم بودن میزان برق مصرفی
  • مقرون به صرفه بودن نسبت به سایر کولرهای گازی و آبی
  • پشتیبانی در تمامی برندها
  • قابل دسترس بودن قطعات آن در صورت خرابی
  • قابلیت گرمایشی داشتن به همراه هیتر
  • بدون نیاز به لوله کشی و آسیب رساندن به دیوار خانه

بررسی قیمت کولر گازی ایستاده کوچک

همانطور که از مزیت های کولرگازی کوچک گفتیم قیمت آن نسبت به سایر کولرهای گازی و آبی کمتر و مقرون به صرفه تر می باشد. این کولرها چون مصرف برق کمتری را مصرف میکند بهترین گزینه برای سوئیت ها و فضاهای کوچک می باشد. قیمت کولر گازی ایستاده کوچک برای منزل با توجه به نوع برند، اندازه و سایز آن، مدل آن و ظرفیت کولرها متفاوت می باشد.

5

تعمیر و سرویس کولر گازی کوچک با فنی کارا

در فصل بهار و تابستان که هوا گرم میشود نیاز به کولر گازی در منازل و محل کارها بیشتر می شود، بنابراین نیاز می باشد که حتما قبل از راه اندازی آن سرویس کولر گازی کوچک توسط یک متخصص انجام شود. سرویس کولر گازی باعث می شود تا بدون نیاز به تعمیراتی مشکلات آن پیدا و رفع شود و عمر و کارایی آن افزایش یابد. به نوعی با سرویس کردن کولر گازی، کولر خود را بیمه می کنید.  اما در صورت خراب شدن کولر در حین استفاده از آن نگران نباشید. فنی کارا (https://fanikara.com/) خدمات تعمیر و سرویس کولر گازی در کرج، مشهد، تهران و سایر شهرهای ایران با قیمتی بسیار مناسب اما کیفیت بالا ارائه میدهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها