معرفی زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد

کد خبر: 1142730
معرفی زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد

شما هرگز نباید مشکلات دندان‌های خود را نادیده بگیرید، زیرا اگر به درستی درمان نشوند، ممکن است با مشکلات بدتری مواجه شوید. همچنین باید به طور منظم و روتین به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کنید تا هم از تا از سلامت دندان‌ها و لثه‌های خود مطمئن شوید  و هم از بروز هرگونه مشکل در آینده جلوگیری کنید. بسیاری از افراد به دلیل ترس از درد، از مراجعه به دندانپزشک خودداری می‌کنند. اما به یاد داشته باشید که اگر روزی دو بار مسواک بزنید، دندان‌های خود را نخ دندان بکشید، خوب غذا بخورید و سیگار نکشید، موردی برای ترسیدن وجود ندارد. کلینیک‌های دندانپزشکی معتبر و باتجربه مانند زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد می‌توانند به طور موثر نیازهای بالینی و درمانی دندان‌های شما را برآورده کنند. در ادامه شما را با این مراکز دندانپزشکی مجهز و پیشرفته آشنا خواهیم کرد.

چرا باید کلینیک‌های زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد را انتخاب کنیم؟

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد با شعار «دندانپزشکی برای همه»، زیر نظر شرکت تامین سلامت ملائک فعالیت می‌کنند. این کلینیک‌های دندانپزشکی تخصصی شامل پنج ساختمان مجهز با امکانات پیشرفته هستند که در نقاط مختلف غرب تهران قرار دارند. کلینیک دیبا در شهرک غرب، سماء در منطقه ۲۲ در شهرک شهید باقری، کلینیک صدف در کارگر شمالی، کلینیک مینا در ستارخان و کلینیک شبانه‌روزی صادقیه در فلکه اول صادقیه کلیه خدمات درمانی و زیبایی دندانپزشکی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهند. این خدمات شامل ایمپلنت، درمان ریشه و اندو، ارتودنسی، دندانپزشکی کودکان، وینیر کامپوزیت، لمینت، بلیچینگ، کاشت نگین و … است. کلیه این خدمات به وسیله باسابقه‌ترین و معتبرترین دندانپزشکان متخصص و عمومی به بیماران ارائه می‌شوند.

زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد چه ویژگی‌هایی دارند؟

افراد با مراجعه به هریک از مراکز دندانپزشکی زنجیره زمرد، می‌توانند از بخش استریلیزاسیون یا همان بخش CSR بازدید کنند و از مراحل ضدعفونی کردن وسایل و بهداشتی بودن مواد و تجهیزات مورد استفاده در درمان خود اطمینان حاصل کنند. همچنین این امکان وجود دارد تا بیماران از انبار مرکزی کلینیک‌های دندانپزشکی زنجیره زمرد دیدن کنند و از اعتبار برندهای مواد و تجهیزات مورد استفاده و کیفیت مواد مصرفی دندانپزشکی آن‌ها آسوده‌خاطر شوند. مدیریت کلینیک‌های تخصصی زنجیره زمرد برای رفاه حال بیماران و برای اینکه کمترین هزینه را برای خدمات دندانپزشکی پرداخت کنند، با ۳۲ بیمه تکمیلی همکاری می‌کند. همچنین سازمان‌ها، ادارات و شرکت‌ها می‌توانند با زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد قرارداد امضا کنند و از تخفیفات ویژه برخوردار شوند.

2

معرفی کلینیک‌های تخصصی زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد

همانگونه که اشاره کردیم، زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد، شامل ۵ کلینیک مجهز با امکانات پیشرفته است و از کادر پزشکی مجرب و باسابقه بهره می‌برد. این کلینیک‌ها در نقاط مختلف غرب تهران قرار دارند، در محدوده طرح ترافیک نیستند و دسترسی به آن‌ها بسیار راحت است. خدمات دندانپزشکی در این مراکز با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌شود. در ادامه بیشتر با کلینیک‌های تخصصی زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد آشنا خواهید شد.

کلینیک دندانپزشکی سماء

این کلینیک بزرگ که در فضایی در حدود ۳۵۰ متر راه‌اندازی شده، در شهرک باقری و در منطقه ۲۲ قرار دارد. کلینیک دندانپزشکی سماء با ۴ دندانپزشک متخصص و ۱۴ دندانپزشک عمومی باتجربه و حرفه‌ای همکاری می‌کند و به عنوان یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین کلینیک‌های دندانپزشکی غرب تهران شناخته می‌شود. این کلینیک دارای دستگاه OPG است و به همین ذلیل بیماران برای گرفتن عکس از دندان‌های خود مجبور نیستند تا به مراکز تصویربرداری سطح شهر مراجعه کنند. در کلینیک دندانپزشکی سماء هیچ مراجعه‌کننده‌ای در صف انتظار معطل نمی‌شود، زیرا این مرکز مجهز به ۷ یونیت مدرن دندانپزشکی است و به همین دلیل می‌توان درمان چند بیمار را به صورت همزمان انجام داد. در این مرکز دندانپزشکی خدمات درمانی و زیبایی دندان در بالاترین سطح کیفی انجام می‌شود و برای صرفه‌جویی در هزینه‌های بیماران، کلینیک سماء با ۲۲ بیمه تکمیلی قرارداد همکاری امضا کرده است.

کلینیک دندانپزشکی دیبا

این کلینیک دندانپزشکی که در شمال غرب تهران قرار دارد، با بهره‌مندی از ۷ دندانپزشک متخصص و ۱۳ دندانپزشک عمومی و برخورداری از تجهیزات پیشرفته، به یکی از کلینیک‌های دندانپزشکی مدرن و باکیفیت در غرب تهران تبدیل شده است. کلینیک دندانپزشکی دیبا از یک سیستم رادیوگرافی نوین برای تشخیص بیماری‌های دندان بهره می‌برد و دارای ۵ یونیت دندانپزشکی جدید ساخت کشور آلمان است. از ویژگی‌های برجسته این مرکز دندانپزشکی می‌توان به بخش اورژانس کودکان اشاره کرد. این بخش به گونه‌ای طراحی شده تا با نیازها و روحیات کودکان سازگار باشد و محیطی شاد و آرام را برای آن‌ها فراهم آورد. همچنین دندانپزشکان کودک کلینیک دیبا به گونه‌ای آموزش دیده‌اند که با مهربانی و صبر و حوصله فراوان با کودکان برخورد می‌کنند تا فرزند شما هیچ‌گونه استرس و ترسی در هنگام چکاپ و درمان دندان‌های خود نداشته باشد. این کلینیک با ۱۵ بیمه تکمیلی قرارداد همکاری دارد.

3

کلینیک دندانپزشکی صادقیه

کلینیک صادقیه در فلکه اول صادقیه و خارج از طرح ترافیک قرار دارد. این کلینیک به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کند و افرادی که در ساعات شب به صورت اورژانسی نیاز به خدمات دندانپزشکی داشته باشند، می‌توانند به این کلینیک که در لیست بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران است، مراجعه کنند. کلینیک دندانپزشکی صادقیه با دو دندانپزشک متخصص و ۸ دندانپزشک عمومی همکاری می‌کند و دارای امکانات پیشرفته و بروز است. بیماران با مراجعه به این کلینیک از خدمات دندانپزشکی باکیفیت با مناسب‌ترین قیمت بهره‌مند خواهد شد. همچنین برای رفاه حال بیماران، کلینیک صادقیه با ۱۵ بیمه تکمیلی قرارداد همکاری امضا کرده است.

کلینیک دندانپزشکی مینا

در این مرکز دندانپزشکی ۲ دندانپزشک متخصص و ۷ دندانپزشک عمومی خوشنام و باسابقه مشغول فعالیت هستند و کلیه خدمات دندانپزشکی زیبایی و درمانی را در بالاترین سطح کیفی ارائه می‌دهند. کلینیک دندانپزشکی مینا در محدوده ستارخان واقع شده و دسترسی به آن از طریق ایستگاه مترو شادمان به راحتی انجام می‌شود. پیشنهاد می‌کنیم افرادی که دندان‌هایشان نامرتب است و نیاز به ارتودنسی دارد، به این کلینیک مراجعه کنند، زیرا متخصصین دندانپزشکی کلینیک مینا، خدمات ارتودنسی را با بهترین کیفیت و به صورت حرفه‌ای ارائه می‌‌دهند. این کلینیک با ۲۴ بیمه تکمیلی قرار همکاری امضا کرده است.

کلینیک دندانپزشکی صدف

کلینیک صدف با بهره‌مندی از ۵ دندانپزشک متخصص و ۱۲ دندانپزشک عمومی مجرب و با داشتن تجهیزات پیشرفته و مدرن، کلیه خدمات درمانی و زیبایی دندان را به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌دهد. این خدمات شامل ایمپلنت، درمان ریشه، پروتز، ترمیم و خدمات زیبایی دندان هستند که با بالاترین کیفیت انجام می‌شوند. همچنین کلینیک دندانپزشکی صدف یک بخش ویژه برای کودکان دارد که خدمات دندانپزشکی آن‌‌ها در محیطی شاد و مفرح و بدور از هرگونه ترس و نگرانی ارائه می‌شود. این کلینیک در خیابان کارگر شمالی راه‌اندازی شده و با ۲۳ بیمه تکمیلی قرارداد دارد.

سخن پایانی

کلیه کلینیک‌های زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد به دستگاه‌های اتوکلاو کلاس B مجهز هستند و عملیات استریلیزاسیون با دقت بسیار بالا انجام می‌شود. همچنین دندانپزشکان کلینیک‌های زنجیره زمرد، با استفاده از مدرن‌ترین اپکس‌فایندر، درمان ریشه را با بهترین کیفیت به بیماران ارائه می‌دهند. در تمام کلینیک‌ها برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های عفونی و برای رعایت اصول بهداشتی، از وسایل پک شده و یکبار مصرف برای هر بیمار استفاده می‌شود. این ویژگی‌ها، زنجیره مراکز دندانپزشکی زمرد را به بهترین کلینیک دندانپزشکی در غرب تهران تبدیل کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و برای گرفتن نوبت کلینیک دندانپزشکی، به سایت tsmalaek.com مراجعه کنید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها