افزایش ویو اینستاگرام با ۶ تکنیک‌ افزایش جذابیت محتوا

کد خبر: 1142734
افزایش ویو اینستاگرام با ۶ تکنیک‌ افزایش جذابیت محتوا

افزایش ویو اینستاگرام برخلاف تصور رایج چندان سخت نیست با تکنیک‌های افزایش جذابیت محتوا آشنا باشید. خودنمایی بی‌وقفه شبکه‌های اجتماعی همچنان ادامه دارد و هر روز افراد، مشاغل و سازمان‌های بیشتری با دلایلی از سرگرمی گرفته تا کسب‌وکار به این نظم مدرن می‌پیوندند. اما مهم‌تر از انقلاب شبکه‌های اجتماعی تحولی است که در شیوه ارتباط مصرف کنندگان با برندهاى مورد علاقه ایجاد می‌شود که تاثیر عمیقی بر استراتژی بازاریابی محتوای شرکت‌ها دارد.

از چه طریق می‌توان به جذابیت محتوا و پست افزود تا نه‌تنها بازدیدکنندگان پست‌ها به فالوور تبدیل شوند؛ بلکه نرخ تعامل اینستاگرام را نیز افزایش پیدا کند. تکنیک‌های افزایش جذابیت محتوا در اینستاگرام پاسخی به این خواسته است.

تکنیک‌های افزایش جذابیت محتوا

در اینستاگرام ابزار متنوعی برای تعامل با کاربران و افزایش ویو اینستاگرام وجود دارد؛ ولی بیش از هر چیز قدرت انعطاف‌پذیری آنها است که چندان مورد توجه قرار نگرفته است. شناخت ظرفیت‌های استفاده از محتوا که حامی شما در ساخت برند شخصی و تجاری معتبر خواهند بود تکمیل کننده پازل استراتژی بازاریابی محتوای شما است. این پتانسیل‌ها به شما یاد می‌دهند؛ چگونه باعث افزایش بازدید پست‌ها و استورهای شوید و نرخ افزایش ویو اینستاگرام خود را ارتقاء دهید.

6 - اشتراک‌گذاری مجدد به جای محتوای جدید

شما باید از تمام پتانسیل پست، فیلم یا استوری خود استفاده کنید؛ البته امیدواریم محتوای شما بر اساس یک استراتژی پایه، تحلیل ارزش‌های برند و مخاطب شکل گرفته شده باشد تا محتوای پست مناسبی داشته باشد.اشتراک گذاری مجدد ایده عالی برای یادآوری و افزایش ویو اینستاگرام است که به‌عنوان مثال در کمپین‌ها بسیار استفاده می‌شود. نکته کلیدی ماجرا این است که شما می‌توانید با بازی تصویری و افزودن اِلمان‌های جدید مانند، تایمر شمارش معکوس، تگ‌های سرگرم کننده و هشتگ‌های جدید فرصت بازدید بیشتری برای محتوا فراهم کنید.

۵ - نظرسنجی

2

راه‌اندازی نظرسنجی در اینستاگرام بسیار آسان و حتی کار با آن سرگرم کننده است. در مقابل نتایج آن حاوی نکات بسیار مهم و ارزشمندی است که می‌تواند از نیازهای واقعی مخاطبان برند شما پرده بردارد.نظرسنجی یک کانال ارتباط دو طرفه با کاربران است، به کمک آنها به دیگران فرصت می‌دهید درباره جنبه‌های مختلف خدمات یا کالا شما نظر بدهند و با تامل بیشتری به برند شما فکر کنند و تمایل به اظهارنظر عامل موثری برای افزایش ویو اینستاگرام است. شناخت ترجیحات جامعه هدف بهترین هدیه استفاده از نظر‌سنجی‌ها در اینستاگرام است که انجام آن در دنیای واقعی هزینه و زمان بیشتری می‌طلبد.

۴- ساخت بازی با محتوا

دنیای بازی همیشه جذاب و خاطره‌انگیز است و در اینستاگرام نیز فرصت ساخت  بازی با محتوا در مدل‌ها متنوع فراهم شده است. البته منظور از بازی، گیم ویدیو‌های سنتی نیست؛ بلکه ایجاد روشی تعامل سرگرم کننده با کاربر است که تنها توسط ویجت‌ها و تصاویر ایجاد می‌شوند. بازی با محتوا اگر خلاقانه و هوشمندانه طراحی شوند بسیار سرگرم کننده و جذاب هستند و در افزایش ویو اینستاگرام بسیار موفق عمل می‌کنند.

ساخت بازی با محتوا در اینستاگرام باتوجه‌به سه نکته مهم میسر می‌شود:

  • استفاده مناسب از ابزارها و ویجت‌ها
  • انتخاب یک سوال خوب که اغلب کاربران بتواند به آن جواب دهند
  • خلاقیت در انتخاب جایزه

به‌عنوان مثال، استفاده از تگ کاربران فعال احتمال انتشار پست بازی شما را بالا می‌برد. درعین‌حال تعیین زمان برای پاسخ سوالی که با کسب‌وکار شما ارتباط دارد می‌تواند بر تعامل بیشتر کاربر موثر باشد. جایزه شما می‌تواند از یک تخفیف تا هدیه کالا یا نقدی باشد.

۳- تیزرهای هوشمندانه

3

کسب‌وکار شما با آپلود یک تیزر که به‌نحو رمزآلودی و با نگاهی گذرا به معرفی کالا یا خدمات جدید می‌پردازد مخاطبان را شگفت زده خواهد کرد. البته ساخت تیزر حرفه‌ای ممکن است چالش برانگیز و هزینه‌بر باشد؛ ولی اینستاگرام هنوز امکانات جالبی در چنته دارد که نیازمند خلاقیت شما است.تصور کنید تصویر و پیام نهایی از تیزر خود را تعیین کردید. در این صورت کافی است آن را به صورت عکس در اینستاگرام آپلود کنید. در ادامه با انتخاب مداد طراحی و یک رنگ (ترجیحاً هماهنگ با برند) حداقل بیش از ۵۰ درصد سطح تصویر را بپوشانید. در این مرحله هدف علاقمند کردن کاربر به کشف زیر تصویر است.

این تصویر نخستین اسلاید داستان شما است که باید منتشر کنید. در ادامه روند ساخت تیزر با ابزار پاک کردن به نحو زیرکانه‌ای رنگ را از روی تصویر پاک کرده تا محتوا بیشتر معلوم شود و هنوز گمانه‌های زیادی برای کشف حقیقت بماند، پس  از آنکه اسلاید دوم نیز ساخته شد، با تکرار این کار و رونمایی کامل از تصویر نهایی در اسلایدهای بعد شما نیز یک تیزر در اینستاگرام به نمایش خواهید گذاشت منجربه افزایش ویو اینستاگرام خواهد شد.

۲- سوپرزوم اینستاگرام

از امکانات جالب برای افزایش  جذابیت محتوا استفاده از ویژگی سوپرزوم است که باعث می‌شود بتوانید داستانی را پیرامون ایده هدف خلق کنید. سوپرزوم گزینه مناسبی برای تسریع ساخت یک محتوای خلاقانه و جذاب (به‌ویژه در زمانی است که وقت یا محتوای کافی برای خلق داستان ندارید) است  که منجر به افزایش ویو اینستاگرام می‌شود.

استفاده از سوپرزوم مبتنی بر تاکید و تمرکز بر پیام نهایی محتوا است؛ ولی مصارف استفاده از آن بسیار متنوع است. تصور کنید شما می‌خواهید نتایج اجرای عالی میکروبلیدینگ لب را در چهره شخصی به نمایش بگذارید.شاید هم بخواهید گاهی تاکیدی بر اشیاء (مانند محصول یا کالا برند)در یک منظره داشته باشید. فراموش نکنید که موسیقی زمینه مناسبی برای سوپرزوم خود انتخاب کنید تا بر جذابیت و هیجان آن بیفزاید.

۱- خرید ویو اینستاگرام

اگرچه تبلیغ محتوا مفید است ولی گزینه جالب‌تر خرید ویو اینستاگرام است. اما چرا باید به خرید ویو اینستاگرام اقدام کنید؟

اگر شما هزینه‌ای برای تبلیغ دارید بهتر  است مقداری را صرف خرید ویو اینستاگرام کنید. همان‌طور که تبلیغات به شما کمک می‌کند به مخاطبان جدیدی دسترسی داشته باشید،خرید ویو اینستاگرام نیز کاربران  جدید  را به نحو سریع‌تر و با هزینه بسیار کمتری با پست‌های شما آشنا می‌کند. نکته کلیدی در خرید ویو پست دریچه ۶۷ داشتن چشم انداز روشنی در محتوا است که با استفاده تکنیک‌های ذکر شده با هزینه بسیار کمتر از دیگر روش‌های تبلیغات به‌راحتی در دسترس خواهد بود.

استفاده از روش‌های بالا کمک می‌کند تا در ابتدا به درک کاملی از پیام محتوای خود دست پیدا کنید و در ادامه آن را به‌نحوی ارائه دهید که نه‌تنها دنبال‌کنندگان برند از آن حمایت کنند؛ بلکه پیگیری آنها برای مخاطبان جدید نیز جذاب و هیجان‌انگیز باشد.حتی می‌توانید برای تسریع افزایش ویو اینستاگرام تکنیک‌های بالا را با هم ترکیب کنید. اینجاست که خدمات سایت دریچه ۶۷ مانند سوخت موشک شما عمل می‌کند و با تقویت هر پست با بازدید بالا صفحه شما به اوج می‌رساند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها