آموزش ارسال پست به اکسپلور که تا الان گفته نشده بود

کد خبر: 1135372

خدمات اکسپلور اینستاگرام چیست

در اولین گام برای پیشرفت پیج اینستاگرام خود باید تولید محتوا کنید و جوری تولید محتوای خود را انجام دهید که بتوانید به اکسپلور راه یابید، افرادی که در زمینه تولید محتوا و بلاگر در اینستاگرام مشغول هستند می‌ دانند که رفتن به اکسپلور بسیار دشوار است، ولی امروز می‌ خواهیم از محصول و خدمات خاص سایت پارس فالوور با شما صحبت کنیم که شما می‌ توانید به‌ راحتی به اکسپلور اینستاگرام دست یابید، خیلی از افراد فکر می‌ کردند با خرید فالوور فیک در زمان خیلی سریع به اکسپلور اینستاگرام میروند ولی امروز فقط خرید فالوور کافی نیست و شما باید لایک و کامنت نیز تهیه کنید.

خدمات اکسپلور اینستاگرام چه فایده ‌ای دارد

شاید خیلی‌ ها سوال بپرسند که آیا اصلا خدمات اکسپلور اینستاگرام چه کاربردی برای ما دارد و آیا واقعاً پست‌ های ما را به اکسپلور ارسال می‌ کنند. همان‌ طور که در بالا نیز گفتیم ارسال پست به اکسپلور وابسته به فاکتورهای بسیار زیادی است که یکی از این موارد مهم‌ ترین فاکتورها داشتن فالوور و داشتن لایک زیاد و داشتن کامنت زیاد است که شما را می‌ تواند وارد به اکسپلور اینستاگرام شوید ولی یادتان باشد این ‌ها فقط کافی نیست و در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر دراین‌ باره با شما صحبت کنه.

خرید فالوور فیک برای اکسپلور

چگونه لایک و کامنت اینستاگرام خود را افزایش دهیم

روش‌های زیادی برای این کار وجود دارد شما می‌ توانید با درخواست از مخاطبین خود در استوری ها و یا در زیر پست‌ های خود از فالوور های خود بخواهید کامنت یا لایک در زیر پست‌ های شما قرار دهد.

یا یک راه ساده‌ تری را انتخاب کنید که می‌ توانید خرید لایک و خرید کامنت اینستاگرام نیز انجام دهید چون با خرید لایک یا خرید کامنت اینستاگرام می‌ توانید در بازه‌  بسیار سریع به تعداد زیادی از لایک و کامنت دست پیدا کنید و این امکان وجود دارد که شما به اکسپلور اینستاگرام دست پیدا کنید و پست‌ های شما به اکسپلور بروند.

الگوریتم اکسپلور اینستاگرام چگونه کار می‌کند

با یک تست بسیار ساده می‌ شود این‌ مورد را تایید کرد شما در اکانت اینستاگرام خود وارد شوید و یکی از دوستان یا آشنایان دیگری نیز پیش آن بروید و به او بگویید که وارد اینستاگرام خود شود و هر دو اکسپلور خود را باز کنید در اولین گام چه می‌ بینید، بله درست است اکسپلور شما شبیه هم‌ دیگه نیستند و هر کدام دارای محتویات کاملاً جدایی هستن اینستاگرام با این الگوریتم که بر اساس چیزهایی که شما دوست دارید ببینید و علاقه بیشتری به آن‌ ها دارید یا تعامل بیشتری با آن‌ ها انجام داده‌ اید پست‌ ها را به شما نمایش می‌ دهد و می ‌فهمد شما به چه چیزی علاقه بیشتری دارید و دوست دارید چه چیزی را بیشتر ببینید و همون مدل محتوا ها را به شما نمایش می‌دهد.

پس شما در قدم اول قبل از خرید فالوور فیک و خرید لایک و کامنت باید این را متوجه شوید که مخاطبین شما به چه چیزهایی بیشتر علاقه دارند، و همون مدل محتوا را تولید کنید در ادامه به شما آموزش می‌ دهیم که چگونه بتوانید متوجه شوید که مخاطبین شما به چه پست‌ هایی بیشتر علاقه‌ مند هستند.

شما باید در ابتدا 15 پست در پیج اینستاگرام خود منتشر کنید پس‌ از انتشار این تعداد پست و گذاشتن روزانه حداقل 5 الی 15 استوری و جذب فالوور حداقل 500عدد یا1000 فالوور فعال و هدفمند می‌ توانید به یک ارزیابی کلی برسید.

شما باید پست‌ هایی که گذاشته‌ اید را آنالیز کنید و ببینید کدام پست بیشتر لایک خورده‌ است و کدام پست لایک کمتری دارند یا کدام پست کامنت بیشتر خورده‌ است و اشتراک‌گذاری بیشتر شده و ذخیره بیشتر شده‌ است. شما با این موارد آنالیز می‌ توانیم بفهمیم که مخاطبین شما به چه چیزی بیشتر علاقه دارند و از همان مدل پست‌ ها بیشتر تولید کند و با این کار شما می‌توانید سریع‌ تر به اکسپلور اینستاگرام دست یابید.

مزایای ارسال پست به اکسپلور اینستاگرام

یک سوالی که امکان دارد پیش بیاید این است که اصلا چرا ما باید پست‌ های خودمان را به اکسپلور اینستاگرام ارسال کنیم و چرا باید سعی کنیم که پست‌ های ما وارد اکسپلور اینستاگرام شود این یک سوال واضح است که در ادامه همراه ما باشید که می‌خواهیم به آن پاسخ دهیم.

مهم ‌ترین دلیلی که پست و وقتی به اکسپلور وارد شود به موج زیادی از افراد که به پست ما علاقه ‌مند هستند نشان داده می‌ شود و این امر باعث می‌ شود که ما فالوور هدفمند جذب کنیم که این باعث افزایش اعتبار پیج ما میشود.

وقتی پست ما وارد اکسپلور اینستاگرام شد چند عمل انجام می ‌شود یک این‌که تعامل پست ما بالا می ‌رود ولی از نظر لایک کامنت حتی به‌ اشتراک‌گذاری و حتی سیو یا همان ذخیره پست ما بالا می‌ رود و در همین موارد که در بالا نیز گفتیم که جذب فالوور هدفمند و فعال نیز افزایش پیدا می‌کند که درنتیجه باعث افزایش فروش پیج ما و افزایش اعتبار پیج ما می‌شود.

تاثیر کامنت بر اکسپلور

کی پست‌ یا استوری خود را منتشر کنیم

یکی از دلایلی که می ‌تواند بسیار بر روی پست انستاگرام شما برای وارد شدن به  اکسپلور اینستاگرام تاثیر مثبت بگذارد زمان بارگذاری و انتشار آن پست یا استوری می‌باشد شما وقتی می‌خواهید پستی را منتشر کنید باید در زمانی آن را انتشار دهید که فالوور های پیج شما در آن زمان در اینستاگرام حضور دارند و می‌توانند با پست شما تعامل برقرار کنید.

 شما می‌توانید از راه‌ های مختلفی متو جه شوید که به کاربران و فالوور های شما در چه زمان‌ هایی بیشتر در اینستاگرام فعال هستند یکی از راحت ‌ترین روش‌ هایی که شما می‌توانید از این مورد اطمینان حاصل کنید و متوجه شوید که فالوور های شما در چه زمانی بیشتر فعالیت می‌ کنند این است که رجوع به پست‌ های قبلی خود کنید ببینید در چه ساعاتی آن‌ ها را منتشر کرده  اید که با بازخورد بیشتری روبه‌ رو شده ‌اند توجه داشته باشین موضوع نیز در راستای همین پستی که می ‌خواهید منتشر کنید باشد و موضوع شان به‌ هم بیشتر نزدیک باشند تا نتیجه بهتری نیز بگیرید.

ایده گرفتن از صفحه اکسپلور

یکی از دلایلی که شما می‌ توانید پست‌ های خود را راحت‌ تر به اکسپلور ارسال کنید ایده گرفتن از صفحه اکسپلور، شما می‌ توانید این پست‌ هایی که در اکسپلور شما وجود دارند را آنالیز کنید و نکاتی که به‌ نظر شما باعث شده این پست‌ ها وارد اکسپلور شوند را در پست‌ های خود تست کنید و هر کدام که نتیجه بهتری داشت از آن در پست‌ های خود استفاده کنید تا پست‌ های شما نیز به اکسپلور اینستاگرام وارد شوند تا تعامل پست و افزایش فالوور برای شما نیز ایجاد شود و اتفاق بیفتد ایجاد شود.

تبلیغات کنید

یکی از راه‌ هایی که شما می‌ توانید به فالوور زیاد و فعال و هدفمند برسی تبلیغات کردن است، این یک واقعیت است که شما نباید منتظر اکسپلور اینستاگرام بمانید و یکی از راه‌ هایی که شما می‌ توانید در مدت بسیار مناسبی به تعداد فالوور زیادی برسید تبلیغات کردن است.

شما با تبلیغات کردن پیج خود را به افراد زیادی معرفی می‌کنید تا آن افراد نیز اگر علاقه به موضوع پیج شما داشتند و از محتوای شما خوششان بیاید و شما را فالو کنند و با پیج شما تعامل بیشتری داشته باشند و این نیز باعث افزایش ورود شما به اکسپلور نیز می‌ تواند باشد.

سخن آخر

همان ‌طور که در بالا در این مقاله کاربردی به شما توضیح دادیم که مزایای اکسپلور اینستاگرام چیست و یک سری از روش‌ هایی که شما می‌ توانید با رعایت آن‌ ها به اکسپلور اینستاگرام دست پیدا کنید را توضیح دادیم و روش‌ هایی یم نیز می‌ توانیم با کمک آن‌ ها به اکسپلور اینستاگرام راه پیدا کنید مثل خرید فالوور فیک و خرید لایک و کامنت اینستاگرام می‌ توانی افزایش را سریع‌ تر کنید و به اکسپلور اینستاگرام وارد شوید. ممنون که تا پایان این مقاله را خواندید و همراه ما تا این‌ جا بود.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    سایر رسانه ها