تیر خلاص مجلس برای قیمت بنزین | قیمت نهایی بنزین چقدر می شود؟

کد خبر: 1144176

مالک شریعتی گفت: اینکه اجرای پایلوت طرح بنزینی در کیش و قشم موفق بوده یا نه، باید دولت به کمیسیون انرژی مجلس گزارش بدهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است.

تیر خلاص مجلس برای قیمت بنزین | قیمت نهایی بنزین چقدر می شود؟

 قیمت بنزین این روزها به یکی از مباحث روز تبدیل شده است چرا که اعلام اجرای طرح بنزین برای همه تغییر قیمت بنزین نیز به یکی از خبرهای  دنبال کننده چند وقت اخیر تبدیل شد. مسئولان در اظهار نظرهای متفاوتی موضع مشخصی در رابطه با کاهش یا افزایش قیمت بنزین اعلام نکرده اند. مهمترین خبر منتشر شده در باره قیمت بنزین قیمت واقعی آن که 20 هزار تومان اعلام شده است. در ادامه به آخرین خبر درمورد قیمت بنزین می پردازیم.

مالک شریعتی، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: هیچ طرحی در دولت یا مجلس برای افزایش قیمت بنزین یارانه‌ای مطرح نیست، مجلس هم با این قضیه مخالف است؛ قرار نیست افزایش قیمتی اتفاق بیفتد.

مالک شریعتی گفت: اینکه اجرای پایلوت طرح بنزینی در کیش و قشم موفق بوده یا نه، باید دولت به کمیسیون انرژی مجلس گزارش بدهد که هنوز این اتفاق نیفتاده است. حتما از مسئولان مربوطه برای ارائه گزارش دعوت خواهیم کرد. دولت اعلام کرده که اجرای پایلوت این طرح موفق بوده است. ایده اصلی، ایده بازتوزیع در نظام عادلانه بنزین کشور است که خانوارهای فاقد خودرو نیز از مابه‌التفاوت بنزین یارانه‌ای و آزاد بهره‌مند بشوند. هیچ مجوزی از سوی مجلس برای افزایش قیمت بنزین داده نشده و دولت نیز برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین به ما اعلام نکرده است.

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها