مبلغ یارانه عید فطر چقدر است | واریزی دور دوم یارانه عید فطر برای چه کسانیست

کد خبر: 1144621

یارانه عید فطر برای برخی از افراد واریز شد

مبلغ یارانه عید فطر چقدر است | واریزی دور دوم یارانه عید فطر برای چه کسانیست

 یارانه عید فطر  یکی از یارانه هایی بود که قرار بود امسال در دستور کار دولت قرار بگیرد و پرداختی آن در حساب خانوارها انجام گیرد. اما خبر واریز یارانه عید فطر به واقعیت منجر نشد. طبق صحبت هایی که از قبل انجام شده بود، احتمال می رفت که پرداخت یارانه عید فطر تا قبل از اخرین هفته رمضان انجام شود. اما خبر امروز حاکی از آن است که مردم نباید منتظر پرداخت یارانه عید فطر باشند. آخرین خبر در مورد یارانه عید فطر را در ادامه بخوانید.

طبق اعلام رئیس جمهور، یارانه عید فطر به حساب سرپرستان خانوارهایی واریز خواهد شد که درآمد ثابت ندارند. دولت، یارانه معیشتی را به عنوان کمک برای مشاغل آزاد در نظر گرفته است. در واقع می‌توان گفت یارانه عید فطر 1401 به دلیل محدودیت‌های کرونایی واریز خواهد شد.

دولت در سال جدید با حذف ارز ترجیحی پیشنهاداتی برای یارانه جدید دارد. به تازگی پرداخت یارانه گوشت به عنوان یارانه جدید توسط دولتمردان مطرح شده است.این یارانه جدید بر اساس گمانه زنی ها به ۳۰۰ هزار تومان می رسد. یارانه جدید به گفته برخی از نمایندگان به صورت کالا پرداخت خواهد شد.در ادامه به آخرین اخبار از یارانه جدید می پردازیم.

برخی اخبار تایید نشده از احتمال پرداخت چهارمین یارانه نقدی مناسبتی برای عید فطر خبر می‌دهند. در مقابل نهادهای دست اندرکار در پرداخت یارانه‌های نقدی چنین احتمالی را تکذیب می‌کنند.

برخی از رسانه‌ها در گزارش‌هایی مدعی شدند که قرار است به مناسبت عید فطر ۱۴۰۱ یارانه جدیدی با عنوان یارانه عید فطر پرداخت شود. علت تردید در اصالت و صحت این خبر توضیحات نامفهومی است که به دریافت‌کنندگان این یارانه جدید مربوط می‌شود. زمان واریز یارانه معیشتی اردیبهشت ۱۴۰۱ اعلام شدبراساس این روایت نامعتبر، یارانه عید فطر به سرپرستان خانواده‌های فاقد درآمد، صاحبان مشاغل آزاد، افراد فاقد درآمد ثابت و آسیب دیدگان محدودیت‌های کرونایی تعلق می‌گیرد. اما هم سازمان‌های پرداخت‌کننده یارانه واریز یارانه عید فطر را تکذیب می‌کنند هم اینکه بعد از اتمام تعطیلات نوروز تاکنون هیچ محدودیت کرونایی در چهار گوشه کشور اعمال نمی‌شود، در عین حال صاحبان مشاغل آزاد به فعالیت خود مشغولند.

از همه مهم‌تر اینکه سازمان هدفمندی یارانه‌ها در هفته‌های گذشته به مناسبت ماه رمضان ۱۵۰ هزار تومان یارانه به افراد فاقد درآمد ثابت پرداخت کرد. عمده این افراد تحت پوشش سازمان کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی قرار دارند.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها