نکات مهم درباره خرید یخچال فریزر

کد خبر: 1145466
نکات مهم درباره خرید یخچال فریزر

 

همه ما به خوبی می دانیم که یخچال فریزر چه مقدار برای منزل ما با اهمیت می باشد پس قبل‌ از این ‌که به فروشگاه لوازم خانگی مراجعه کنیم تا یخچال مدنظر خود را خریداری کنیم باید چند نکته را بدانیم. ازجمله؛ یخچال و فریزر چیزی بیش از ظاهر است یعنی در انتخاب های شما اولویت نباید با رنگ و ظاهر یخچال باشد.

یخچال فریز از جمله وسایلی است که ممکن است سال های سال در خانه ما جا داشته باشد و تا زمانی که نیازهای ما را برطرف کند فکری برای تعویض آن نداشته باشیم.

بنابراین انتخاب یخچال فریزر باید براساس استاندارد هایی باشد تا بتوانیم یک یخچال مفید و مناسب برای منزل خود تهیه کنیم. دوعامل مهم در انتخاب ما نقش دارند که شامل امکانات یخچال فریزر و ظاهر یخچال می باشد. حال با ما همراه باشید تا با همدیگر نکاتی که باید هنگام خرید انواع یخچال فریزر مد نظر داشته باشیم را بررسی کنیم.

8

۱- زیبایی یا میزان کارایی

اولین سوالی که در هنگام خرید یخچال باید به آن پاسخ بدهیم این است که آیا ظاهر یخچال برای ما مهم است یا کارایی آن؟ بسیاری از افراد در پاسخ به این سوال پاسخی ندارند! چون هم ظاهر یخچال برایشان مهم است و هم کارکرد آن و امروزه که یخچال ساید بای ‌ساید و یخچال های درب فرانسوی در میان دیگر یخچال ها خودنمایی می کنند بیشتر چشم مشتریان را به خود جذب می کنند اما آیا هر یخچال زیبا، کاربرد و کارایی لازم را دارد؟

یخچال های ساید بای ساید قیمتی بالاتر از آن چیزی که ما مد نظر داریم دارند بنابراین اگر دوست دارید یخچالی داشته باشید که علاوه بر زیبایی کارایی زیادی نیز داشته باشد یخچال های دوقلو و یا یخچال های دوطبقه بهترین و معقول ترین انتخاب می تواند باشد.

 

۲- امکانات یخچال

همه ما به خوبی می دانیم که هر چه امکانات یخچال بیشتر باشد ما احساس بهتر و راحت تری در مقابل آن خواهیم داشت امروز یخچال های هوشمند زیادی در بازار وجود دارند که شما می توانید هنگام استفاده از آن ها اطلاعات زیادی از جمله محتویات داخل یخچال، عنوان کردن مشکلات یخچال، زمان تعویض و تعمیر وسایل یخچال و غیره را به شما اطلاع می‌دهند. همچنین برخی از آن ها اسپیکر وایفای صفحه نمایشگر ال‌ای‌دی و غیره دارند. آیا واقعاً این یخچال ها مقرون به صرفه هستند؟ معمولاً تولید کنندگان عرضه ویژگی های ظاهری بیشتری برای تولیدات خود استفاده می کنند چون ظاهر وسایل بیشتر باعث فروش آن می شود تا امکانات یخچال فریزر.

بی شک هر چه امکانات یخچال بیشتر باشد هزینه نگهداری و تعمیر آن نیز بالاتر است. پس هنگام خرید یخچال هرچه کار کردن با آن راحت تر و هرچه یخچال فریزر ساده تر باشد، بیشترین کارایی و امکانات را به ما خواهد داد.

۳- برچسب انرژی

میزان مصرف انرژی یخچال و فریزر از مهم ترین گزینه هایی است که باید هنگام خرید یخچال و فریزر به آن توجه داشته باشیم. بی شک برخی از یخچال ها علاوه بر اینکه کارایی مناسب و کافی را برای ما ندارند از میزان مصرف انرژی بالایی برخوردار هستند و انتخاب این نوع یخچال ها علاوه بر اینکه باعث هدر رفت سرمایه ما می شود در ادامه نیز باعث می شود تا کارایی لازم را برای ما نداشته باشد پس هنگام خرید یخچال فریزر به برچسب انرژی آن توجه کافی داشته باشید در رده‌بندی برچسب انرژی A+++ بهینه ترین مصرف انرژی را برای ما خواهد داشت و همچنین برچسب انرژی G بیشترین مصرف انرژی در رتبه بندی مصرف را دارد.

۴- فضا و مکان

از مهم ترین نکاتی که هنگام خرید یخچال فریزر باید به آن توجه داشته باشیم، مکان و فضایی است که می خواهیم در آن یخچال فریزر خود را قرار دهیم با توجه به اینکه مکان قرارگیری یخچال در آشپزخانه می باشد باید به محل قرارگیری کابینت ها و فاصله یخچال از کابینت ها توجه کافی داشته باشیم تا بتوانیم یخچالی مناسب با آن فضا و مکان خریداری کنیم.

۵- ظرفیت یخچال فریزر و محل قرار گیری فریزر

ظرفیت یخچال فریزر نیز یکی دیگر از نکاتی است که هنگام خرید باید به آن دقت و توجه کافی داشته باشید اگر از آن دسته کسانی هستید که نیاز به فضای فریزر بیشتری دارید باید یخچالی را انتخاب کنید که فضای آن بیشتر باشد. همچنین اگر از آن دسته کسانی هستید که زیاد به یخچال سرک می کشید بهتر است یخچالی را انتخاب کنید که طبقه نگهدارنده مواد تازه در قسمت بالای آن باشد تا نیاز نداشته باشید زیاد خم و راست شوید. پس هنگام خرید به محل قرارگیری فریزر و ظرفیت آن توجه داشته باشید.

9

۶- ضمانت نامه یخچال

شاید در نگاه اول ضمانت نامه به چشم نیاید یا بگویید که ضمانت نامه باعث می شود تا یخچال را گران تر بخریم اما همیشه یخچال فریزری را تهیه کنید که ضمانت نامه معتبری داشته باشد. به همین منظور برخی از یخچال فریزر ها هنگام خرید تا یک الی دو سال ضمانت تعویض رایگان قطعات و همچنین خدمات رایگان تا چند سال را به عهده می گیرند. پس ضمانت نامه بسیار مهم است.

7- بودجه

به عنوان آخرین توصیه به شما باید بدانید؛ درصورتی که شما بودجه کافی برای خرید یخچال ساید بای ساید را ندارید لازم نیست حتماً به سراغ این مدل یخچال بروید زیرا شما با مقدار پول زیاد می توانید یخچال ساید باید ساید با کیفیت پایین تری را تهیه کنید به همین منظور توصیه ما به شما رفتن به سمت یخچال های دوطبقه یا دوقلو می باشد که با این کار شما می توانید ۱ یخچال از یک برند با کیفیت تهیه کرده که تمام نیاز های شما را برطرف خواهد کرد اما اگر شما می توانید بودجه‌ بیشتری برای یخچال تهیه کنید که بهترین اتفاق خرید یخچال ساید بای ساید با توجه به نیازهای شما می باشد پس در هنگام خرید یخچال فریزر ساید بای ساید نیز نکات فوق را مد نظر داشته باشید.

در نهایت

تمام نکاتی که در بالا به آن اشاره شد را لیست کنید و هنگام خرید از وبسایت لوازم خانگی صنیع خانی به آن‌ها توجه داشته باشید اما ممکن است همه آنچه را که ما عنوان کرده باشیم مهم ترین چیزی نباشد که شما در نظر گرفته‌اید بنابراین فهرستی را نیز از ایده‌ها و نظرات خود تهیه کنید به همین منظور به ذهن خود اجازه دهید تا به ویژگی‌های بیشتری نیز فکر کند. به عنوان مثال ممکن است شما نور LED را دوست داشته باشید و نیاز داشته باشید تا یخچال شما از نور سفید و شفاف و کم مصرف برخوردار باشد و نیز شاید دوست داشته باشید تا قفسه های یخچال شما از شیشه سکوریت باشد یا دوست داشته باشید که یخچال شما سیستم سرد کننده و انجماد سریع داشته باشد بنابراین شما گزینه هایی را نیز از آنچه که دوست دارید داشته باشید برای خود لیست کنید.

 

۱

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها