قیمت کاشت مو ، ابرو و ریش در سال ۱۴۰۱

کد خبر: 1147207

مو یکی از مهم ترین ملاک های زیبایی محسوب می شود از این رو از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

به همین دلیل است که همیشه نگرانی هایی از قبیل ریزش مو و یا کم پشتی مو در تمامی سنین همراه آقایان و یا خانم ها است.

اما امروزه پیوند و کاشت مو توانسته است این کابوس بزرگ را برای تمامی افراد از بین ببرد و زیبایی همیشگی را برای آنها تضمین کند.

طی سال های اخیر افراد زیادی برای پیوند و کاشت مو اقدام می کنند که ممکن است این کاشت ها تنها محدود به کاشت موی سر نشود و مربوط به کاشت هایی از قبیل کاشت ابرو، یا کاشت ریش و سبیل نیز شود.

از این رو محبوب شدن این درمان در بین آقایان و خانم ها، طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است بگونه ای که روز به روز بر تعداد مخاطبان این درمان اضافه می گردد.

حال افراد هنگامی که برای کاشت موی سر و یا کاشت ابرو اقدام می کنند، اولین سوالی که برای آنها مطرح می شود این است که :

قیمت کاشت مو ابرو و ریش در سال 1401 چقدر است؟ از این رو در این مقاله قصد داریم بطور کامل به فرآیند کاشت مو، ابرو و یا ریش و همچنین قیمت های آن در سال جاری بپردازیم و این فرآیند درمان را بطور کامل برای شما تشریح کنیم.

 

کاشت ریش صورت

اکثر مردان ریش و سبیل را نشانه مردانگی و ویژگی های مردانه و مد روز می دانند. امروزه بسیاری از مردان به دلایل زیبایی شناختی یا فرهنگی آرزو می کنند ریش زیبایی داشته باشند و از ظاهری جذاب و ماندگاری بهره مند شوند، اما وقتی صحبت از مو می شود نارضایتی و نگرانی های عمده ای برای آقایان وجود دارد که این عامل برروی اعتماد بنفس آنها نیز بسیار تاثیر می گذارد. نگهداری از ریش به یک روند بسیار مهم در میان جوانان تبدیل شده است، اما برخی از مردان به دلیل برخی مشکلات ژنتیکی فاقد رشد مناسب ریش، با وجود مراقبت های بسیار زیاد هستند. بنابراین، پیوند ریش، امروزه توانسته است درمیان آقایان بسیار رایج شود.

 نه تنها کاشت ریش، بلکه سبیل نیز در بین جوانان محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است که دلیل عمده ی آن می تواند تاثیر زیبایی بسیار زیاد ریش در آقایان باشد.

از این رو به منظور اصلاح صورت بدون ریش، پر کردن شکاف های مو یا پوشاندن جای زخم ونواقص پوستی که در نقاط مختلف صورت وجود دارد، روش ها و درمان های عمده ای بوجود آمده اند که کاشت ریش و سبیل یکی از موثرترین این درمان ها است که صرف نظر از ماهیت مویرگی یا تراکم موی مورد نظر با پیوند موی FUE ، درمان پلاسما PRP و همچنین کاشت مو سلول بنیادی، براحتی و بدون هیچگونه عارضه ای قابل انجام است.

کاشت ریش در ایران به دلیل در دسترس بودن جراحان بسیار ماهر و کم هزینه، روز به روز محبوب تر می شود. قیمت کاشت ریش در ایران به طور متوسط 70 درصد کمتر از بقیه ی کشورها بخصوص اروپای غربی است و این عمل ها توانسته است با میزان رضایت و نتیجه دهی بسیار بالایی انجام گیرد. از آنجایی که تعداد بیشتری از مردان با کمبود موهای صورت به دلیل ژنتیک، زخم، بیماری های گذشته یا سطوح هورمونی مواجه می شوند، ایران گزینه های درمانی با کیفیت و کم هزینه ای را ارائه می دهد.

کاشت مو:

کاشت موی سر یکی از رایج ترین درمان های زیبایی بشمار می آید و در تمامی سنین قابل انجام است.

کاشت موی سر از حساسیت بسیار عمده ای برخوردار است از این رو باید توسط پزشکی متخصص و در کلینیک های زیبایی معتبر انجام گیرد. برای شروع یک پیوند موی خوب باید تعداد زیادی فولیکول موی سالم داشته باشید. اگر فولیکول های مو در پشت سر شما وجود ندارد، فولیکول های مو باید از سایر قسمت های بدن مانند سینه، ریش و پاها استخراج شوند.

از این رو بسیاری از افراد که قصد کاشت مو را دارد بطور مکرر با این سوال روبرو خواهند شد که، هزینه ی کاشت مو، ابرو و ریش در سال 1401 چقدر است.

حال برای پاسخی قطعی به این سوال می توان گفت:

هزینه ی کاشت مو به عوامل عمده ای بستگی دارد که مهمترین این موارد شامل: تعداد پیوند ها و نوع کاشت است.

  این موها بسیار ظریف هستند و به زمان زیادی برای استخراج نیاز دارند که این موضوع یکی از دلایل عمده ی تعیین کننده ی قیمت کاشت موی سر در سال 1401 است.

کاشت مو FUT:

در کاشت موی FUT، جراحان یک نوار 3 تا 4 اینچی را از پشت سر شما برمی دارند و سپس ناحیه را با موهای شما می پوشانند تا جای زخم پنهان شود. سپس جراح نوار را به 50 تا 500 گرافت کوچک تقسیم می کند و آنها را در ناحیه طاس می کارد.

هزینه کاشت مو FUT برای گرافت مو متغیر است زیرا این روش ممکن است چند جلسه طول بکشد تا کامل شود. البته ناگفته نماند که جای زخم در پشت سر ممکن است تا آخر عمر وجود داشته باشد. بنابراین اگر موهای بلندی در پشت یر خود دارید، ترجیحاً به روش FUT بروید. ممکن است بعد از 2 تا 3 ماه بتوانید اثرات جراحی را مشاهده کنید.

کاشت مو FUE

در جراحی کاشت مو FUE ، دسته ای از 3 تا 4 فولیکول مو یکی یکی از ناحیه اهداکننده استخراج و در محلول مخصوص جداگانه ذخیره می شود. سپس جراحان آن فولیکول های مو را می گیرند و آنها را در شکاف های کوچک در ناحیه گیرنده می کارند.

این روش ممکن است 2 جلسه طول بکشد زیرا کاشت مو FUE بسیار زمان بر است.

این درمان پس از 2 ماه از جراحی نتایج موفقیت آمیزی خواهد داشت اما نتایج پس از 12 تا 18 ماه برجسته خواهد بود.

کاشت مو DHI

در روش کاشت مو DHI، فولیکول‌ها به کمک ابزار مخصوصی که قطر آن 1 میلی‌متر است، از ناحیه اهداکننده به صورت تک شات گرفته می‌شود. سپس پزشک گرافت ها را در ناحیه آسیب دیده با یک وسیله مخصوص قرار می دهد.

 این عمل ممکن است فقط چند ساعت طول بکشد زیرا جراحی از طریق تکنیک ها و تجهیزات خاص انجام می شود.

این درمان قبل از یک ماه نتایج را به شما نشان می دهد و نتایج پس از 6 ماه جراحی مشخص خواهد شد.

از این رو می توان گفت: اگر بدنبال بررسی هزینه ی کاشت مو هستید، ابتدا باید نوع کاشت را که تعیین کننده ی هزینه ی کاشت شماست درنظر بگیرید و سپس پزشک متخصص و کلینیک زیبایی که برای درمان، انتخاب می کنید.

کاشت ابرو چیست؟

ارائه ظاهری زیبا به ابروهایی که تراکم آن به مرور زمان کاهش می یابد یا شکل دادن به آنها به شکلی جذاب تر از آنچه که هست، امروزه توانسته است از محبوبیت خاصی برخوردار شود بگونه ای که نه تنها برای خانم ها، بلکه برای آقایان نیز به وفور انجام می گیرد.

کاشت ابرو با پیشرفت سریع روش میکرو FUE در ده سال اخیر به روند جدیدی در ارائه ظاهر مطلوب به ابروها تبدیل شده است.

کاشت ابرو به یکی از پرتقاضاترین روش ها در زمینه زیبایی پزشکی تبدیل شده است که با بی حسی موضعی انجام می شود و هیچگونه عوارض جانبی و یا درد خاصی را بهمراه ندارد. اگرچه افراد ممکن است با توجه به آستانه درد خود در هنگام استفاده از بی حسی موضعی کمی درد را تجربه کنند، اما این درد بسیار کم است. عمل کاشت ابرو پس از بی حسی موضعی کاملاً بدون درد است. در کاشت ابرو، گرافت های نازکی که از پشت گوش با استفاده از تکنیک micro FUE گرفته می شود، به ابرو منتقل می شود.

کاشت ابرو آسان است و تنها چند ساعت طول می کشد، همچنین این اطمینان حاصل می شود که فرد بدون هیچگونه عارضه ای کاشت ابروهایی طبیعی را تجربه خواهد کرد و زیبایی ماندگاری را به صورت و ابروهای خود هدیه می دهد زیرا این روش ظاهری بسیار طبیعی تر و زیباتر از روش تاتو ارائه می دهد و اگر مراقبت صحیح اعمال شود، یک راه حل دائمی است.

اما بسیاری از افراد که می خواهند از این درمان استفاده کنند، با دو سوال اساسی روبرو خواهند شد:

  • کاشت ابرو به چه صورت انجام می گیرد؟
  • قیمت کاشت ابرو چقدر است؟

عمل کاشت ابرو همانند کاشت مو می باشد و همانطور که در ابتدا گفته شد، از آنجایی که تعداد پیوندهایی که باید منتقل شوند کم است، زمان کمتری (2 تا 3 ساعت) طول می کشد و بدلیل آنکه

  بیمار در حین عمل هیچ دردی احساس نمی کند و این موضوع به بیمار کمک می کند تا بدون احساس هیچ دردی در حین عمل، انتقال ریشه ی راحتی داشته باشد.

البته معمولا عمل های زیبایی مانند کاشت مو و یا کاشت ابرو، مشاوره های قبل از درمان دارد که در طول فرآیند مشاوره، پزشکان زیبایی و متخصص به انتظارات بیمار از عمل کاشت ابرو کاملا گوش می دهند و بر اساس تجربیات خود سعی می کنند به راه حل بهینه ای برای رضایتمندی بیمار دست یابند.

در طول مشاوره، فرم ابروی مناسب متناسب با ویژگی های صورت بیمار با کولیس نسبت طلایی تعیین می شود و ابتدا بی حسی موضعی در ناحیه ابرو اعمال می شود و جراح ابتدا کانال ها (برش ها) را با روش FUE ایجاد می کند. به این ترتیب تعداد گرافت های مورد نیاز به طور دقیق مشخص می شود و از برداشت بیش از حد پیوند از ناحیه اهدا کننده جلوگیری می شود و پیوند بدون هیچگونه دردی و متناسب با خواسته ی بیمار، انجام می گیرد .

پس از عمل، دستورالعمل مراقبت و درمان به بیمار، توسط پزشکان متخصص بطور کامل توضیح داده می شود و پانسمان کامل می شود و بیمار مرخص می شود.

درنهایت روز بعد از عمل بیمار در منزل استراحت می کند و در روز دوم برای ارزیابی پیگیری باید به پزشک متخصص مراجعه کند. اگرچه دوره رشد و جوابدهی ابروها در افراد مختلف متفاوت است، اما معمولا این فرآیند سریع اتفاق خواهد افتاد.

اگرچه کاشت ابرو یک روش ساده و کوتاه مدت در نظر گرفته می شود

اما معمولا با حساسیت های ویژه ای نیز همراه است که این نکته می تواند کمی در قیمت آن، دخیل باشد.

امروزه قیمت کاشت ابرو به یکی از رایج ترین سوال ها برای عمل های زیبایی و کاشت تبدیل شده است که تعیین کننده ی قیمت آن به پزشک متخصص، کلینیک زیبایی و یا بیمارستان ها، تعداد پیوند و کاشت ها بستگی دارد.

چه کسانی واجد شرایط کاشت ابرو هستند؟

عمل کاشت ابرو را می توان برای هرکسی که نیاز به این عمل دارد انجام داد. دلایل زیر یکی از شایع ترین دلایل کسانی است که امروزه برای کاشت ابرو درخواست می کنند.

کسانی که از ظاهر ابروهای خود راضی نیستند و ابروهایشان کم پشت است: شکل و نادر بودن ابرو به طور کلی یک عامل ژنتیکی است، اما ممکن است در نتیجه کاربردهایی مانند روش های نادرست برداشتن ابرو نیز رخ داده باشد. کاشت ابرو راه حلی دائمی برای بیماران ما خواهد بود که از این مشکل شکایت دارند.

افرادی که مشکل ریزش ابرو دارند: برخی بیماری ها، درمان های دارویی، آرایش های اشتباه باعث ریزش ابرو می شوند. بیمار برای همیشه از این مشکل خلاص می شود، با عمل کاشت ابرو 2 تا 3 ساعت طول می کشد.

کسانی که بر اثر تصادف و جراحت ابروهای خود را از دست داده اند: متأسفانه به دلیل برخی تصادفات و صدمات ناشی از این حوادث ممکن است ایرادهای دائمی در ظاهر ابروها ایجاد شود. کاشت ابرو طبیعی ترین راه حل این مشکل است. به لطف کاشت ابرو، ابروهای از دست رفته ترمیم می شوند، در حالی که جای زخم های ایجاد شده در ناحیه ابرو قابل پوشاندن است.

حال بهتر است کمی به قیمت کاشت مو در 1401 اشاره کنیم:

همیشه عمل های زیبایی برای افراد اعم از آقایان و یا خانم ها کمی با استرس همراه بوده است زیرا اغلب این درمان ها با هزینه های متعددی انجام می گیرد و این موضوع می تواند در تصمیم گیری، افراد را دچار مشکل کند. به همین خاطر ما در ادامه در به بررسی قیمت کاشت مو در سال ۱۴۰۱ می پردازیم.

از این رو نکته ای بسیار مهم که در این زمینه وجود دارد این است که، با توجه به اهمیت کاشت مو و یا ابرو و تاثیر زیاد این عمل های زیبایی برروی پوست و مو و همچنین سلامت فرد، نباید قیمت پایین را عامل اصلی در انتخاب مراکز زیبایی و یا پزشک معالج قرار داد.

زیرا قبل از تصمیم گیری در مورد بهترین مراکز کاشت مو، مهمترین کاری که یک فرد باید انجام دهد تحقیق در مورد سابقه پزشکی است که عمل کاشت ابرو و مو را انجام خواهد داد.

هنگام کاشت ابرو، مو، ریش و یا سیبیل هدایت صحیح جهت فولیکول ها ضروری است. در غیر این صورت نتیجه غیرطبیعی حاصل می شود و متأسفانه هرکس آن را می بیند بلافاصله متوجه آن می شود. به همین دلیل است که انتخاب یک جراح متخصص در زمینه خود بسیار مهم است.

باید در این زمینه، توجه دقیقی انجام شود و پس از کسب اطلاعات در مورد پزشک، یکی دیگر از مسائل مهم نظرات بیماران دیگر خواهد بود. نظرات بیماران در مورد کلینیک و رضایت بیمار هم از خدمات پزشک و هم از خدمات کلینیک به طور کلی به این معنی است که شما یک قدم به انتخاب کلینیک مناسب نزدیکتر شده اید. در نهایت می توان این گونه جمع بندی نمود که مهم ترین قدم برای کاشت مو انتخاب بهترین مرکز کاشت مو می باشد.

آنچه پزشکان باید بدانند:

با وجود افزایش روز افزون تعداد افرادی که قصد کاشت مو، ابرو و ریش یا سبیل را دارند، پزشکان باید اقدام به انجام مواردی برای افزایش بیماران و مراجعه کنندگان خود کنند که یکی از مهمترین این روش ها تبلیغات و ارائه ی خدماتی باکیفیت و قیمتی مناسب در مرکز کاشت مو است.

از این رو داشتن سایتی اختصاصی و دریافت خدمات سئو سایت پزشکان می تواند گزینه ی بسیار مفید و موثری برای آن ها بشمار آید.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها