راهنمای انتخاب بهترین دستگاه لیزر مو های زائد

کد خبر: 1127730

لیزر در رشت

بدون شک لیزر موهای زائد جهت رهایی از آن ها امروزه یک روش رایج و بسیار محبوب در بین تمام جنسیت ‌ها و در هرسن سالی است. لیزر موهای زائد چندین سال است که به ‌عنوان یک روش زیبایی و سلامت پوست قسمت‌ های مختلف صورت و بدن شناخته ‌شده است.

در واقع میتوان گفت لیزر موهای زائد به نوعی به‌ عنوان روش دائمی از بین بردن موهای زائد صورت و بدن نیز محسوب می ‌شود. مطمئناً افراد از روش‌ های مختلف و متفاوتی برای از بین بردن موهای زائد صورت و بدن خود استفاده کرده‌ اند اما هر یک از روش ‌هایی که بسیار هم رایج است مثل از بین بردن موهای زائد به وسیله تیغ، ژیلت، اپیلاسیون و غیره دارای معایب و مضرات بسیار زیادی برای پوست صورت و بدن هستند. استفاده از هر یک از این روش ‌ها علاوه ‌بر زمان ‌بر بودنشان هزینه‌ های بسیار زیادی را نیز به ‌طور متداول در بر خواهند داشت و همچنین مضرات و آسیبی که برای پوست صورت و بدن دارند مهم ‌ترین علت برکناری این روش ‌ها می ‌باشد.

با رواج گرفتن از بین بردن موهای زائد صورت و بدن به وسیله لیزر، انجام این روش و گرفتن نتیجه فوق ‌العاده و مطلوب آن، این روش نوین محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده ‌است.

در واقع با انجام صحیح و استاندارد این روش در کلینیک ‌های معتبر همچون کلینیک دکتر امامی سیگارودی که برترین کلینیک انجام لیزر در رشت است برای همیشه می ‌توان از شر موهای زائد صورت و بدن برای همیشه رهایی یافت.

لیزر موهای زائد صورت و بدن در این کلینیک معتبر در شهر رشت تحت نظر پزشکان متخصص و با تجربه کلینیک دکتر امامی سیگارودی و همچنین به وسیله بروزترین و بهترین دستگاه‌ های لیزر انجام می ‌شود، در نتیجه دریافت مطلوب ترین نتیجه ممکن به دور از انتظار نخواهد بود.

پزشکان متخصص کلینیک با ارائه مشاوره به مراجعه‌ کنندگان خود تعداد جلسات لازم جهت انجام لیزر با فواصل زمانی منظم را تعیین خواهند کرد و در جلسه مشاوره به ‌طور کامل مراقبت ‌های قبل‌ از انجام لیزر، روز انجام لیزر و مراقبت ‌های بعد از آن را به مراجعه ‌کنندگان خود به‌ طور کامل شرح خواهند داد.

از انجام این روش در مراکز نا معتبر همچون آرایشگاه ‌ها و مراکز دیگر حتماً و جداً خودداری کنید، زیرا انجام این روش توسط افراد غیر متخصص و همچنین با استفاده از دستگاه ‌های غیراستاندارد می‌ تواند عواقب جبران ناپذیری همچون سوختگی شدید پوست صورت و بدن را به دنبال داشته باشد‌.

لیزر موهای زائد در رشت

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد

اما بهترین دستگاه لیزر موهای زائد چه دستگاهی است و چکونه دستگاه لیزر متناسب با پوست و مو خود را انتخاب کنیم؟

در واقع علاوه ‌بر مهارت و تخصص اپراتور برای انجام لیزر اجرای این روش توسط یک دستگاه استاندارد و مطمئن از مهم ‌ترین عوامل اجرای صحیح این روش و حفظ سلامت و زیبایی پوست افراد است.

نکته بسیار مهمی که در دستگاه مورد استفاده برای انجام لیزر و نتیجه مطلوب و قابل ‌قبول وجود دارد تناسب دستگاه لیزر مورد استفاده با پوست و نوع موی افراد می ‌باشد.

با توجه به این موضوع که رنگ پوست و نوع موی زائد صورت و بدن افراد با هم متفاوت است، در نتیجه دستگاه لیزر مناسب برای شما با دستگاه لیزر مناسب برای فردی دیگر نیز تفاوت دارد،  برخی از افراد دارای پوست روشن با مو های بور و کرکی و برخی دیگر دارای پوست تیره با مو های مردانه و ضخیم هستند.

از جمله دستگاه ‌های لیزری که در این زمینه بسیار پرکاربرد و پرطرف ‌دار بوده ‌است دستگاه لیزر روبی است.‌ این دستگاه در واقع از قدیمی ‌ترین و شناخته ‌شده ‌ترین دستگاه ‌های لیزر است اما تأثیر این دستگاه در از بین بردن مو های تیره با رنگدانه ‌های تیره بسیار بیشتر از مو های کرکی و بور است در نتیجه به‌دنبال این نقص و پیشرفت تکنولوژی و دانش در این زمینه و اختراع دستگاه ‌های لیزر دایود و الکساندریت علاوه‌ بر از بین بردن مو های مردانه و ضخیم، موهای بور و کرکی نیز در امان نمی ‌مانند و درنتیجه با استفاده از این دستگاه‌ های لیزر مدرن می ‌توان به‌طور کامل تمامی موهای زائد صورت و بدن را از بین برد.

بدون شک یکی از مراکز معتبر انجام لیزر موهای زائد در رشت، کلینیک دکتر امامی سیگارودی است که برترین و به روزترین دستگاه های لیزر موجود در کشور بهره می برد. در این کلینیک علاوه بر لیزر موهای زائد انواع خدمات زیبایی و جوانسازی نیز به مراجعه کنندگان گرامی ارائه می شود، که عبارتند از:

تزریق چربی

تزریق چربی از جمله روش ‌های امروزی و جوانسازی پوست به شمار می ‌رود. به مرور زمان و با افزایش سن در افراد و تحلیل رفتن چربی زیر پوست، پوست صورت و بدن طراوت و شادابی خود را از دست می ‌دهد و رفته رفته چروکیده، کدر و پیر می‌ شود. از آنجایی‌که جوانی و زیبایی در بین افراد از گذشته ‌های دور تا به امروز پرطرفدار و کاملاً بدیهی است افراد به‌دنبال انجام روش ‌های نوین و مدرن جوانسازی و زیبایی پوست، بهترین و کارآمدترین روش ‌ها را برای دستیابی به نتیجه دلخواه و مطلوب خود انتخاب می ‌کنند.

تزریق چربی نیز همانند سایر روش‌ های جوانسازی پوست برای برآمدگی و رفع چین‌ و چروک ‌های مختلف صورت و بدن به کار می‌رود. جالب است بدانید که در این روش از چربی ‌های نواحی مختلف بدن خود بیمار برای تزریق به نواحی تحت درمان استفاده می‌ شود. در واقع پزشک متخصص از چربی ‌های اضافی نواحی مختلف بدن خود بیمار همچون شکم، پهلو ها و ران ها با روشی بنام لیپوساکشن برداشت کرده و پس‌از آماده ‌سازی چربی ها در دستگاه مخصوص و جدا کردن مواد اضافی و خون آبه ‌های آن چربی را آماده تزریق کرده و به ‌وسیله‌ سوزن‌های بسیار ریز و نازک به نواحی تحت درمان تزریق خواهد کرد.

در این روش به دلیل استفاده از چربی خود بدن بیمار به ‌هیچ ‌عنوان هیچ‌گونه حساسیت و آلرژی برای افراد به وجود نخواهد آمد. چربی ‌های اضافی تزریق ‌شده در نواحی تزریق جذب می‌شوند و مابقی چربی موردنیاز کاملاً موجب برآمدگی و رفع چین ‌و چروک های نواحی تحت درمان خواهند شد.

تزریق چربی در رشت در کلینیک معتبر دکتر امامی سیگارودی توسط پزشک ماهر و متخصص به ‌صورت کاملاً حرفه‌ای انجام می شود.

تزریق بوتاکس

یکی از پر طرف‌دارترین و محبوب ‌ترین روش‌ های جوانسازی و زیبایی پوست تزریق بوتاکس در نواحی مختلف صورت و بدن می‌ باشد. به‌ گونه ای که این روش جوانسازی پوست در سال‌ های اخیر در صدر جدول قرار گرفته‌ است. درواقع ماده‌ای که در بوتاکس تزریق می‌شود سم بوتولنیوم می ‌باشد. همان ‌طور که گفته شد این روش بسیار محبوب و پرطرف‌دار می ‌باشد زیرا افراد از بابت مواد تزریق‌ شده و سم موجود در آن هیچ ‌گونه نگرانی ندارند. زیرا تزریق بوتاکس و سم موجود در آن کاملاً موضعی و در دوزهای بسیار کم در نواحی تحت درمان می باشد. به ‌همین دلیل نیز به ‌هیچ‌عنوان سم موجود در آن وارد گردش خون افراد نمی‌ شود درنتیجه هیچ‌گونه خطر و آسیبی نیز برای افراد به‌دنبال نخواهد داشت.

به‌ طورکلی با توجه به تنوع بسیار زیاد روش ‌های جوانسازی و زیبایی پوست و اهمیت این ‌موضوع برای افرادی که به‌دنبال شناخت این روش ‌های مدرن و همچنین انتخاب بهترین و مؤثرترین روش ‌های جوان‌سازی و زیبایی پوست هستند، شناخت یک کلینیک معتبر و مطمئن بسیار مهم در دستیابی به نتیجه مطلوب و دلخواه افراد است. کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگار رودی و با توجه به ارائه انواع روش‌ های جوان‌سازی پوست به مراجعه‌کنندگان خود به ‌عنوان بهترین و معتبرترین مرکز تزریق بوتاکس در رشت فعالیت دارد.

شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی به آدرس اینترنتی https://dr-emamisigaroudi.com/ از خدمات این کلینیک و نحوه انجام آن مطلع شوید.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر امامی سیگارودی زیبایی، شادابی و جوانی پوستتان را به شما عزیزان هدیه می‌ دهد.

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    Markets

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها