بهترین بازار های ترکیه برای خرید لباس

کد خبر: 1147505
بهترین بازار های ترکیه برای خرید لباس

 

موقعیت جغرافیایی کشور ترکیه به گونه ای است که نیمی از آن در آسیا و نیم دیگر آن در اروپا قرار دارد. در واقع، کشور ترکیه همچون پلی است که شرق را به غرب متصل می‌کند. ترکیه کشور شگفت‌انگیزی برای گذراندن تعطیلات در فصول مختلف سال است، زیرا مکان‌های دیدنی فراوانی دارد.

معماری بی نظیر بناها ، تاریخ باشکوه و زیبایی غنی فرهنگی و طبیعی (کاپادوکیه، استانبول، مارماریس ،آنتالیا ، مسجد آبی و...) ، مناظر  جذاب و تنوع فرهنگی این کشور باعث می‌شود که این کشور یکی از پیشرفته ترین کشور ها در صنعت گردشگری باشد. حتی ویرانه های بناهای تاریخی ترکیه هم برای گردشگران زیبا و چشم نواز است.

در این بلاگ نگاهی اجمالی به شش مرکز خرید برتر در ترکیه برای خرید انواع لباس و محصولات دیگر می‌اندازیم. شاید بعد از خواندن مطالب زیر دلتان بخواهد یک بلیط تهران استانبول  (https://www.alibaba.ir/international/IKA-IST) از سایت ما تهیه کرده و به برخی از این مراکز خرید سری بزنید و  برای خود و خانواده تان خرید کنید.

بازار بزرگ یا گرند بازار

بازار بزرگ ترکیه یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارها در جهان است و البته از بزرگترین مراکز خرید استانبول محسوب می‌شود. اگر همین ماه یک بلیط تهران به استانبول بخرید ، فکر بدی نیست که به این بازار بزرگ و قدیمی هم سری بزنید!. این بازار در نزدیکی مسجد ایاصوفیه و مسجد آبی واقع شده است و دسترسی به آن از طریق وسائط نقلیه ی عمومی بسیار آسان است.

در این بازار مغازه‌های مختلفی برای خرید انواع لباس، منسوجات و محصولات ترک وجود دارد و البته بعد از خرید و خوردن غذا، می‌توانید از مکان های تاریخی همچون مسجد بایزید، کاروانسرای والده خان، مسجد قلندر خانه و ...  که فاصله ی زیادی با بازار بزرگ ندارند، نیز دیدن کنید.

4

خیابان بغداد  

اگر می‌خواهید یک خرید لوکس و مطمئن داشته باشید، خیابان بغداد می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد. این خیابان (با طول حدود 9 کیلومتر) مراکز خرید، فروشگاه‌های بزرگ و رستوران‌های شیکی دارد. برخی از اقلامی که می توان در این خیابان خرید شامل لباس‌های طراحی شده، جواهرات فانتزی، مجسمه‌های نفیس و نقاشی‌های منحصر به فرد هستند. پس از اتمام خرید لباس در خیابان بغداد ترکیه، می‌توانید در کافه‌ها ی جذاب و زیبای خیابان بغداد استراحت کنید و غذا بخورید.

مرکز خرید نیشانتاشی ( Nişantaşı)

مراکز خرید مجلل زیادی در ترکیه وجود دارد  و یکی از آنها مرکز خرید نیشانتاشی است. این مکان یکی از بهترین مکان‌های خرید لباس برای دوستداران مد است زیرا برندهای بزرگی مانند پرادا، گوچی، لویی ویتون و مارکس و اسپنسر ، در این مرکز خرید شعبه دارند. مرکز خرید نیشانتاشی شبیه یک شهر کوچک اروپایی است، زیرا معماری ساختمان‌های آن از سبک‌های ساخت و ساز اروپا الهام گرفته شده است. بعد از اینکه خریدتان تمام شد، با نوشیدن قهوه در یکی از کافی شاپ‌های نیشانتاشی ، دوباره انرژی تان را برای ادامه روز بدست آورید.

بازار کمرالتی

در طول سفر خود به این کشور زیبا با منحصر به فرد ترین مراکز خرید و محصولات مواجه خواهید شد. یکی از قدیمی ترین بازارهای ترکیه بازار کمرالتی در شهر ازمیر است. این بازار  که قدمتی چهارصد ساله دارد بازاری سرزنده و رنگارنگ است، این بازار شور و حال و زیبایی هایش را مدیون عتیقه فروشی‌ها ، فرش فروشی‌ها ، ادویه جات و ترشی فروشی‌ها، آبنماهای هنری، مسافرخانه‌های خوش ساخت و رنگارنگ، حمام ترکی قدیمی، مساجد و ...است.

5

مرکز خرید پالادیوم

پالادیوم یکی از مراکز خریدی است که در همه جای جهان و البته در ترکیه شعبه دارد. هر ساله توریست های زیادی به این مکان می‌روند و از امکانات مختلف این مرکز خرید استفاده می‌کنند. از جمله امکانات این مرکز خرید می‌توان به رستوران‌های متنوع، پارکینگ اختصاصی و فروشگاه‌های برند اشاره کرد.

مرکز خرید استانبول (Istanbul mall (

این مرکز خرید لوکس به عنوان یکی از کاربردی ترین مراکز خرید ترکیه شناخته می‌شود. ناگفته نماند که استانبول مال یکی از بزرگترین مراکز خرید در ترکیه است که بیش از 350 فروشگاه در خود جای داده است و برخی از برترین برند های جهان در این مرکز خرید شعبه دارند. علاوه بر این فروشگاه‌‌‌ها، محوطه هایی در این مرکز خرید برای تفریح  همچون شهر‌بازی و اهداف دیگر همچون سالن های تئاتر و قسمت هایی برای نمایش هنرهای سنتی اختصاص داده شده است.

ما در این بلاگ به بحث درباره ی شش مرکز خرید در استانبول برای خرید انواع پوشاک پرداختیم. حالا اگر روزی تصمیم گرفتید به ترکیه سفر کنید و یک بلیط تهران به استانبول به صورت آنلاین از سایت ما خریداری کردید، حتما مطالب گفته شده را در خاطر داشته باشید و اگر وقت کافی داشتید به این مکان ها بروید و از امکانات و زیبایی های آن بهره مند شوید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها