میزان افزایش حقوق بعد از اجرای رتبه بندی معلمان | معلم ها پولدار می شوند

کد خبر: 1147622

طرح رتبه بندی معلمان پس از ۲۶ بار تغییر سرانجام بصورت روان ارائه شد و بر طبق این طرح میزان افزایش حقوق معلمان بین یک میلیون و ۰۰ هزار تومان تا حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

میزان افزایش حقوق بعد از اجرای رتبه بندی معلمان | معلم ها پولدار می شوند

رتبه بندی معلمان  یکی از طرح هایی است که در راستای ارتقای شایستگی حرفه‌ای معلمان در نظر گرفته شده است و البته افزایش حقوق نیز یکی از اهداف این طرح می باشد. تدوین طرح رتبه‌بندی معلمان از سال 1390 توسط آموزش و پرورش صورت گرفته و  لایحه‌ای اوایل تابستان سال ۹۲ توسط دولت به مجلس ارائه شد. بر اساس این لایحه در طرح رتبه بندی معلمان آن ها را  در چهار گروه طبقه بندی کرده و دستمزد آنها بر همین اساس تعیین می‌شود. در طرح رتبه بندی معلمان با توجه به بودجه ی موجود مبلغ حقوق معلمان افزایش پیدا می کند. اخرین اخبار مربوط به طرح رتبه بندی معلمان را در ادامه بخوانید.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال ابلاغ آیین‌نامه رتبه بندی معلمان در جلسه این هفته دولت، گفت: میزان افزایش حقوق معلمان با اجرای رتبه‌بندی در سال جاری بین یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تا حدود پنج میلیون و ۵۰۰ هزار تومان خواهد بود.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها