قیمت ریسه شلنگی هفت رنگ در فروشگاه پارس ایلدر

کد خبر: 1147630

این روزها انسان‌ها بیش از هر زمان دیگری، به زیبایی و جذابیت دکوراسیون داخلی و خارجی بنای خود اهمیت می‌دهند. به خصوص این که در حال حاضر شاهد نورپردازی‌های زیبایی هستیم که به فضا حالتی زیبا و سرشار از آرامش می‌بخشند. به همین سبب است که خرید ریسه شلنگی با استقبال فراوانی از سوی مشتریان مواجه شده است؛ زیرا این ریسه‌ها با طول بلند و چراغ‌های کوچک خویش، جذابیت بی‌نظیری برای هر فضایی به وجود می‌آورند. در این مقاله قصد داریم شما را با ریسه شلنگی آشنا کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

ریسه شلنگی هفت رنگ چیست؟

1

ریسه شلنگی به سیم‌های باریک و بلندی گفته می‌شود که بر روی آن‌ها چراغ‌های کوچکی با رنگ‌ها و اشکال مختلف، به فاصله منظم از همدیگر قرار گرفته‌اند. خرید ریسه شلنگی برای تزئین و زیبایی فضای داخلی و خارجی ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی برخی از افراد برای برگزاری مراسمات و جشن‌های مختلف خود، از طریق ریسه شلنگی، نور و روشنایی فضا را تامین می‌نمایند. یکی از نکات بسیار مهمی که در مورد این ریسه‌ها وجود دارد این است که نور ایجاد شده توسط آن‌ها کاملاً غیر مستقیم است و همین امر بر جذابیت و زیبایی آن‌ها بیش از پیش افزوده است.

نمونه‌های جدید ریسه شلنگی که این روزها در بازار وجود دارند، دارای ریموت کنترل هستند و از راه دور می‌توان آن‌ها را خاموش و روشن نمود و یا رنگ و میزان نور آن‌ها را تغییر داد. خوشبختانه برای تولید این ریسه‌ها، از مواد اولیه با کیفیت استفاده شده است و آن‌ها در برابر رطوبت، گرد و غبار و سایر عوامل آسیب‌رسان، مقاومت بالایی دارند.

راهنمای خرید ریسه شلنگی

برای این که در هنگام خرید ریسه شلنگی، بتوانید یکی از بهترین نمونه‌های آن را انتخاب کنید، باید به نکات مهمی توجه نمایید. با ما همراه باشید تا برخی از مهم‌ترین پارامترهایی که در این زمینه وجود دارند را به شما معرفی کنیم:

  • نوع ریسه: این روزها مدل‌های مختلفی از ریسه شلنگی را در بازار مشاهده می‌کنیم که هر کدام از آن ها کاربرد خاص خود را دارند. به عنوان مثال ریسه‌های نواری ساختاری ظریف و نازک دارند و به صورت چسبی هستند؛ بنابراین می‌توان به راحتی آن‌ها را در جای مورد نظر چسباند. همچنین برخی از ریسه‌های شلنگی، قدرت انعطاف پذیری بالایی دارند و می‌توان آن‌ها را به دور درخت، ستون و ... پیچید.
  • تعداد لاین: بدون شک یکی از مهم‌ترین مواردی که در هنگام خرید ریسه شلنگی باید به آن توجه نمایید، تعداد لاین‌های به کار رفته در آن است. هر چقدر یک ریسه از لاین‌های بیشتری برخوردار باشد، نور و روشنایی که توسط آن تولید می‌گردد، قوی‌تر و زیباتر است.
  • ضد رطوبت بودن: ساختار برخی از ریسه‌های شلنگی، به گونه‌ای تولید شده است که در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی دارند؛ بنابراین اگر قصد خرید ریسه شلنگی برای سرویس بهداشتی یا استخر خود را دارید، حتماً به سراغ نمونه‌های ضد آب آن بروید.
  • رنگ ریسه: یکی از اصلی‌ترین مواردی که در زمینه انواع ریسه مطرح شده و همواره توجه مشتریان را به خود اختصاص داده است، تنوع رنگی بالای ریسه شلنگی است. بنابراین در هنگام خرید آن، رنگی را انتخاب کنید که با دکوراسیون داخلی ساختمان شما هماهنگی داشته باشد.
  • برچسب انرژی: ریسه‌ها نیز مانند سایر لوازم برقی، دارای برچسب انرژی هستند. اگر می‌خواهید در هنگام استفاده از ریسه، در مصرف برق هم صرفه جویی کنید، محصولی را خریداری کنید که شاخص انرژی آن به حرف A نزدیک‌تر باشد.

خرید ریسه شلنگی هفت رنگ چه مزایایی دارد؟

به طور کلی، ریسه های شلنگی دارای طیف نور وسیع و متنوعی هستند و شما می‌توانید بر مبنای سلیقه و یا رنگ‌هایی که در دکوراسیون خود به کار برده‌اید، از این ریسه‌ها استفاده کنید. بسیاری از لامپ‌های تزئینی دیگری که تا پیش از این وجود داشت، علاوه بر مصرف بالای انرژی، گرمای فراوانی نیز تولید می‌کردند؛ اما برای تولید ریسه شلنگی، از جدیدترین فناوری و تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است و این ریسه‌ها نه تنها انرژی الکتریکی بسیار کمی برای روشن شدن نیاز دارند، بلکه هیچ گرمای اضافه‌ای نیز از خود ساطع نمی‌کنند.

بررسی‌ها نشان دهنده آن است که شرایط آب و هوایی متفاوت و گرما و سرمایی که در فصول مختلف سال شاهد آن هستیم، بر روی ساختار و کارکرد این ریسه‌ها هیچ نوع تاثیری ندارد. بنابراین می‌توان با خیال راحت اقدام به خرید ریسه شلنگی ضد آب نمود و از آن در فضای بیرونی ساختمان نیز استفاده کرد. کارخانجات تولید کننده انواع ریسه شلنگی، به تازگی این محصول را با ریموت کنترل به بازار عرضه نموده‌اند. با این شرایط شما می‌توانید از راه دور آن را روشن و خاموش کرده و یا رنگ‌های مختلف آن را انتخاب کنید.

بهترین شیوه نگهداری از ریسه شلنگی هفت رنگ

پس از آن که اقدام به خرید ریسه شلنگی مورد نظر خود نمودید، حالا نوبت به نگهداری از آن می‌رسد. در واقع اگر شما بتوانید به بهترین شکل ممکن از این ریسه‌ها محافظت کنید، برای سال‌های سال، سالم و با کیفیت می‌مانند و روشنایی و زیبایی محیط را تامین می‌نمایند. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که ریسه شلنگی خود را از قرار گرفتن در معرض نوسانات برق، در امان نگه دارید. یکی از بهترین گزینه‌ها در این زمینه، استفاده از محافظ ولتاژ برق است. در هنگام خرید ریسه شلنگی، سعی کنید نمونه‌های استاندارد آن را که توسط برندهای معتبر تولید شده‌اند انتخاب کنید.

همچنین سعی کنید محلی که سوکت‌ها به ریسه متصل می‌شوند را با استفاده از یک چسب برق، به خوبی پوشش داده و سفت کنید. تجربه نشان دهنده آن است که شل بودن محل اتصال سوکت و ریسه، باعث ایجاد نوسانات برق و در نهایت سوختن ریسه شلنگی می‌گردد. اگر ریسه شلنگی شما ضد آب نیست، هرگز از آن در محیط های مرطوب و یا بیرون از خانه استفاده نکنید، زیرا آب و رطوبت باعث سوخت لامپ‌های آن و ایجاد اتصالی برای ریسه شلنگی می‌گردد. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اگر از ریسه‌های خود برای مدت طولانی استفاده نمی‌کنید، آن‌ها را به خوبی جمع نموده و درون بسته بندی مخصوص قرار دهید. سعی کنید مکانی که از ریسه‌ها نگهداری می‌کنید، به دور از رطوبت و گرد و غبار باشد.

جهت اطلاع از قیمت ریسه شلنگی  میتوانید به سایت پارس ایلدر مرکز فروش لوازم برقی ساختمان رجوع کنید.

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها