​قیمت نان باگت دو برابر شد | تصمیم دولت برای کاهش قیمت نان باگت

کد خبر: 1147882

رئیس اتحادیه نان‌های حجیم و نیمه حجیم گفت: . بر اساس برنامه پنجم و ششم توسعه، ۴۰ درصد تولید نان باید به سمت تولید نان‌های حجیم و صنعتی برود و الان معکوس است و به دوران قدیم برگشته‌ایم.

​قیمت نان باگت دو برابر شد | تصمیم دولت برای کاهش قیمت نان باگت

قیمت نان یکی از معضلاتی است که در حال حاضر مردم و دولت با آن درگیر هستند. افزایش ناگهانی قیمت آرد و گندم موجب شد که قیمت نان و سایر اقلام مانند ماکارانی و ... در پی آن افزایش پیدا کند. قیمت نان افزایش بی سابقه ای را داشته و این افزایش قیمت ناگهانی علی الخصوص در نان های فانتزی دیده می شود. افزایش قیمت نان از سوی مسئولین رد شده بود اما اخرین اخباری که به گوش می رسد خبر از افزایش قیمت نان به صورت ناگهانی را می دهد که این خبر نیز بعد از چند ساعت تکذیب شد.

مدتی است که از افزایش نرخ آرد می‌گذرد. تکلیف نان سنتی با در نظر گرفتن طرح یارانه نان روشن شد اما بازار نان فانتزی روی هوا ماند. بعد از افزایش نرخ آرد برای مراکز تولید نان‌های حجیم و نیمه حجیم، تولیدات این واحدها به یک سوم کاهش یافت.همچنین شاهد اغذیه فروشی هایی بودیم که به جای فروش ساندویچ با نان باگت به نان لواش روی آوردند. با وضعیت فعلی مشخص نیست اصلاح قیمت‌ها باعث پیشرفت می‌شود یا عقبگرد به سال هایی قبل!

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها