بهترین خواننده‎های ایرانی در سال‎های اخیر

کد خبر: 1148582

 

موسیقی یکی از رقابتی ترین بازارها در جهان است. بعضی از هنرمندان یک شبه به شهرت زیادی می رسند اما خیلی سریع هم از جایگاه خود کنار خواهند رفت. اما برخی از خوانندگان توانسته‌اند سال‌ها و برخی حتی دهه‌ها در کانون توجه باقی بمانند. بدیهی است که آنها خواننده های بزرگی هستند، اما آیا این پایان کار است؟ خیر. توانایی حفظ نگرش مثبت و ساختن مداوم آهنگ های جدید و خوب چیزی است که برای معروف شدن لازم است.

در این لیست از خوانندگانی که بهترین آهنگ های جدید را منتشر کرده اند نام خواهیم برد، تعدادی ستاره در حال ظهور و برخی کهنه کارها را در این لیست حضور دارند. برای آشنا شدن با این نام ها با ما همراه باشید.

 

محسن چاوشی

محسن چاوشی در هشتمین روز از ماه مرداد سال 1358 در خرمشهر زاده شد. یکی از ویژگی های جالب این هنرمند این است که چندین بار سبک خود را در حیطه ی موسیقی تغییر داده است.

اولین آهنگ محسن چاوشی از  سال 1400 به این سو با نام اسدالله منتشر شد. پس از این آهنگ، دو آهنگ جدید از او در سریال خسوف منتشر شد. این آهنگ ها "کجا بودی" و "باب دلمی" نام داشتند که همچون سایر آهنگ های این خواننده با سابقه و موفق، با استقبال علاقه مندان رو به رو شدند. آهنگ ماهی کنار رود نیز دیگر آهنگ چاوشی تا اینجای سال به شمار می رود.

 

333

مهدی یراحی

مهدی یراحی از آن دسته خواننده هایی است که فعالیت خود را با شرکت در مسابقات قرآنی آغاز کرد. او بعد از مدتی متوجه شد که چه علاقه فراوانی به آهنگ موجود در چینش کلمات دارد و به این ترتیب وارد حیطه موسیقی شد.

او همچون چاوشی در خوزستان متولد شده. اولین آهنگ او در سال 1400 در مرداد ماه و با نام اهواک به زبان فارسی و عربی منتشر شد. دیگر آهنگ او که با جنجال هایی نیز همراه بود، آهنگ وداع بعد از رفتن نام دارد که محتوای آن باعث فشاری شدن تعدادی از افراد شده و لینک های دانلود آن به درخواست کمیته فلترینگ از برخی از سایت ها حذف شد.

444

رضا بهرام

به نظر می رسد این روزها آهنگ های رضا بهرام بیش از هر خواننده ی دیگری در ایران شنیده می شود. این هنرمند که در اولین ماه از سال 1370 در یزد متولد شده است، در رشته مدیریت مالی تحصیل کرد و بعد از مدتی به سمت فوتبال کشیده شد. اما این روزها به صورت حرفه ای در زمینه موسیقی کار می کند.

زمانی آهنگ های رضا بهرام به شدت شنیده شد که در سال 1396 به صورت همخوان با آرش و مسیح در آهنگ گلی شرکت کرد. نخستین قطعه مستقل او که به شدت شنیده شد، عشق بگو نام داشت که در نهایت منجر به معروف شدن این هنرمند شد. آثار او در سایت های ایرانی زیادی مانند سایت بیپ موزیک موجود است و می توانید آن ها را دانلود کنید.

555

 

 

۰

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    نیازمندیها

    تازه های سایت

    سایر رسانه ها